Sorry moest vandaag ook alweer werken. maar goed daar komt hij dan: Dag 1: Mijn kids om 3.30 uur wakker gemaakt, we hadden 2 disney gidsen ingepakt om zo te vertellen waar we heen gingen. Aangezien ze nog steeds geen idee hadden dat we gingen Dat bleek een groot succes, ha ha. Ze waren meteen wakker! Om 4 uur zaten we in de auto op weg naar de magie... Om 11 uur kwamen we al aan! dat ging allemaal lekker snel gelukkig. Was super heet, 32 graden en heel erg druk. Onze kamer was tot onze verrassing al klaar! Tassen gedumpt en op weg naar de bus. We hadden trouwens voor de ontbijt tijden gekozen voor 3 keer 7 uur Bleek een goeie keuze. Onderweg naar park al even lopen kwijlen langs World of Disney! ha ha. Meteen even wat leuke dingen gedaan in Phantasieland. Toen om 17 uur waren de kids echt aan het instorten, we waren natuurlijk al vanaf 3 uur op. Zijn we lekker bij Rainforest gaan eten, was weer heerlijk. Zijn daarna lekker terug gegaan naar de kamer (zaten trouwens in Cheyenne) lekker in bad en snel naar bed.
Dag 2: Om 6.30 ging de wake-up call alweer met mickey mousse aan de telefoon. Blijft leuk voor de kinderen. Lekker rustig om 7 uur aan het ontbijt. Daarna snel naar de magic uren. Zo dat was heerlijk! Kon zo Peter Pan en Dumbo inlopen en ook nog Buzz gedaan. Tot mijn grote verrassing gingen er ineens allemaal mensen voor het prinssesen paviljoen in de rij staan om 9 uur. Bleek hij eerder open te gaan. Dus ik snel met dochter lief in de rij staan, na toch nog 45 min wachten waren we eindelijk aan de beurt en wie hadden we.... niemand minder dan Assenpoester zelf!!!!!! Mijn dochter was in de wolken. Na een drukke dag zijn we om 17 uur lekker gaan eten in Blue Lagoon. Waar het om dit tijdstip nog zo rustig was dat we bij het water mochten zitten. Was een bijzondere ervaring. Na het eten nog even wat dingen gedaan die overdag te druk waren zoals Sneeuwwitje en Pinokkio. En ineens was het alweer 22.30 toen we terug waren op de kamer. Snurk.............. ha ha Zo, morgen dag 3 en 4! Nu even lekker musical sing allong kijken..
om 7.00 uur ontbijten lijk mij wat vroeg voor mij kids. hoelaat zijn jou kids ongeveer naar bed gegaan? en gingen jullie tussen de middag even terug naar het hotel om te rusten?
Hier lagen ze om 2030 /2100 uur ergens in bed en om 7 uur wekker . Ik houd niet zo van heel laat ophouden ik probeer ze een beetje in hun ritme te houden dan blijven ze vrolijk en handelbaar hihi
De eerste avond lagen ze om 9 uur in bed. En de 2 e avond was het alweer 22.30. En de 3 nacht waren we pas om 0.30 terug op de kamer vanwege Dreams. Die begint pas om 23.00. En eer dat je dan pas het park uit bent. Dus we hebben die laatste dag dat ze tot 0.30 op waren in middag op de kamer laten slapen. Ging prima ze waren zooooo moe. Dat wij om 7 uur ontbeten was meer omdat wij in het hoogseizoen zaten. Als je in een ander seizoen zit hoeft dat niet perse hoor. Maar in het hoogseizoen kan je anders je kont niet keren in de ontbijtzaal
Ik had twee flesjes van 500 cl bij me en kocht nog wat kouds daar dan en dan savonds had ik ook gewoon nog wat bij me, ik had in totaal voor 3 dagen iets van 24 flesjes bij me maar zijn niet allemaal opgegaan.
wij hadden 12 flesje's cola mee, en 36 waterflesjes......zijn allemaal op gegaan en we hebben nog bij gehaald op de laatste dag... Maja bij ons was het dan ook meer als 40 graden in de schaduw. De waterflesjes deed ik ranja in voor onze dochter. Ik nam op een dag (van 11 tot 20 in park ofzo, daar warm eten) 2 flessen van halve liter voor haar mee. 1 fles voor zoontje. 2 water voor ons, en 2 cola voor ons.....Verder had ik nog 12 pakjes lekker drinken mee, en die nam ik 2 voor dochter per dag mee....ging schoon op!
oke dank jullie voor de tips. het is dus niet gek om van alles zelf mee te nemen... Iemand nog tips wat we eigenlijk niet moeten vergeten?? (over 2 weken zitten we er al
Sorry, was weer even werken Kost best veel tijd z'n verslagje schrijven Maar hier komt ie.....: Dag 3: Op dag 3 stonden de studios geplant. We hebben eerst nog even wat magic uren in andere park gedaan. Peter pan en dumbo kan ik wel 60 keer doen Om 10 uur snel gehopt naar andere park. Zo! daar was het niet leuk!!!!!!!!! ZO DRUK!! dat park is gewoon veelste klein voor zoveel mensen. We hebben alleen maar Studio Tram Tour gedaan, daar moeten we 45 min wachten (dat was de minste) en toen zijn we maar gaan lunchen in Backlot, was erg lekker! Zeker aanraden z'n menu. Toen we klaar waren was het nog drukker geworden. We zijn echt letterlijk gevlucht gewoon! We hadden nog graag Animaque willen doen met de kids maar die was gewoon VOL! We zijn met de kinderen even lekker terug gegaan naar de hotel kamer en ze hebben daar heerlijk even een uurtje geslapen (mamma ook) Toen we wakker waren weg wezen en op naar andere park. Daar was het veel rustiger. Nog even in mijn eentje BTM gedaan, rest wilde niet. Nog Molly Brown gedaan. En toen om 18 uur zijn we wezen eten bij Silver Spur. Dat was voor ons de eerste keer, maar dat is erg goed bevallen. Bediening was zo snel en zoooooooo vriendelijk. Ze boden zelfs zelf aan om familie foto's van ons te maken. Na naar buiten te zijn gerold, ha ha. Zijn we nog even wat dingen gaan doen in F land. Lekker rustig daar, en toen REGEN! Bah, was gelukkig na 15 min alweer voorbij. Met een ijsje lekker klaar gaan zitten voor Fantillusion, was al behoorlijk druk. Was wel weer erg mooi zeg! En de kinderen waren gelukkig ook nog wakker door het middag slaapje. En toen DREAMS Ik heb daar geen woorden voor zoooooo mooi. Park uitkomen na dreams is echt hel:x we waren uiteindelijk om 0.30 terug op de kamer.
Dag : Deze dag lekker wat later ontbijten en geen magic uren. Bij binnenkomst ons gesplist. manlief wilde met zoontje in Autopia. En ik wilde met mijn dochter naar Winnie the pooh. Verder lekker geluncht bij Kononel Hattie's Nog flink even de franse economie op gang geholpen Wauw, World Of Disney is echt heel mooi. Ben er wel bijna 45 min binnen geweest! En toen was het met pijn in onze hart alweer tijd om naar huis te gaan