Wij zijn ook in het "minder bekende hoekje" geweest afgelopen kerst. Mijn meiden vonden de circustrein van Dombo heel leuk! De rondvaartbootjes vonden we een beetje tegenvallen. Daar had ik meer van verwacht.
Aha nou ik zal er dan opletten. Waarschijnlijk was het dan altijd rustig want is me nooit opgevallen. Kunnen we er komende trip ook ff binnen wandelen . Zal leuk zijn als prinses jasmine er is. Daar naar is ons meisje vernoemd hihi
Op deze pagina is het een en ander te lezen over de sluiting en onderhoud van attracties: Populaire attracties krijgen grote upgrade voor de 25ste verjaardag van Disneyland Parijs in 2017 - Disneyland Parijs - DiscoverTheMagic.nl
Ooh ik zag foto's van Olaf en Kristoff, daar zouden wij dus wel voor in de rij gaan, Olaf is gaaf, hopelijk doet die niet alkeen shows maar ook meet en greet en dan het liefst in april al . @mamasuus, wachtrij is daar binnen net aks meet mickey en vaak rond ee 45 minuten, beetje afhankelijk van wanneer je er bent. Wie je treft weet je van te voren niet er zijn er meerdere en dan is het afwachten wie je treft.
Noukje bedankt voor de link! Zou goed nieuws zijn. Als dit klopt gaan we wel volgend jaar want phantom manor moet open zijn. Anders heb ik twee heel verdrietige kinderen. Blaine, is de wachtrij van prinsessen paviljoen ook met filmpjes ja? Bij meet Mickey is dat echt perfect
@cathelijne. Ik heb geen idee hoe die wachtrij er uitziet, ik hoor altijd dat hij heel mooi is, maar ben nog nooit in de wachrij daar gweest die is altijd langer dan 5 minuten en onhaalbaar dus voor mij, dus wij gaan altijd via de andere kant (uitgang) naar binnen. @noukje, volgens mij klopt de link inderdaad aardig, met de info die nu bekend is, en tja thundermesa riverboat was voor mijn gevoel logisch aangezien het water rond btm ook vervangen gaat worden dan kan die niet varen natuurlijk .
Oh ja das waar Blaine. Dan hoeven wij trouwens ook niet via de wachtrij, want we gaan voor mijn oudste een autipas en medische verklaring halen zodat we een priority card kunnen krijgen. Zal niet altijd nodig zijn, maar voor lange wachtrijen wel.
Ja ik zag het ook op fb voorbij komen zojuist. De show gaat hier bij mijn meiden in de smaak vallen. Zo leuk!
En chips vanaf eind mei meet en greet met olaf waarom nu niet eerder . Erg jammer ik hoop nog oo iets eerder maar het lijkt er op da hij vanaf het zomerseizoen pas meet.
Als ik op youtube beelden van Disney bekijk, zie ik weleens langs lake Disney een wit treintje rijden. Is dat eennsoort pendel voor hotelgasten?
Op zich wel apart toch, een sneeuwpop in de zomer Maar jammer dat jullie Olaf niet kunnen meeten. Toch maar een extra reisje boeken in de zomer?!
Pff, @#&%#@&&## zo dat moest er ff uit. Cursus van ml begint toch de wk van Disney.denk toch echt nu dat het niks word... . Baal echt vreselijk nu.maar jah aan de andere kant wil ik het ook niet op mijn geweten hebben dat door obs trip je zij. Loopbaan verkeerd loopt. Pff klaagmomentje. Qua Olaf dacht ik ook meteen idd San in de zomer een sneeuwpop hihi. Maar jah dat is wat hij graag wil natuurlijk.
nee, helaas is dat niet in het prinsessenpaviljoen. Je staat gewoon in een gang, aan de wanden hangen afbeeldingen van de kastelen en in de nisjes staan dingen uit de sprookjes zoals een appel en het schoentje e.d. Verder hangt er een spiegel waarin soms een gezicht verschijnt. De gang is niet lang maar ik heb er nu al menig uur doorgebracht Wij nemen nu altijd de DSi mee en dan zitten de kinderen op de grond (er ligt vloerbedekking) en zitten ze op de DSi. Meer kinderen hebben dat en dan connecten ze met elkaar, dat is wel leuk en spelen ze met/tegen anderen op hun DSi. Er komen ook altijd kindjes bij staan, is wel gezellig om zo de tijd door te brengen! @Cathelijne: Wat is dat precies, die auti-pas die je noemt? @mamasuus: neeeeeee!!! wat is dat waardeloos zeg!!! en nu?