Disneyland resort Parijs (deel 2)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Op main street en vroeg zijn....wij hebven 1,5 uur zitten wachten voor de parade en daarna vanaf daar de show goed kunnen zien. Kids helaas niet goed ivm grote mensen, maar dochter heeft op papas nek grzeten.

Schijnt tribune wel goed zich, mar saarzijn wij niet geweest.

2. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    hoe kom je op de tribune dan?

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Die is vanaf de ingang rechts naast hetkasteel. Denk dat daar ook de ingang ergens is....

4. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    die zal wel erg snel vol zitten.. dacht misschien moet je daarvoor betalen ofzo. iemand ervaring met de tribune?

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Jaaaaaaaa ik ga over 23 dagen!!! Buiten de schoolvakanties in de benelux, duitsland en framkrijk om, en we gaan op een woensdag en donderdag. Hopelijk niet al te druk dus :)

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

spannend!!!

7. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wij vertrekken vannacht. Hoop dat het ook niet druk is. Dacht dat daar ook alle vakanties afgelopen waren....

8. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik heb helemaal geen tribune gezien. Kan je daar gewoon opzitten of hoort dat bij die gereserveerde plekken voor mensen die zo´n speciaal diner hebben geboekt.
    Ik ga in oktbober weer en zo´n tribune lijkt me wel wat, ben gewend op tijd te gaan zitten dus dat is voor mij geen probleem.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dream gezien en ik vond het wel aardig. Het was om 21:00 maar ik zou er noir mijn kleine kind voor ophouden tot na 23:00.

Kyriad is ons prima bevallen.

In het park was wel veel dicht (onderhoud en weer) juist voor week jonge kinderen... erg jammer

Het eten blijft waardeloos en erg duur.

10. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    hai cygnet, dus jij vond het tegenvallen??

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou tegenvallen is niet het goeie woord maar ik vond het niet iets waar je heel kleine kinderen voor zou moeten ophouden.
    Disney blijft gewoon heel leuk maar DREAMS is meer voor oudere kinderen / volwassenen naar mijn mening (mede vanwege het tijdstip en het volume)

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Echt? Slecht eten? Waar? Moet zeggen ik vond het best wel goed....wij hadden wel van te vren vouchers geboekt bij de reis. Scheelde gemiddeld 75 euro voor 3x eten minder.

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Ik vind dreams erg mooi en mijn zoontje slaapt er meestal dwars door heen, een win win situatie dus haha.
    Tja er zijn momenteel gewoon veel onderhoudswerkzaamheden dat staat al een tijdje op de site en dan kun je net pech hebben dat er dingen dicht zitten die je graag wil doen.

Ik vind het eten tot nog toe ook nooit om over te klagen, laatst bij hakuna matata gegeten en dat was heerlijk wat een lekker kip en patat daar zien ze me zeker weer en tja mijn eten was iets afgekoeld maar dat was eigen schuld omdat we net foto's stonden te maken met timon en rafiki toen mijn man tug kwam met het eten :D.
    Mag ik vragen waar je gegeten hebt dan, weet ik waar ik niet moet zijn ;)

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

We hebben gebruik gemaakt van verschillende gelegenheden en ik vond het allemaal matig. Annette's diner vond ik wel redelijk en Earl of Sandwich ook. Maar de prijzen zijn echt flink.

Ik bedoel met matig eten: patat, kipnuggets etc maar geen echt lekker Frans eten. Friet kan iedereen bakken.. Disney ook maar of dat nou lekker eten is?
    Na 2,5 week Italië en Frankrijk hoef ik niet te eten bij de Pirates of ander 'restaurant'... dat is altijd een flinke tegenvaller ;)

hihi.. als je kindje lekker kan slapen in een buggy, is dat natuurlijk heerlijk... hier hadden ze 's middags lekker geslapen en dus 21:00 werd goed gehaald en het was leuk om in het donker in Mainstreet te zijn. Dreams vond ik leuk maar als ik mijn kinderen tot 23:00 op had gehouden had ik wel een beetje gebaald

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    op vakantieveilingen nu een actie, kun je magic circus boeken voor een paar nachten. alleen zonder kaartjes, staat dat je ze voor een gereduceerd tarief kan boeken (staat dus niet bij hoe gereduceerd..) mensen bieden als gekken, en als je het dan uitrekent, ben je via oad soms nog goedkoper uit!
    https://www.vakantieveilingen.nl/zoeken.html?mainCategory=allAuctions&searchFor=disneyland

wij hebben weer erg de kriebels om te gaan...
    misschien in carnavals op meivakantie...prijzen vallen nog een klein beetje mee wel..even over nadenken..
    afgelopen zomervakantie hebben we alleen een verregende engelse vakantie gehad bij een familielid, dus wie weet..

16. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan we!!!!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oe wat leuk! heel erg veel plezier!

18. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Thanks!!

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Leuk!! Wij gaan over 12 dagen :) (vriendin en ik)
    Zonder kinderen, vind mijn jongens er nog iets te klein voor.

20. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    he meiden. tijd geleden had iemand route uitgestippeld?

wij gaan zaterdag. 1 dag park. denk alleen het disney park. ik ga vooral voor de kinderen die dol zijn op prinsessen. zag wel dat peter pan net dit weekend dicht is.

wie weet de route? en wat is die celebration trein? is weer anders dan normaal treintje?

Deel Deze Pagina