Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nlaine dat las ik ook idd altijd leuk. hihihi heb daar in het verlden leuk spul gekocht. voor leuke prijsjes.

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Zo'n leuk topic dit he, groot deel van de voorpret :D

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wij zijn 1 dagje naar het DL geweest, en 2 dagen naar Parijs, Ijfeltoren, stad, beetje shoppen enz.. Was zeker te doen! We gingen gewoon overal met onze eigen auto heen☺️.

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ lilaa: leuke foto! Hoe waren de kamers van het hotel? En sliep jouw oudste zoontje op en slaapbank?

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Leuke foto! Mss dat wij dan in mei tijdens de blockdag naar Parijs zelf gaan en de andere dagen naar DL, ik zocht dan alleen een hotel dat wat dichter bij Parijs ligt. Dus die Novotel is een goede optie! Ik weet alleen niet of we dan met de auto Parijs ingaan. Waar hebben jullie dan geparkeerd?

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja echt wel!!! :D :D :D

7. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    @Noukje: ik kreeg vandaag deze mail van Novotel, had jij hem ook:

"Ontdek de "Winter Breaks" van Novotel!
    Gun uzelf een winters uitstapje met de aanbieding "Winter Breaks" van Novotel en geniet van exclusieve kortingen tot -40% inclusief ontbijt.

Reserveer exclusief voor 31 januari 2015 en gun uzelf een zonnige winter bij Novotel.

De aanbieding "Winter Breaks" is geldig in meer dan 100 hotels van Novotel in Frankrijk voor al uw vakanties van 3 november tot 31 maart 2015.

Laat u verleiden, de winter is zoveel zachter bij Novotel!
    "

Dat is dus inclusief ontbijt!!

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    nee die heb ik niet gekregen. Zou jij die mail (weer:) ) door willen sturen naar mij?

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Verzonden! Maar weet niet of je er veel mee kan, er zit een link in waar je op moet klikken.

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Je bent geweldig! Ga meteen kijken!

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant

He! jaja wij ook! Nu heeft Levi er een leuke leeftijd voor vinden wij...
    Met de kleinste gaat alles goed! Met jullie ook?

Even nog een vraagje wij nemen de jongste denk ik niet mee die is dan nog net geen 3 maanden wat zouden jullie doen? Zit even in twijfel!

We gaan met de auto en het word bijna zeker Santa Fe...gaan 3 dagen.

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    De aanbieding uit jouw laatste mail komt op dezelfde prijs in vergelijking met jouw eerdere mail. Maar toch bedankt Kuki!

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik zou je jongste dan niet mee nemen, maar dat is mijn persoonlijke gevoel erbij. Die heeft er echt helemaal niets aan, ik denk dat het voor jezelf meer een last dan een lust zal zijn om hem mee te nemen.

Je moet doen wat je zelf het prettigste lijkt!

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh ja? Omdat er nu wel bijstond dat het ontbijt gratis was? Na ja, gewoon in de gaten blijven houden!

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja ik denk indd dat het handiger is dat hij niet meegaat en dan ook meer aandacht voor oudste hebben zit denk ik in twijfel omdat we hem dan 3 dagen moeten missen want de oma's willen maar al te graag oppassen hihi

16. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    De hotels collegien en noisy le grand doen niet mee... Jammer! Maar ben er inmiddels achter dat je al gauw 200 euro kwijt bent voor 2 nachten.

17. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Char ik zou hem ook niet meenemen. Voelt gek wrs om een kind achter te laten maar het zal voor jullie én voor hem veel rust geven.

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh dat is balen! Maar de andere hotels dan, zoals Ibis? Ik ken ze verder niet maar wie weet is dat ook wel goed?

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lila, leuke foto. bij ons staat parijs ook een dagje op de planning mocht die 6 dagen doorgaan. we willen dan op de zaterdag omdat disney dan vaak het drukst is. en echt shoppen doen we toch niet we gaan dan echt voor de bezienswaardigheden. hihihi vinden de kids ook leuk.

char, het ligt aan jezelf of je de kleine mee wilt nemen of niet. er zitten voor en nadelen aan denk ik dan.
    groot nadeel is dat je nergens met zn 3 tegelijk inkunt want er moet altijd iemand bij de jongste blijven. nu kan die ook best veel in dezelfde dingen als de oudste hoor. alleen zit je konstant met pakeren van wagen enzo. en de eetmomenten die zon kleintje dan nog heeft. en dan zijn die 3 dagen echt zo weg want je hebt dan maar 1 volle rustige dag in het park.

andre probleem kan ik me idd ook voorstellen dat je je kleintje zolang bij de oma1s moet laten dat geeft voor jezelf miss een erg naar gevoel. je moet dus echt nagaan wat het zwaarst weegt.

onze jongste was 9 mnd bij de eerste keer en die heeft volop genoten maar jah was dus ook een half jaar ouder. met 3 mnd is het vooral slapen en eten.

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Bedankt allemaal!

Wij hebben echt alles gedaan wat wilde.

We hebben auto vlakbij ijfeltoren geparkeerd, en daarna gingen we dus lopen naar Ijfeltoren (3 min).

Novotel Noisly le Grand, is een perfecte hotel (lekker dichtbij bij het DL 10min me de auto) met goede bedden + ontbijt! & de bed waar Kaan sliep was ook helemaal goed + comfortabel!

Deel Deze Pagina