@ Marieke, leuk het is nu dus bijna zo ver, veel,plezier. Quinten ging voor het eerst mee met anderhalf en dit jaar al 2x geweest en hij vind het geweldig en vraagt telkens wanneer mag ik weer naar disneyland @ M28, route geen idee, wij doen altijd gewoon wat we leuk vinden, persoonlijk zou ik de plattegrond pakken en kijken wat jullie leuk vinden om te doen en dat het eerst doen. Celebration train is een speciale trein die rond rijd met mickey, minnie, donald katrien, knabbel en babbel, pluto en goofy. Die rijd rond en stopt voor het kasteel en daar stappen ze uit en kun je evt op de foto met ze, maar dat is erg druk en hectisch wij kijken altijd alleen de trein en foto's doen we niet . Hij rijd meerdere keren per dag begin september vroeg, 10.45, 11.45 en 12.45 maar dit staat wel op de planning, Quinten vind het helemaal geweldig.
oh leuk dank je wel.. is het komend weekend ook nog druk dnek je? of is het gewoon altijd druk op zaterdagen?
Denk eigenlijk dat het redelijk druk zal zijn want je hebt zaterdagavond een speciaal armin van buren evenement in de studio's en las vandaag dat dit weekend ook het proefdraaien van de halloweenshows is dus dat zal ook extra mensen trekken . Maar je weet het natuurlijk nooit van te voren, hangt ook wel erg van het weer af. De druktekalender is helaas ineens sinds gisteren ofline maar vriendin van mij gaat ook en volgens mij stond dit weekend wel als druk aangegeven. In ieder geval veel plezier!!!
nee is vrijdagavond dat van armin van buren. ach we zien wel idd.. het is droog en best ok weer.. dat is belangrijker
Is inderdaad vrijdag maar bedoelde ook meer dat die mensen natuurlijk ook allemaal blijven al zullen die niet cht vroeg in het park lopen denk ik zo . Het is gewoon leuk om heen te gaan ook als druk is
O wacht heb het al gevonden: wo do rustig, vrij iets drukker maar nog niet heel druk. Mooi, want daar hebben die data ook op uitgekozen 😄
ja ik heb het gezien.. jammer.. maar ja niks aan te doen.. word vast leuk. in ieder geval lekker weer.. had regen erger gevonden
Drukte kalender | Praktische Gids- Dlptravel.nl Alsjeblieft , maar is momenteel alleen nog tot december en niet voor volgend jaar, maar afgelopen jaar klopte hij vrij goed
thnx wil t graag voor oktober weten dus dat komt goed. Ik zie voor de dagen waarop ik ga de kleur oranje, zal dus niet erger zijn dan wat we van de zomer hadden. 24 en 25 okt
Als je echt zomer hoogseizoen was dan was dat inderdaad rood en dus drukker, oranje is vaak rond de 20 minuten max wachttijd. Dat is al best snel, veel plezier
Site ligt er momenteel uit, van de week ook al een keer maar zal in de loop van de dag of anders morgen wel weer te zien zijn . Er is er maar 1 dus helaas geen andere optie
20 minuten, serieus? En wij gaan als het nog rustiger is, dat wordt zooooooo fijn Nog 3 dagen!!!!!!!!!!
Soms kan het ook iets langer zijn maar gemiddeld is oranje rond de 20 minuten, bij groen is het 5-10 minuten meestal dus dat is helemaal goed te doen, en als het wel n et ergens druk is gewoon later terug komen . Kijk je weet het natuurlijk nooit zeker het is een inschatting maar tot nu toe klopt het aardig