Disneyland resort Parijs (deel 2)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Hebben jullie een tip waar je het beste kunt boeken en wat een goed hotel is?

Willen misschien in de herfstvakantie met de meiden gaan(3 en 5 jaar oud)

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ligt er aan wat je precies wil.
    Wil je in een Disney hotel? Dan kan je het best wachten op een leuke aanbieding. Anders is het best wel duur qua prijs/kwaliteit. We hebben het hotel via de Disney site geboekt.

Wil je een hotel buiten het park? Dan kan je met eigen vervoer naar het park of bij sommige kan je gebruik maken van de gratis pendel bus.

3. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Dames ik heb een paar vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Wij willen 18 december naar disney paris gaan(2nachten en 3 dagen) is het dan super druk en hoe is het met de kou?

Ik las dat je eerder het park in mag als je een disney hotel boekt, is dat ook in de kerst tijd?

Tot hoelaat is het park open in de winter?

Zijn er verder nog dingetjes die ik moet weten ?

Wij zouden van uit disney naar Nederland willen gaan met de thalys is dat een beetje te doen met kids of kunnen we beter met het vliegtuig?

Wij wonen in azie en heb geen idee hoe disney paris is ..
    alle tips zijn welcome..

Limegreen

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
  5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nog 1week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Can you feel the magic:D:D:D:D:D

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Whoooohoooohooooo!!!!! :D

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeee tinkerbel helemaal super...... hoop voor je dat hetn iet de heet is!!!!! al hebben ze dan wel lekre neveldouchen sowiezo in studio

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Keek net op weeronline, kan 32 graden worden:$ Dus de korte broeken liggen vast gewassen klaar!
    Nog maar 4 dagen:D:D:D:D

Net de auto helemaal lekker schoongemaakt. Ben er al helemaal klaar voor;)

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

wij waren er vorige week ook best heet maar was op zich goed te doen er hangen veel doeken waar je moet wachten en er zijn meerdere attracties waar je in kunt afkoelen.

Ze verkopen ook ijsjes en drinken maar megaduur, wij hadden een deel zelf bij (flesjes, koeken, snoep e.d.) ijsje hebben we uiteraard wel gekocht, zo'n twister ijsje voor 3,10 euro en een flesje water voor 2,69 geloof ik.

Maar je hebt wel mazzel als je slim bent zorg je dat je om 8 uur in het park staat, zijn al een paar attracties open, je kunt altijd halverwege de dag (als het heel erg heet is) een een pauze inlassen dan, zo krijg je heel het park goed gedaan.

De attracties die open waren tussen 8 en 10 uur

Peter Pan
    Dombo
    Buzz lightyear (erg leuk voor je kindjes!)
    Space Mountain
    Die raketjes bij de space mountain (die gaan hetzelfde als dumbo)
    de carousel (lancelot)
    en je kan meteen om 10 uur bv in sneeuwwitje, pinnokio e.d. (daar kan je goed bij)

kortom je kunt dan best een hoop gedaan krijgen want dan is het redelijk rustig!

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ooohhhh ik ben ook echt een disney fan! Al een stuk of 12?! Keer geweest, kan niet wachten totdat we weer gaan :D

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    leuk he...ik mis het ook!
    zijn nu twee jaar achter elkaar gegaan met onze kindjes (schandalig ik weet het, maar ja...wel schandalig genieten! :)
    steeds in oktober buiten het hoogseizoen en dat was echt ideaal...beide keren goed weer gehad, één keer korte broeken in oktober! :)
    onze kindjes vragen echt nog vaak wanneer we weer teruggaan en de verleiding is echt heel groot! we vinden het daar met z'n vieren zó leuk!

en idd die magic hours zijn wel heel fijn, dan kun je echt veel doen!

carla wat leuk dat je mss wil gaan met de meiden! :)
    je kunt santa fe boeken, alleen dat zijn wel hele belabberde bedden. dit is het goedkoopste disneyhotel
    buiten disney hebben wij vorige keer in t explorers hotel gezeten, leuk want daar is ook een binnenspeelruimte, ideaal! en de bedden stukken beter :)!
    wij boeken meestal via oad geloof ik, goede ervaringen mee.

12. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier vragen ze ook continue wanneer we weer gaan ;) maar dat moet helaas wachten. we moeten nu in het seizoen dus verwacht op zijn vroegst volgend jaar herfstvakantie :( maar ach komt allemaal goed.

New York is sinds laatste keer mijn favoriet. maar als het goedkoper moet dan Seqouia Lodge. of Cheyenne als het echt moet. Santa fe doe ik niet meer dan ga ik liever een keer naar een partner hotel

13. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    goedemorgen,

Ik heb een vraagje, we willen in het najaar een weekje weg (of een paar dagen) nu had ik bedacht dat het mss wel leuk zou zijn om naar disneyland parijs te gaan met ons dan bijna 3,5 jarig zoontje.
    Aangezien wij er zelf nooit zijn geweest heb ik een paar vragen waarvan ik hoop dat julie die kunnen en willen beantwoorden;)
    1) is het leuk voor een jongentje van 3 (bijna 3,5) om daar naartoe te gaan (ik bedoel het is niet goedkoop en wacht liever anders nog een jaartje) ik ga nu ook naar sprookjeswonderland ipv de efteling met hem omdat dat op dit moment "genoeg"is voor hem en het heeel veel geld scheelt.
    2) is de davy crocket ranch een goede optie zo kunnen we zelf evt wat koken of koffie zetten. en anders welk (redelijk te betalen hotel op t park met reistijd)
    3)wat zijn de do's en dont's van euro disney met 3 jarige
    4) en natuurlijk alle andere ervaringen en tips voor bv eten.
    5) zijn de optochten laat op de avond?
    6) welke tijd van het jaar (dacht aan eind nov. ivm evt kerstversiering daar en nog niet heel duur dan)

ik weet het, het zijn veel vragen maar als ik de site zo een beetje doorlees weten jullie veel over eurodisney.
    Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.
    O,ja we gaan zelf met de auto daar naartoe

alvast bedankt:D

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Sinterklaas :D had een paar jaar geleden mijn moeder mijn neefje nichtje en mij naar euro disney gestuurd, mijn nichtje was toen ook 3 en heeft der ogen uitgekeken!!!

15. Triskele

kan prima mijn 3 jarige vond het keileuk en helemaal niet eng, ligt er ook een beetje aan hoe je zelf mee omgaat denk ik..

16. Triskele

Ik had tinkerbel hier al gemaild omdat ik op zoek ben naar een buzz lightyear en kan hem niet vinden in Nederland,. Onze zoon is vlgs week woensdag jarig en met mm stomme hoofd heb ik hem zelf niet meegenomen uit euro Disney dus nu dringend op zoek, gaat er nog iemand anders snel naar parijs? Ik heb nog niets van tinkerbel gehoord ik had gehoopt dat zij kon helpen maar ik weet niet of ze mm bericht nog heeft kunnen lezen.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
  18. Triskele

ja 2 weken levertijd en 20 euro duurder ;) dan heb ik hem niet voor zijn verjaardag... dat is overal online zo (ook bij pixmania e.d.)

Geld vind ik nog niet zo'n probleem maar wel de levertijd..

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Miss kan je hem er ook gewoon ophalen? Zijn heel veel webshops van disney miss heb je hem dan toch voor zn verjaardag ;)

20. Triskele

nee ze hebben hem dus gewoon niet op voorraad heb ze al gemaild en vele zijn ook nog steeds op vakantie :(

Deel Deze Pagina