Disneyland resort Parijs (deel 2)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Wij gaan aankomende donderdag t/m zondag!!! Zo'n zin in he!!!
    Zitten in santa fe voor 305 euro voor 4 dagen/3 nachten inclusief ontbijt en entree voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 1 en 3 jaar.

Is trouwens voor mij en mijn ouders de 10e keer, hihi.
    Wel de 1e keer met mijn eigen kinderen :)

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Het is ook bizar duur, wij hebben in juni op een camping in de buurt gezeten en zijn van dara uit gegaan dus daar zou je ook nog naar kunnen kijken ;)

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Leuk veel plezier

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik ben 'vroegah' toch vaak naar Disney geweest, maar de prijzen die we nu zien zijn voor 6 volwassenen en 2 kids boven de 2000 euro!!!!!!
    En dan noemen ze de kidneren nog gratis...

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Op de oad site zag ik al prijzen voor juni maar wordt inderdaad erg duur zo. Al eens gedacht over een jaarpas en dan een goedkoop hotel of camping in de buurt dan ben je volgens mij nog goedkoper uit ;)

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Kent iemand een site met goedkopere losse tickets? We zouden dan 2 dagen willen gaan en naar beide parken, denk ik?

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Je hebt een pb maar er zijn ook qua goedkope tickets voor die periodes nog geen acties bekend, dus nog even geduld ;).

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoe was het??? En was doordeweeks Belle's kerstdorp nog open? Of alleen in het weekend? Ik ben érg benieuwd. Wij gaan ook bijna :) !

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh das niet duur! wij wilden gaan sparen om voorjaar 2014 met zijn vieren te gaan, maar voor die prijs hoeft sparen niet.
    (en wij willen naar davy crocket, das nog iets goedkoper geloof ik)

10. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Leuk om al die verhalen te lezen !!
    Wij gaan over 2 weken in het disney hotel !!!
    We zijn net terug van disney California en ze zeggen dat parijs dan erg tegen valt?!
    Ik ben benieuwd!!!

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Limegreen, wauw naar disney california, gaaf, was het mooi? Ik lees vaak dat het allemaal beter geregeld is alsmhier,mis dat zo? En is de kerstaankleding daar mooi?

@ Marieke, buiten het hoogseizoen zijn er soms best mooie acties voor disney ;). Davey crocket komt meestalmduurder uit als de htels met de acties ;)

@ athina, wij waren 2 weken terug en vind belle's kerstdorp een groot woord het is echt een fotolocatie bij theold mill en niet meer dan dat, daar kwam belle een aantal keren per dag voor foto's heen, met een wachtrij ;), wel leuk maar vond de omschrijving kerstdorp er te voor dan stel,ik me toch net iets meer voor. Dit was 2 weken terug ook gewoon door de week,

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ah oke. Nou we moeten maar even kijken, misschien boeken we wel een heel simpel hotel en haal ik weer kaartjes bij fnac. Is me goed bevallen twee maanden terug ;)

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Een paar jaar terug waren de winkeltjes echt open... maar de jaren erna werd het steeds minder helaas. Ook waren er toen nog veel wafelkraampjes door het park en van die geglazuurde appels.. Maar dat is allemaal wegbezuinigd volgens mij. Erg jammer.. Is de lichtjesparade er nog? Ook niet geloof ik he?

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Marieke, ja handige zulke sites ;)

@ Athina, in de village staan een paar kraampjes met kastanjes en dergelijke maar verder niet ;). Lichtjesparade (fantalusion) is ook niet inderdaad maar vond zelf de kerstparade wel erg mooi en de treelighting was hier ook een groot succes ;). Ja ook daar bezuinigingen helaas maar het was wle erg mooi ;)

15. Aloe

Aloe Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Kan iemand mij vertellen wanneer de acties beginnen voor mei?
    Ik wil graag boeken maar ben bang dat als we dat nu al doen ik dadelijk flink ga zitten balen als ik een mooie actie voorbij zie komen.

We gaan met een meisje van dan 6 jaar en een baby. Onze babietje is erg gevoelig en soms een hele lichte slaapster dus is het denk ik niet verstandig om op 1 kamer te gaan liggen. Wel jammer want volgens mij blijft dan alleen de Davy Crockett over, toch?

16. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik heb al geboekt dus ik hoef geen tips meer :)

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    leuk :)

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Leuk, veel,plezier alvast

19. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Wij waren er toen er nog geen kerst was , het was nog helloween..
    Maar het was wel super, we moesten wel veel wachten maar het is wel groter en we hadden 2 parken naast elkaar en we hebben allebij de parken 1 dag gedaan..

Aan komen de dinsdag vliegen we naar dinsney parijs en de kids zijn al zo benieuwd...
    Spannend!
    Zijn er nog tips?

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Veel plezier Limegreen!

Wij zijn zelf net terug uit Frankrijk. We hebben genoten, maar ik moet bekennen dat de magie wel iedere kerst minder wordt. Erg jammer. Steeds minder kerstdingen, minder sneeuw. Teatime bestaan niet meer. En het dansen in cafe mickey gebeurd ook niet meer (misschien al jaren niet, ik weet het niet)- en dat was zó gaaf voor de sfeer vond ik. De meiden hebben genoten en de show die er nu is ter vervanging van de lichtjesparade is echt érg mooi! Maar wij hebben het voorlopig weer wel gezien.

Deel Deze Pagina