fijn te horen dat het te doen was met de drukte wij zijn een week voor de meivakantie geweest dit jaar en dan hebben de fransen vakantie was gewoon niet leuk meer zo druk
Jammer dat ik nu pas de drukte kalender heb ontdekt.. Als afsluiting van een heftig jaar wilden we graag wat leuks gaan doen. Ik ben nog nooit in disney geweest en twijfelde erg tussen Disney en de Efteling. Uiteindelijk heb ik me over laten halen en hebben we 4 dagen Disney geboekt vanaf 21 december. Zie nu dat het dan waarschijnlijk erg druk is. (Had ik ook kunnen bedenken, maar ja.. in mijn enthousiasme ) Is een van jullie wel eens rond die periode geweest? En hoe beviel dat? Ik krijg het nu best benauwd als ik alle recensies op google lees. Er zijn wel erg veel mensen die het heel erg afraden. Ik zie mezelf al lopen, 4 dagen lang met twee huilende kinderen. *horrorbeelden*
Yja op zich kun je nagaan dat het met de kerst erg druk is , maar snap je enthousiasme. Tja weet je wij zijn in september geweest en toen was het ook erg druk, maar toch hebben wij het erg leuk gehad, is denk ik ook net wat je wilt doen, als jij echt van attractie naar attractie wilt vliegen dan is het niks want dan sta je constant te wachten maar er is nog zoveel te zien en te doen met kinderen dat je gewoon niet constant in attracties hoeft maar ook rustig rond kunt kijken en dan is het echt welte doen, vond ik . Weet niet of je in een disneyhotel zit want dan heb je ook de emh en mag je dus al eerder het park in dan andere mensen en dan zijn de wachtrijen ook nog niet zo groot, kijk nog niet alles is dan open maar wel vaak veel in fantasyland en dat is voor kinderen toch vaak het leukst
wij zijn in de zomervakantie geweest...stervens druk....niet leuk vanwege de wachttijden...maar verder goed te doen hoor! Reserveer van te voren om te eten....scheelt een hoop gewacht en gezeik....
Ik ben nu net terug en het was heerlijk. Herfstvakantie is dus zeker goed te doen qua drukte en we hadden ook heel veel geluk met t weer. Halloween sfeer was ook erg leuk. Enige minpuntje was dat veel attracties en restaurantjes dicht waren, maar ja je kan niet alles hebben.
heerlijk hoor. hier was er heel ff sprake dat we toch nog ff snel in de kerstvakantie gingen (mams ik en kids) maar we zagen de kosten en de drukte kalender dus toen dachten we nee we wachten nog wel ff en gaan voor iets dichter bij huis
Ja echt schokkend hoe duur het dan is en hoe druk, ik zag het ook al hotel kost bijna 3x meer dan dat je voor deze periode er voor betaald, zo blij dat wij nog niet vast zitten aan de schoolvakanties
helaas wij wel sinds april dit jaar dus ben aan het dubben denk herfstvakantie volgend jaar is de beste optie. maar als mijn broer mee wil is dat weer geen optie want die is een andere regio dan ons helaas
hmm keek ik van de week: Is de reis die wij wilde ineens weer 100 euro duurder geworden... verdorie. Nouja, dan maar wachten op een last minute . We zouden iets van 620 eur ofzo kwijt zijn voor 3 nachten New York - echt super... maar helaas. Inmiddels gewijzigd. Nog 4 weekjes, dan is het voor ons zover... (alleen nog boeken dus...)
Soms wil D-reizen nog wel eens goedkoper zijn. Ik hoor ook wel eens verhalen van mensen die via een franse website boeken, schijnt ook bakken met geld te schelen. Heb ik alleen nog nooit gedaan want mijn frans is echt niks waard, ha ha
thx goed om in de gaten te houden . Een franse site gaat het hier ook niet worden nee . Maar ik denk dat we een dag of 10 voor we gaan eens even bellen gewoon naar disney en kijken wat de beste optie is. Vorig jaar hebben we met hoge uitzondering de datum 2 weken van te voren mogen verzetten en toen waren we dus uiteindelijk goedkoper uit. Daarom hoop ik dat ons wachten nu ook beloond wordt.
Hallo meiden, Ik wil binnenkort ook met de familie naar Disney gaan. We gaan 4 dagen naar Davy Crockett. Nu kom ik op de site van disney zelf, maar weet iemand of je dus ook op een andere manier kan betalen dan met een creditcard? Want die hebben we dus niet? Ik kan het niet terug vinden. En wie weet of het erg druk zal zijn van 14 dec-17dec? Het is net een week voor de kerstvakantie begint. Bedankt alvast!
wij boeken altijd via de site van disney zonder creditcard? Alleen als je echt heel kort van te voren reserveert, dan heb je een creditcard nodig zover ikwe et.
Bedankt Athina, Maar we hebben nu geboekt bij d reizen. Was nog iets goedkoper ook. Heb er helemaal zin in.
Wij willen in juni gaan met mijn ouders, zusje+zwager en wij met de kids. Nu kan ik bijna nergens boeken na 27 maart? Komen die tarieven later vrij ofzo?
dat is de vakantie periode idd, die komt dan pas vrij..mogelijk hebben ze dan ervoor weer een leuke actie....je kunt meestal via de site maar 4 maanden max in het voor boeken geloof ik.
Leuk leuk, het is zo mooi daar Maar gaat echt per periode je hebt van maart tot november en van november tot maart, prijzen voor zomerseizoen komen rond half februari waarschijnlijk, oad is vaak 1 van de eersten.
Ok, thanks Blaine en Antares! Dan wachten we nog maar even af, want de prijzen die je nu wel kunt boeken zijn echt bizar duur...
zijn ook bizar dure maanden om te boeken dan.... wij hadden 50% actie voor juli.....was nog veel mja schoolgaand kindje he.