Nicht zu vergessen der erste Halb-Marathon Run Disney, der im September stattfinden soll. Details zu dieser Aktion werden wohl in absehbarer Zeit bekanntgegeben werden. en jee lees dit nu net ook
Mama Suus dat van de pirates is wel mooi als dat komt hoor. Moet je eens via youtube zoeken op de pirates in florida en Californie. Maar vind het wel flink balen dat alle atracties die Seyhan graag wil doen dadelijk dicht zijn
die link wil niet bij mij. maar ze bedoelen ook niet pirates maar dat speeleiland. ook leuk dus daar kunnen kids jah lekker ff spelen altijd leuk zelf dingen lopen. zoals ik het lees is alles voor het 25 jarig bestaan. zodat ze dan weer kunnen stralen.
Goh kan me nog zo herinneren dat ik naar het 5 jarig bestaan ging. En bij de opening was van Space Mountain
https://www.youtube.com/watch?v=WdgCOtrcXJo De opening heb hem nog ergens op VHS staan van op EEN ( Belgische zender) met Samson en Gert die presenteerden.
Peter Pan ook al?! Jeetje.. Ben blij dat we nog niet geboekt hebben, want er gaat nu zoveel dicht dat ik niet weet of ik er nog wel zin in heb zo
Kan ik me voorstellen cathelijne, zal ze als ik jou was eens op een rij zetten en kijken wat je belangrijk vind. Er staan nu al veel groene hekken sws in discovery . Persoonlijk vind ik btm en its a smallworld vervelend als die dicht zijn want dat is toch echt disneyland vooral de laatste met zon irritante liedje hihi. Ook pirates insle want de kibdjes kunnen er fijn ff uit razen ook wel prettig. Goed alles in de gaten houden dus en kijk naar de datums. Sommige overlappen miss wel. Halve park zal wel niet dicht gaan in 1 keer. Ondertussen doen ze ook nog kleine dingen wcs Ed. Dus hele jaar is het veel hekken en rood wit lint gok ik. Noukje, oog leuk ga zo ff kijken. Hopelijk lukt het op telefoon. Heb geen pc heeft ml mee hihi.
Jeetjr ook deze video is niet beschikbaar hier. Heel paar anderen gezien hihi. Wilde als kind altijd al eens heen. Maar was te duur en te ver vonden mijn ouders.Dus ben er voor het eerst pas geweest ttoen ik 19 was op huwelijksreis hihi Grappige is dat de mensen die voor ons trouwden ook in Disney waren vergeet nooit weer dat we ze daar bij de Mac zagen haha. Onze eerste kennismaking met Disney was dus pas in 2003. 11 jaar na opening.....
@cathelijne, in februari zijn sws spacemountain en die hoek alweer open, is small world weer open. Dus voor zover nu officieel bekend is dan btm dicht maarja die gaat 13 maand dicht dus grote kans dat je die sws dicht aantreft , en adventure ilse, daar komen wij dus echt nooit , wij gaan meestal naar de andere speeltuin . @mamasuus, dus waarshcijnlijk toch die marathon, ben benieuwd En hmm misschien ook,peter pan in onderhoud, ze heben er zin in, ben blij dat wij in april nog gaan dan is er weinig dicht . En daarna gaan we toch een tijdje niet waarschijnlijk , dus een voordeel bij een nadeel zullen we dna mara denken
Ja plus Peter pan dan, en het reguliere onderhoud komt er nog bovenop. Maar goed, we hebben tot september de tijd als we februari willen boeken dus we kunnen er nog rustig over nadenken. Misschien gaan we een jaar later (maar dat duurt dus nog wel heel lang )
Het reguliere onderhoud is deze februari erg weinig doordat er veel groot onderhoud gepland staat. En peter pan is nog niet officieel bevestigd volgens mij, ik moet zeggen adventure ilse btm en peter pan dicht teken ik voor .
Ja ik ook, maar veel meer erbij niet. Het gaat om volgend jaar februari he.. Denk je dat er dan niet veel bij komt? Ik hoop dat je gelijk hebt!
Inderdaad wel heel erg veel dicht. Maar goed, onze jaarpas loopt tot eind oktober dus van BTM hebben wij geen last. Its a small world pas vanaf de zomer, sja, het is niet anders. Mijn dochter wil daar altijd in dus die zal niet blij zijn. Ik ben wel heel benieuwd wat ik me bij dat Jedi Tranings gedoe moet voorstellen! Ik heb een paar grote Star wars fans hier dus die hopen op iets leuks!!
Nee ik denk inderdaad van niet, wees eerlijk small world heeft net 6 maand dicht gezeten en zo nog meer dingen dus die zullen dan echt niet weer meerdere dagen dicht gaan, kan me ook niet voorstellen dat ze bij opening 18 dece,ber hem in kerst brengen en dan in januari weer dicht om kerst om te wisselen, wnat hij zal al vernieuwd zijn en zo zijn er meer attracties er zijn nu al meerdere geweest voor groot onderhoud, pirates is vorig jaar geweest, phantom manor gaat ook een maand dicht maar is dan ook allang geweest, space mountain en die starwars prut draait ook net weer dus dat soort dingen gaat echt niet weer dicht, misschien voor 1-2 dagen als er storingen zijn maar daar ga ik niet vanuit. The carrasoulle is dan ook alweer open en ga zo maar door, ik verwacht zelf niet dat er veel bijkomt, ze hebben natuurlijk ook beperkte mankracht en zullen echt geen 20 man extra er voor aannemen . Wij zijn dus niet erg benieuwd naar starwars, hebben er niks mee, zullen er waarschijnlijk wel even kijken als we tijd en zin hebben maar meer ook niet . In praktijk zal het net zo gaan als met kapitein eo, ook nog nooit gezien . Maar vinden jullie dan die pratende prullenbak in de studio ook zo leuk? Die is toch ook van starwars dacht ik? Quinten vond dat geweldig, staat er ineens een prullenbak achter je te kletsen die daarna door rijd
Dat klinkt wel geruststellend Blaine.. Weet jij toevallig ook of les pays des comptes fees (spelling uit mijn hoofd haha ) en dat treintje daar standaard dicht zijn in die periode? Pratende prullenbak? Die heb ik niet gezien geloof ik.