Het andere topic is op slot... dus een nieuwe hierbij.. Helaas zijn wij gisteravond terug gekomen van Disney (helaas niet helemaal natuurlijk, het was fantastisch)... We hebben echter jaarpassen aangeschaft dus zijn nu alweer aan het kijken voor de volgende keer
Wij gaan op moederdag weer voor 4 dagen richting Disney. Tis lang geleden voor ons (denk wel 1,5 jaar) dus ik ben er weer aan toe. Ben heel benieuwd hoe mijn oudste dochter het nu gaat vinden. Ze beseft nu veel meer en ze kent de meeste Disney karakters nu ook.
hooi!! Wij gaan in juni 4/5 dagen. Zitten in huisje in de buurt, en gaan inderdaad jaarpassen kopen, zodat we nog een keer kunnen!! Heb er zin in!!
Ik zie dat je dochter en mijn zoon ongeveer 1 jaar schelen... toen wij 1 jaar en 4 maanden geleden met zoonlief gingen vond het hij echt prachtig.. hij sprak er nog regelmatig over.. Nu hij wat ouder is (4,5 jaar) genoot hij NOG veel meer.. Vooral is het leuk dat hij nog steeds denkt dat de figuren echt zijn (het zijn voor hem GEEN mensen in pak, het is gewoon Pluto/mickey/donald oid) Geweldig als kinderen de magie zo ervaren.
weet je toevallig welk huisje? wij willen misschien voor de volgende keer ook een huisje maar weten nog niet welke.
Appartement Adagio Access Magny Le Hongre (Vh. Citea Marne La Vallée) foto's. Bekijk Vakantie foto's van Appartement Adagio Access Magny Le Hongre (Vh. Citea Marne La Vallée) in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland) | Zoover kijk ook eens op Disneyland Parijs - Euro Disney hotel appartementen campings en huisjes, reizen aanbiedingen en arrangementen in eurodisney - Disneyland Parijs - MagischeNachten.nl staan ook wat appartementen op, bij ons ging het erom dat het vooral groot genoeg was voor schoonouders en ons... En als het aan ons lag gingen we in een happyhome op een camping in de buurt, scheelt hoop geld...
echt waar vlavlip moet ik ook even kijken. wij gaan ook jaarpassen halen in juli. dan staan we op een camping daar. en dan in de herfstvakantie weer terug
Wij hebben ook contact gehad met die website maar ik vond mevrouw Dias (eigenaar) een beetje vreemd in het mailcontact.. Het beste kun je ze bij Disney zelf aanschaffen (veilig!) en dan afspreken met iemand die al een pas heeft.. Dan krijg jij korting op de aanschaf.. Als je niemand kent met een pas dan kun je op dlrpfans.be kijken wie er wanneer gaat en dan met iemand afspreken..
er zijn hele bergen mensen die op die site bestellen kijken eens op dlrp.be staat alles ook heel duidelijk uitgelegd e.d. had ze anders ook niet zomaar besteld...
iemand bekend met parkeerplaatsen richting Disney? denk dat wij twee keer willen stoppen, maar wle ergens wr die kleine zich ff flink kan uitleven,,,
Wij stoppen meestal maar 1x maar rijden dna ook in de nacht al weg zodat meneer slaapt, zodra hij wakker wordt zijn we vaak net voor de franse grens en stoppen daar bij de laatste stop om te ontbijten, schone wc's en altijd nog erg rustig dus meneer speelt lekker in het hele restaurant .
Ik weet dat er veel mensen al via die manier hebben besteld.. zit zelf ook op het dlrp forum. Echter zijn mijn persoonlijke ervaringen niet goed.. Vind het persoonlijk belangrijk dat dat ook wordt gezegd ipv alleen maar als het goed gaat..
Aire de Wancourt is aan te raden (loopbrug).. maar nog beter is aire d'assevillers... Bij het laatste heb je aan beide kanten voldoende levendigheid.. Je hebt er ook een restaurant, hotel, en ik meen een quick..
ja hier stoppen we ook meestal bij asservillers. lekker relaxed. goed eten schone (gratis) toiletten en ruim voldoende parkeerplek
Tip voor mensen met jonge kinderen.. Wij zijn inmiddels helemaal om en rijden de avond van te voren al weg... Als je namelijk rond 18.00 uur wegrijdt dan ben je rond 23.00 uur in regio Disney.. Het grote voordeel is dat kindjes rond de 20.00 uur in slaap vallen (en in slaap blijven!).. Als wij in de ochtend (4.00 uur) gingen rijden dan sliep hij nog een uurtje door en was hij daarna klaar wakker (adrenaline!).. Vervolgens zat ik nog 4 uur te luisteren naar de dvd van teletubbies, mickey mouse clubhouse oid... Nu slaapt hij gewoon door, wij kunnen een normale nacht maken in het hotel en zijn niet uitgeput als we de dag erna naar Disney gaan...
Mamak dat kan idd ook! wij gaan pas over 10 maanden weer, maar willen de dag ervoor al vertrekken, naar davy crockett rijden en dan de dag erna pas Disney in. Is me al eerder goed bevallen. Dit wordt wel onze eerste keer met kinderen en we houden het een verrassing voor ze. Ik ben al flink aan het sparen zodat we ze echt 4 feestdagen kunnen geven Ben zelf ook een enorme fan! Ga het liefst elk jaar, en dan een hele week