Wat het duurste voorwerp/meubel in jouw woonkamer is. De prijs hoeft er niet perse bij. In de woonkamer bij ons is dat ongetwijfeld de hoekbank.
de Wii nee serieus.. voor de rest hebben we momenteel alleen spullen gekregen 2dehands, of in bruikleen.
Mijn man is het meest gebruikt en waardevolste voorwerp in de kamer. Nee, sorry beetje flauw. Ik heb niet echte dure spullen. Dan toch de tv.
Ik zou echt geen idee hebben, aangezien alles hier van mijn schoonouders is. Denk dat het dan de TV of mijn laptop is. De tafel kan ook nog, die is goed duur geweest Van onze slaapkamer, onze spullen dus, zijn het het bed en de 2 gouden platen aan de muur.
Ik denk onze t.v.. Moet je voor de gein is alle spullen in de woonkamer bij elkaar optellen..pfff daar wordt je naar van
@luna: hiiihihi hier valt het nog wel mee. Dit is ons eerste huisje samen en we wonen er net een jaar veel ikea spul dus maar wel superleuk. Nu pas beginnen we langzaam aan wat spulletjes te vervangen zoals de bank die we laatst hebben gekocht. Hoe dan ook we love ikea hiiihhhiii
Nou ik zou het niet weten bijna alles is gekregen, afgedankt of 2e hands Ehm ik denk de eetkamerstoelen, 6 x 60 of 70 euro. (een vd weinige dingen die we gekocht hebben)