Ja zijn wel leuke acties altijd. Het is alleen jammer dat je er altijd zelf bij moet zijn als je ook vrienden introduceert. Ik werk bij een touroperator gericht op Amerika en Canada. We doen dus ook heel veel Disney World in Florida en Disneyland in Californië. Disneyland Resort Parijs verkopen we zelf niet.
Oooh ik kan ook haast niet wachten! Wij gaan in September. Onze oudste is al helemaal Mickey-fan. Wij zijn (mijn man en ik. Toen nog geen kids) ook naar Disney World in Florida geweest. De sfeer vond ik daar wel veel leuker dan hier in Parijs. Het zal wel aan de Fransen liggen denk ik. Of aan ons hahaha. Jij kan gaan aftellen Tinkerbel!!!!
aaaaargh.. de lichtjesparade in disneyland stopt dit jaar... Dus als wij in december gaan, is er geen lichtjesparade meer Ook mickeys winterwonderland wordt wegbezuinigd niet leuk! Dochter heeft vorig jaar iedere avond -hoe moe ook- toch télkens naar de lichtjesparade gekeken, dat wilde ze zó graag. Ik had het graag aan m'n ouders laten zien die dit jaar meegaan. Jammer..
dat meen je niet die fantilusion is zoooo gaaf. 9 jaar geleden voor het eerst gezien op onze huwelijksreis als je nagaat loopt ie dan ook al echt heeeeel erg lang hahahah gelukkig heb ik hem ook vaker gezien. ook met me ma ene keer en met me oma zelfs nog. en ook de kids onze kleine man was toen 9 mnd en vond het geweldig. de laatste avond dat we er waren was hij toen voor het eerst echt super
Ben ook erg blij dat ik hem nog wel even mee pik over 2 weken! Ik heb hem al zo vaak gezien maar hij blijft prachtig. En vorig jaar waren de kids in de buggy's in slaap gevallen, hopelijk blijven ze dit jaar wakker Jammer hoor dat hij gaat verdwijnen...
We hebben trouwens King Ludwig afgezegd, vond het veelste laat om 18 uur eten in het hoogseizoen. Zit er nu aan te denken om Silver Spur in Frontierland te doen. Ben ik ook nog nooit geweest. Oja, wat denken jullie. Ik heb een menings verschil met mijn man lief. Mijn oudste is sinds april 4 jaar en ik wil hem graag meenemen in Huntend Mansion, maar mijn man denkt dat het geen goed idee is. Er staat op de site geen leeftijd. We zijn vorige week naar Koning Juliana toren geweest en daar vond hij het spookhuis geweldig. Wat denken jullie?
Ik heb in deel 1 ook mee gekletst maar helaas is er veel gebeurd sinds de geboorte van me dochtertje. maar we zitten er aan te denken om in nov weer te gaan maar wanneer begint de kerst periode in disney?
ninja, oh das minder hoop dat nu alles ok is?! dacht dat dat altidj begin nov is toch zo rond de 4e of 8e oid.... tinkerbel, als jou ventje spookhuizen kan hebben en hij wil graag gewoon doen je hij kan onderweg jah ook nog zijn ogen dichtdoen.... ons meisje vind ze ook gewldig al ben ik toen ook niet met dr gegaan. durfde het toen nog neit aan.... wel is ze in de btm geweest dat vond ze super met 4 jaar. waar zit die silver spur dan?? heb toen met mijn man in frontier lang gegeten tegenover dat schip en ik vodn dat veelste duur voor wat je krijgt. we hebben er toen lunch gedaan eerst gewacht ong half uur want hadden niet gereserveerd. en toen kregen we uiteindlijk zo weinig voor ons geld dat ik er nooit weer geweest ben.....
oke bedankt had het nu al gevonden idd haha. we hadden een leuke aanbieding. Helemaal oke is het nog niet..met evy gaat alles wel goed gelukkig alleen met mij wat minder. PND helaas maarja hopelijk komt dat nog ooit goed pffff.. Hoe oud waren jullie kindjes toen jullie voor het eerst naar disney gingen? sem was 16 maanden maar evy zal 10 maanden zijn is dat niet te jong? het is een heel makkelijk kind opzich
wij zijn net terug..en met eentje van 7 maand is het goed te doen hoor! Hij heeft me toch een aandacht gekregen hahaha.
haha het ging dus erg goed! fijn om te weten we gingen voorheen 2 a3x per jaar haha. nu was de laatste x toen sem 16 maanden was. Maar nu heeft ie zoveel meer besef en kent ie mickey pooh enz dus het lijkt me nu nog 100x leuker!
Hoi Ninja, Welkom terug. Hoop dat alles weer wat beter gaat dan nu. Suus: Silver Spur zit in frontierland in de buurt van btm.
ik zat te denken aan 5 dagen/4 nachten maar zou dat niet te lang zijn? vorige x waren we 4 dagen 3 nachten geloof ik ..
ik heb er z,n zin in!!! haha nu maar effe kijken of we ook wel kunnen ivm met werk en al die ellende..
Is echt goed te doen hoor..al hebben we weinig van het park gezien met 2 kids....want je bent constant bezig met voederen en wateren.... En de wachttijden.....maja..moeten we maar niet in het hoogseizoen gaan hahaha en bijna 40 graden.......
4 dagen...was de max voor die aanbieding van 50% korting...wou eigenlijk meer, maar dan geldde de aanbieding niet. :x
oh trouwens...als je echt in hoogseizoen gaat..is reserveren hier in nl bij restaurants die je graag wilt en op tijden die jouw uit komen geen ongewenst iets....zeker doen!! Want wij deden het op aankomst bij de balie van hotel......maar was bijna alles al vol voor komende 4 dagen!!!!