Als t goed is gaan wij in juli met de kiss en schoonouders en nicht van vriend met kids etc... Met de bus was een prikkie de prijs dus ben benieuwd, word 1ste keer... Kids zijn dan bijna 4 en 2jr.
Dat is leuk inderdaad, ga ik ook opschrijven! Weet je of je je eigen eten/drinken mee mag nemen het park in? Of doen ze daar moeilijk over?
Je wilt niet weten wat wij altijd allemaal onder in de wagen hebben liggen nog nooit wat op gehoord behalve de vraag of er alcohol bij zit , dat mag dus niet. Maar over het algemeen doen ze niet moeilijk zolang je maar geen koelbox vol bij je hebt, maar ik heb altijd een paar flessen ranja mee en wat broodjes en snoepjes, een erg moeilijke eter hier en anders leeft hij op patat iets anders wil hij daar niet , en nog nooit probleem mee gehad. @snoopy, ooh leuk zeg maar wel druk in juli, dat is qua wachttijden minder prettig en ga je dan in 1 dag heen en were zeg maar of langer?
We gaan van 13 tot 15 juli.. 7u ochtend vertrek erheen met bus en terug weer 15u de bus in... Jaa schoonma kwam ermee en vond de prijs wel meevallen dus dacht àch we doen t gewoon... Kwa wachttijd wel jammer, maar de kids zullen zowiezo hun ogen uitkijken dus dan maar wat attracties wachten of overslaan Welke prijzen betalen jullie allemaal trouwens? Ik zeg wel koopje, maar wel nuttig om te zien wat anderen betalen en waarvoor om te vergelijken ...
wij betalen 800 euro voor 2 volwassenen en 1 dreumes en 1 peuter. We zitten dan 4 nachten/5 dagen in seqouia lodge
@snoopy, gelukkig wel meer dan 1 dag ik dacht al,oei met van die kleintjes in 1 dag op en neer jij durft . Je vermaakt je vast en zeker er is zoveel te zien en te doen, de trein voor de 20ste verjaardag mag je ook zeker niet missen . Alleen met kijken van alle parades kun je al bijna een dag vullen haha Tja wij hebben vorig jaar een jaarpas gehaald van 180 dus samen 360 voor mijn zoontje een gratis pas gekregen, en toen zaten we op een camping in de buurt voor 20 euro (lang leve vakantieveilingen ), september voor 65 euro partnerhotel (dol op vakantieveilingen) november seqouia lodge gedaan 5 dagen en toen 400 euro kwijt, en straks weer goedkoop hotel in de buurt 150 euro voor 4 nachten. En entree en parkeerkosten hebben we dan dus niet meer kunnen nog steeds met de jaarpas . Dus tja het kan zo duur als je zelf wilt.
Dat is een mooie tijd om te gaan, lekker rustig. Veel dingen zijn binnen mocht het slecht weer zijn. Nadeel in die tijd is alleen wel weer dat een hoop dingen dicht zijn omdat ze in feb altijd onderhoud doen. En mocht het sneeuwen dan is echt een hele hoop dicht. Je moet tegen die tijd goed de uitverkoop in de gaten houden, feb is een moeilijke maand voor hun dus dan stunten ze vaak met 50%, dan kan je zomaar voor een prikkie in een heel mooi hotel. Hadden jullie al een slaapplaats op het oog? Wij gaan altijd met onze 2 kindejes in Cheyenne, lekker handig met die stapelbedden.
Bedankt voor je tips! Er zullen hopelijk nog wel wat leuke dingen open zijn voor mijn dochtertje. Het verblijf is al geboekt. Het is een cadeau voor de familie van mijn opa die jarig is, we gaan met z'n allen in een bus. Volgens mij is Sequoia Lodge gereserveerd. Wie weet is er ook nog sale in de winkels daar. Voor Mara heb ik al wat dingetjes gekocht bij de Action: waterfles en snacktrommeltje van Minnie Mouse. Ik wil een leuk pakketje voor haar maken voor in de bus. Wat stickers en kleurboek van Disney erbij enzo.
Tijdje terug had ik hier ook bericht geplaatst ivm tips. Omdat wij al lange tijd beloofd hadden aan mijn zoontje om voor zijn communie te vieren naar disney te gaan. Nu, communie is 9 mei, ik ben uitgerekend laatste week april, dus, risico te groot om te boeken voor 10 mei heb nu zitten kijken ( nog niet belist) naar de prijzen. Voor zondag 19 mei en maandag 20 mei : 2 volwassen, 1 kind, 1 baby. de crocket ranch. dus, 2 dagen in de parken, 1 nacht : 350 week vroeger , maar identiek dezelfde voorwaarden : 490 ?? vanwaar dat prijsverschil? heeft het met de drukte te maken? Enne, ja, 19 en 20 mei : dat is dus pinksteren en pinksterenmaandag,mogen ons waarschijnlijk aan een enorme drukte verwachten?iemand ervaring?
Reken maar op grote drukte met de pinksteren en verschil in prijzen hefet gewoon te maken met hoog en laag seizoen bij hun. Net als dat hier alles duurder is in de vakantie
nu, voordeel is dat wij enkel de kinderattracties doen ...of zijn de wachtrijen daar ook zo immens? Nuja, zoontje kijkt er ongelooflijk naar uit, en das het belangrijkste
Ik moet zeggen dat ik de kinderattracties soms wel drukker vindt. Peter Pan's Flight gemiddeld 40-60 min wachttijd, Casey jr. train vaak 45-60 min etc Wij gaan nooit in het hoogseizoen en hebben bij deze attracties dan vaak nog 20 minuten wachttijd.
Wat houd dat in een Vip fastpass? Ik heb er wel eens van gehoord, maar nooit precies begrepen hoe mensen daaraan komen.
Uhm vaak wel ja, heb echt al wel eens een uur wachttijd zien staan bij dombo en de draaimolen, ik zou zeggen ga vroeg dan is het nog minder druk
Is voor mensen die in de castle club slapen of je kunt hem kopen voor 69 euro . En dat werkt natuurlijk alleen bij de attracties met de fastpas rij. Tja ik zou bijna zeggen lang leve het gehandicapt zijn, met nadruk op bijna, zou met plezier in de rij staan