ja wij zijn ook 1x in het hoogseizoen geweest maar dat niet meer haha bloedheet en druk!!! Wij kunnen nu nog makkelijk in het laagseizoen. denk dat het 5 dagen word dan haha. Mijn schoonouders en schoonzusje gaan in sept al ben me toch jaloers haha..
ik wil weer terug....mijn meisje vond het geweldig! ventje is nog te jong...maar bij de lichtjes parade ging hij uit zijn plaat...stampen en zijn lijfje strekken als er lichtjes kwamen...ik zat op de stoeprand met hem op schoot..had geen zin om te gaan staan.... Hij maakt zelfs aap geluidjes..zo van oeh oeh aaahhh ieeeeeeeeehhhh heel hard hahaha... En de show met sluitingstijd...kei gaaf!! Alleen jammer dat we hem maar 1 maal hebben gezien, hij is zo verdomde laat met 2 kleine kids......
Volgens mij was sem trouwens 19 maanden en geen 16 want hij liep net daar.. Met de 19 maanden kreeg die alles goed mee en vond ie het ook echt leuk..
mijn dochter was 20 maanden en toen was het echt leuk voor haar! daarvoor zou ze het niet zo interessant vinden...
de vorige keer hadden we trouwens een heel goedkoop hotel geboekt voor de laatste dag zodat we nog wel een dag konden blijven en de volgende ochtend vroeg terug konden rijden..
ik zou zeggen vanaf ongeveer 2 jaar.. maar wij gaan vooral ook, omdat we het zélf ook geweldig vinden . Wel leuk dat er iemand met kleine van 4 in btm is geweest. Onze oudste wilde er vorig jaar met 3 jaar in - is er ook 3 in geweest, maar vond het telkens eng haha. Maar telkens was het 'ik denk dat ik er nú wél in durf hoor' .. De 4e keer hebben we haar tegengehouden hihi. Het geluid onder het meer, is zo hard. Wij gaan dit keer ook ws zowel op de heen als op de terugweg overnachten. Dit omdat m'n moeder niet zo lang kan rijden achter elkaar en m'n vader mag ws nog niet rijden tegen die tijd.. Ik denk dat we kiezen voor het Akena hotel. Dan heb je nog een wc/douche op je kamer.
ons manneke was 9 mnd en hij vond het toen ook al super. we waren toen eind mei en ons meisje was net een mnd 4 ,zij was dus in btm. het was toen ook al heel erg warm..... dat was minder want was eerste echte warmte voor ons manneke en hij bleek er toen neit zo goed over te kunnen met diarree als gevolg enzo en slecht inslapen. en met een kleintje ben je beperkt in waar je in kan hij vond bijv peter pan heel erg eng. maar pirates dan weer niet hahaha ik ben ook eens in aug geweest met onze huwelijksreis hihi was ook mega warm. zo heftig dat we elke middag naar de kamer gingen
Dames, graag advies: Wat is handiger met 2 kleine kids in Disney. een duowagen/buggy of twee aparte buggy's? We gaan in september. De oudste is dan net 3 en de jongste ruim 6 mnd. Ik heb wel 2 buggy's, maar kan natuurlijk op MP kijken voor een duo. Grtjs, Aleida
Ik zou gewoon 2 buggy,s meenemen of evt 1 huren voor de oudste. een dubbele buggy is echt onwijs zwaar vind ik(we hebben er 1) en ik vind het ook niet comfortabel voor een baby. Wij nemen een buggy me en 1 kinderwagen als we gaan.
wij hadden een buggy bij, en een kinderwagen met bak. De buggy hebben we in parijs gebruikt (die metro is niet geschikt voor brede wagens!! al is het in 2 jaar wel beter geworden met extra poortjes en liften enz!! moeten ze wel werken ;S) En op de laatste dag met inladen van de auto hebben we ook de buggy gebruikt voor de kleinste..ging goed hoor! Al vond hij de kinderwagenbak fijner! Onze oudste was al 4,5 dus die kon goed lopen! wilde wel op het eind vaak zitten...maar je kunt dar ook wagentjes huren.....als je vroeg komt en een uur in de rij wilt staan, zeker de moeite waard!!! Ninja, ja hoor, kleine kamers dat wel....maar ik in 1 bed....en mijn man met mijn dochter....ik had ryan in de wagenbak gelegd, wou hem eerst bij me nemen maar vond het toch eng...hij stond aan mijn voeteneind en ik nam hem snachts bij me om te voeden enz...heb heerlijk geslapen!! hahaha
o evy slaapt niet in de wagenbak past er een campingbedje op de kamer? wij zijn er echt 4x geweest maar toen keken we nog niet naar zulke dingen haha..
hmm, het moet passen. want die dingen zijn te huren bij de balie....geloof het wel jah, tussen de kastjes in of tussen de bedden in...onze wagen stond aan mijn voeten eind tussen de kastjes in....( dressoir en extra kastje en dan deur naar andere kamer...) zit er altijd die deur...daar stond de wagen voor, denk dat daar ook wel een bedje past hoor! Disney's Hotel Santa Fe® - Disneyland® Resort Paris waar de foto van gemaakt is daar past het wel....de linkerkant...rechts zit de ingang naar de badkamer. en daar achter zit nog een kapstok met ruimte eronder..zou je ook een bedje neer kunnen zetten volgens mij!
o ik zie nu dat er dan geen kamers meer zijn. jammer..Kyriad hebben we ook vaak gedaan ook een fijn hotel
wij hadden niet voor cheyenne gekozen..wnat daar hebben ze stapelbedden! .....dus ook kleinere kamers denk ik dan. Weet het niet, heb ze nog nooit gezien, we zijn altijd in santa fe geweest.... Jammer dat die niet beschikbaar is...Kyriad is een buiten hotel? Kan toch ook!