Disneyland resort Parijs (deel 2)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Wij gaan deze keer ook naar Santa Fe.
    Vorige keer verbleven we in Newport bay. Die kan ik niet echt aanbevelen. Rommelig en niet klantvriendelijk personeel. Kaart deed het niet van de deur en de airco werkte ook niet goed. Was bloedje warm. Zelfs in November toen. De verwarming kon ook niet lager. Chaos bij het ontbijt.

Hopelijk is Santa Fe beter.
    Voor de dagen er na, gaan we nog een paar dagen naar Premiere Classe Marne la Vallée - Bussy St Georges. Dan kunnen we nog naar Parijs e.d.
    Voor Disney hadden we nu die aanbieding van 50% korting.

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Ok, dan nemen we gewoon een buggy en de kinderwagen mee.
    Thanks voor het advies dames! :)

3. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    #63 Agter, 9 aug 2012
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
    Wat ben je ongeveer kwijt voor drie dagen met 2 volw en een kind?

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    santa fe heeft geen airco...kamers zijn met ventilator uitgerust aan plafond....;) en de ramen op begane grond kunnen niet verder als 5 cm open.....

Verder wel goed hoor...maja niet super goed ;) bij het ontbijt moet je bij inchecken beslissen welke tijd....maar ik zou voor 8 uur doen...want daarna is het in de rij staan! (of je nu om 8 komt of om 8.15...iedereen gaat er volgorde van rij in...wij waren wat eerder en mochten dus gewoon om 8 naar binnen ipv 8.15.....) Verwarming kon hier wel uit...stond gelukkig niet aan met 40 graden bijna buiten hahaha

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ligt eraan welke aanbieding er is...wij hadden de 50% korting aanbieding...en waren 450 euro kwijt voor 2 volwassenen 1 kind en 1 baby.

nu was de actie kinderen tot 6 jaar gratis er ook nog bij... we waren 4 dagen en 3 nachten.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

He een topic met allemaal Disneylovers!! Leuk! Wij gaan in januari weer! Maar weten nog niet wel hotel. Wat verkiezen jullie? New York, New Port en Sequoia?

7. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Dat vind ik reuze meevallen!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vonden wij ook.... :D

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

537,- voor 2 nachten en 3 dagen park in Kyriad (2 volwassen, 2 kinderen (2 en 4 jaar). Ik wil niet meer in een Disney hotel. Ik vind het veel te weinig 'value for money' en eigenlijk is alleen het Disney Hotel leuk dus dan iets verder weg en veel beter en goedkoper.
    Wij gaan in september weer (zijn in 2009 geweest en in 2011 in Florida)

Ik ben niet zo'n fan zoals een aantal hier. De restaurants laat ik voor wat het is.. vind ik te duur en niet goed. We gaan gewoon lekker met de kinderen en zullen voornamelijk de Magic Kingdom zien.. Winnie de Pooh is hier nu groot favoriet! Zin in... heerlijk die koppies!

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hebben ook altijd in santa fe gezeten, perfect hoor niks mis mee, nooit problemen gehad met ontbijt altijd vroeg gegaan.
    campingbedje past perfect die zetten ze naast de kasten neer. meteen als je binnen komt lopen.

wij waren de laatste keer geloof ik ook rond de 400 euro kwaijt voor 4 dagen. ben ook al eens 3 dagen emt bus geweest voor 150 pp maar dat was echt een ramp haha de busreis dan. was toen met mijn ma en ga echt nooit meer met de bus.

vliegtuig heben we ook gedaan dan moet je wel rekenen over de 1000 manlief en ik waren toen in eht hoogseizoen 1250 euro kwijt voor 4 dagen maar jah was onze huwelijksreis dus dan kijk je er niet zo naar hahaha

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oei dan ben ik benieuwd wat je van santa fe vind ik. Daar vind ik het ontbijt altijd zo'n drama omdat je geen tafel toegewezen krijgt. Vandaar dat ik zelf altijd voor min. een 3 sleutel hotel kies.

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    ja ontbijt in Santa Fe en Cheyenne is echt altijd chaos! Ik probeer ook altijd om 7 uur te ontbijten dan valt het nog mee. Kan altijd daarna nog terug na de kamer om kids te douchen of in bad te doen. Wij laten ons meestal om 6.30 door mickey wekken:) en dan doen we even snel wat kleding aan en dan ontbijten en dan daarna rustig wassen enzo. anders is het echt niet leuk in die 2 hotels.
    Heb ook besloten dat als het nu vol is om 7 uur dat ik dan maar in het park ga eten, ga echt niet met die drukte mijn tijd verspillen als ik ook in dumbo of peter pan kan zitten, ha ha

13. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Oooh ok hahahahaha. We zijn een beetje verwend en gewend aan de sfeer en klantvriendelijkheid in Amerika denk ik. Nep, I know, maar wel prettiger dan de arrogante Fransen. :D

Vanwege de 50% korting aanbieding, hebben we dit geboekt. Als we weer een keer gaan, dan gaan we waarschijnlijk ook in een hotel buiten Disney.

("sleutel" = sterren denk ik??)

14. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Disney werkt met sleutels ipv sterren.

15. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Dat was me werkelijk nog niet opgevallen hahahaha :)

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik ben net 3 dagen geweest in Cheyenne, 3 dagen met ontbijt en omdat je nu 2 uur eerder het park in mag (terwijl de normale daggasten dat niet mogen) gingen wij eerst naar het park en dan pas om 10.30 uur ontbijten, dan hadden we al wat attracties gehad en met wat kleins en een fruithapje (knijpfruit) wat ik bij had voor de kinderen ging het prima. Daarna gingen we dan weer terug naar het park tot een uur of 17-18 ofzo)

Ik vond het netjes en verzorgd maar het bed was superklein (140*1,90) en mijn man is 196 cm groot dus dat was wel lastig, wel leuk stapelbed voor de kindjes (3 en 4)

Geen airco op de kamer wel een ventilator maar was genoeg eerlijk gezegd, ontbijt was rustig en netjes (dankzij de late tijd denk ik natuurlijk ook)

Het park was echter wel megadruk maar we hebben het prima gered, alle attracties gehad (nouja misschien een paar niet maar achtbanen van 1.20 cm + kunnen we ook niet in, mijn man heeft dat wel 2 keer gedaan in zijn uppie, dan deden wij even een ijsje eten, bijkomen ;)

Ik ben alleen vergeten een buzz lightyear pop mee te nemen (was 30 euro) van toy story 3 , ik zat te twijfelen en dacht ach dat komt wel goed maar toen dacht ik ineens onderweg "das wat voor zijn verjaardag" en nu kom ik erachter dat ze in NL 50 euro kosten GRRR

Moet er nog iemand naar Euro Disney binnen een paar weken hihi? ik heb een boodschapje :p ik ga denk ik ook even proberen te bellen met ze want ze doen blijkbaar ook mailorders?? geen idee morgen even bellen.

17. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    weet iemand iets over dat concert van armin van buren op de 29ste? zag iets op fb voorbij komen?
    van 538 is het geloof ik?

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.661
    1.421
    113
    Kaartjes daarvoor zijn al op las ik al ;). Dus kan wel een heel verhaal gaan typen maar heb je weinig meer aan

19. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    ah omdat ik er toevallig dat weekend ben.

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.661
    1.421
    113
    Er waren zaterdag alleen nog kaartjes te koop in combinatie met een arrangement met oad maar volgens mij zijn die ondertussen ook al op en daar heb je toch niks aan als je al weet dat je daa bent, heb je al geboekt.

Vanaf 22.00 tot 2.00 zijn de studios open met armin van buren optreden en zijn er een aantal attracties open, is inderdaad actie van 538, maar zoals ik al zei kaartjes zijn op, vrijdagmiddag in gegaan en indeavond waren alle kaartjes al weg. Vriendin van mij gaat en die is al gebeld om alle gegevens te checken want dat deden ze om misbruik te voorkomen, dus je bent helaas te laat.

Deel Deze Pagina