hoi meiden, ik zit even te kijken voor een weekend weg ( 4 personen) naar bosrijk en dan niet in de appartementen maar de huisjes dan kom ik op een bedrag van rond de 700 euro voor een weekend met alle toeslagen erbij is dit een beetje een normale prijs of is dit heel erg duur voor een weekend?
ga je met 4 volwassenen? En dan 3 nachten? En 'duur' in vergelijking met een gewoon park? In vergelijking met een gewoon park, is Bosrijk duur. Maarja, als je dus 3 nachten gaat, heb je ook 4 dagen entree per persoon. Dus dat is al 120 euro pp = 480 euro. Als je dat van die 700 euro afhaalt... dan blijft er dus 220 euro over. En dat is voor een weekendje met 4 personen wel normaal denk ik. Goedkoop nog wel zelfs. Maar oke, het dus moeilijk vergelijken...
nee 2 volwassenen en 2 kinderen al betaal je geloof ik al volle prijs vanaf 3 jaar dus dan is het 3 volwassenen en inderdaad 3 nachten het zal dan inderdaad zo duur zijn doordat de entreeprijs erbij zit hmm ik twijfel zo haha
Is normaal wel hoor Idd je hebt 4 dagen entree en als je dat van je prijs afhaalt is het verblijf een prikkie, plus je kunt lekker zwemmen etc...
Je betaalt pas vanaf 4 jaar... Wil je persee een huisje? Want als je een appartement neemt, ben je zoveel goedkoper uit! (ik kan als ik jouw gezinssamenstelling invoer, ook geen huisje boeken officieel) . Maar zelfs de duurdere poorthuisappartementen zijn dan zo'n 200 euro goedkoper.. oeh.. of een luxe landhuisappartement https://www.efteling.com/nl/bosrijk/appartementen/landhuysappartementen/4-persoons-luxe maar een gewoon landhuisappartement is weer wat goedkoper (maar wat verder lopen) dan een poorthuis appartement... Ik heb het idee dat je voor 700 euro - nog 2 volwassenen mee kan nemen... (en daar de prijs dan ook mee kan delen ) maar dat moet je natuurlijk wel willen.. maar volgens mij betaal je dan hetzelfde.
Eens met voorgaande reacties, ik heb erg getwijfeld, want ja, ik vond het best heel duur, maar het was absoluut het geld waard. Bosrijk is zo mooi en leuk, alles is gewoon goed en schoon en luxe. Ik vond het echt top.
ik vind het rete duur daar.. dan kies ik liever 1 dagje efteling en dan daar in de buurt een nachtje overnachten en lekker shoppen in tilburg ofzo. of een zwembad in de buurt zitten er genoeg.. maar indd als je het kan missen moet je het zeker doen
Bosrijk is zoooo gaaf! Ik loop er wel eens doorheen. Zomaar Het is te dichtbij voor ons om er te boeken.