nope ik weet geeneens dat ie er is LOL ik had tinkerbel gemaild maar nog geen reactie dus ik denk dat ze hem net niet meer gehad heeft.
Ik koop niks meer, ben mn huis nu minder "disney" aan het maken haha Maar vind die geurstokjes van dopey toch wel errug leuk
Nou ik heb weer iemand gevraagd die naar ED gaat of ze aan me willen denken, daar moet ik nog van terughoren en anders word het gewoon voor sint of kerst wat
Jaa groot gelijk hahah jouw kinderen hebben er echt de leeftijd voor toch? Mijn dochter is nog heeeeel klein paar jaartjes wachten nog maar, blijf het ook leuk vinden en vooral de winkeltjes
ja maar de volgende keer ga ik niet in de zomer maar zo rond oktober ergens, want ik vond het nu te warm en te druk... zelfs mijn man ging helemaal los in die winkels (hij was er nog nooit geweest) hij zegt ook het is niet gewoon een pretpark maar meer een beleving!
Ik ben er weer Het was in 1 woord geweldig!!!!!!!!! Als de kindjes vanavond op bed liggen dan zal ik even een trip report voor jullie schrijven Triskele: ik had je net ook al een pb gestuurd, maar misschien lees je dit eerder. Het spijt me heel erg, ik heb je bericht niet meer gelezen voordat ik weg ging. Ik moest 2 dagen werken voordat we op ons tripje gingen en heb daardoor niet meer op zw forum geweest. Ik hoop dat iemand anders je nog kan helpen.
Fijn dat het leuk is geweest toevallig gingen kennissen gisteren naar euro Disney en brengen een pop mee...
Wij beginnen nu af te tellen. We gaan namelijk over 2 weken. Nu vroeg ik me af toelaat je het beste kunt gaan ontbijten? Wij gaan met onze2 kids van 1 jaar en 4 jaar.
daar zijn de meningen over verdeeld...sommige zeggen laat zodat je eerst het park in kunt ivm de speciale openingstijden als je in een disney hotel logeert......anderen zeggen vroeg want dan is het niet zo druk met ontbijten vooral in de goedkopere hotels een aanrader..... Wij gingen iedere dag tussen 7.30 en 8.00 is ons goed bevallen.
Wij stonden in het park om 8 uur en dan ontbijten om half 11 (ik had dan wel een krentenbol al aan de kids gegeven die ik zelf had meegenomen) werkte perfect, en rustig in het park en bijna niemand meer in restaurant (cheyenne) ik denk 20 mensen ofzo maar nog wel alles netjes verkrijgbaar qua eten. Dus ik raad aan eerst lekker park dan even terug met de bus, op gemakje eten en dan weer terug maar ik moet er wel bij zeggen wij waren in hoogseizoen (alhoewel franse kids nog steeds vakantie hebben dacht ik) dus is een poepie drukker!
Wij gaan over 2 weken. 11-12-13 september. Na mij weten zijn dan alle vakantines afgelopen. Wij gaan naar new port bay club...