Hier heb ik trouwens wat die Jedi training inhoudt: Interactieve 'Jedi Training Academy' met figuren uit Star Wars vanaf zomer 2015 in het Videopolis Theater - Disneyland Parijs - DiscoverTheMagic.nl
Oh sh*t zeg mama Suus nee dat is echt heel erg rot!! Kuki, mijn oudste heeft autisme. Wij kunnen met een autipas (via vereniging autisme) en een verklaring van de psychiater een priority card halen. Dan heb je kortere (of rustigere) wachtrijen en voorrang bij characters. Daarom zoeken wij ook altijd rustigere periodes op, teveel drukte kost hem veel meer energie.
Baal echt enorm idd. Maar jah dan maar weer positief worden en kijken of okt wat word. Ga morgen ff Disney bellen kijken wat hun kunnen beteken en mocht dit over de 1000 komen dan word het denk ik fantasy en kyriad oid. Zit dan wel blockdag in maar jah willen toch nog dagje Parijs doen hihi. Hopelijk wil werk tegemoet komen en kunnen we dat er bij doen. Wat klinkt dat wachten saai zeg.... niks voor onze kids. Jedi ga ik morgen kijken want als het okt word gaan we die ook doen natuurlijk. En frozen kijken en inspace mountain we blijven positief.... ook ff kijken voor dichte dingen maar geloof meeste later toch?
Jeetje wat ontzettend balen dat je reisje naar disney niet door kan gaan mama suus! Stel je verzet je vakantie naar oktober is het dan wel zeker dat het door kan gaan of is er nog steeds een kans dat je man geen vrij krijgt? Als dat laatste het geval is zou ik overwegen om dan zonder man te gaan....
@mamasuus, dat is balen hopelijk,lukt het het goed te verzetten. @olaf, , leesnu net dat hij met de sing a long in het theater er niet bij gaat zijn maar alleen oo het grote sherm te zien is net als kristof, dus ben bang dat dat dus geen meet en greet gaat betekenen, ach positief hoeven we ook nie te balen dat we er van het zomer niet zijn . @noukje, extra tripje in de zomer denk ik niet , manlief heet vroeg vakantie dit jaar en werkt in de zomer gewoon en alleen met Quinten gaan zie ik niet zitten. @cathelijne, wordt het jullie eerste eac? Vraag dan even een boekje erbij daar staat precies in bij welke attracties en hoe of wat.
Zekerheid hebben we nooit, helemaal niet zolang de wereld nog ruzie maakt. Ik ga straks eens ff bellen kijken of er een oplossing is vanuit Disney. Anders word het annuleren en dus geld terug dacht dat we nu alles nog terug kregen behalve dan Verz. Jammer dat Olaf geen. Meet doet vind hem zooo leuk
Nou heb gebeld met een mutsje van Disney. Om boeken geen probleem maar jah prijzen zijn dan echt hoog kom dan op 1340 voor zelfde reis betaal nu 658 . Maar jah laag seizoen he en kids tot. 11 gratis. Annuleren kost ons ook zo nog 165 euro . Al met al niet leuk dus. Zegt mutsje ook nog doodleuk. Dan neem je toch iemand anders mee naam veranderen is geen probleem!! Maar goed heb nog tot half feb de tijd.
Wat een gedoe mama Suus! Je zou kunnen overwegen om zonder man te gaan. Je droomt al zo lang van een reisje naar disney. Omboeken is niet echt een optie zolang je man zijn huidige baan heeft....
@mamasuus, heel eerlijk, ik zou voor dat prijsverschil ook iemand anders meenemen . Kijk erg rot en jammer voor je man maar je kunt natuurlijk niet blijven verzetten en nu 165 euro weg gooien en straks duurder opnieuw boeken zou ik dus niet zo blij van worden . Maar balen is het al met al natuurlijk wel. Las net dat er een officieel bericht van disney uit is gegaan dat er vanaf het zomerseizoen een sing al long is in het theater met anne en elsa in het echt en olaf op scherm en dan anna en elsa in de parade mee doen, maar verder niks over meet en greet dus helaas zal dan wel niet. Erg jammer die Olaf zag er geweldig uit. Gelukkig hebben we in april stampertje en zijn vrouwtje
Mama suus dat vind ik ook, zou ook iemand anders meenemen. Sneu voor je man maar anders wordt het zo duur!
Inderdaad jammer dat Olaf en Christoph niet in real life te zien zijn Blaine. Spring lijkt mij ook heel leuk
Spring lijktme erg leuk jammer genoeg zijn we dit keer in het weekend dus zal wel druk zijn, maar dat is voor een keer niet anders . Maar had Olaf meeten wel erg leuk gevonden, nouja dan gaan we voor stampertje en merida en we missen nog assepoester dus maar een poging wagen richting prinsessen. En Quinten wil graag spiderman en stitch weer zien dus dat wordt ook een dagje studio hangen hihi.
Hoop nog op tegemoetkoming van werk hihi. Iemand anders heb ij ook wel aan gedacht maar jah doe zulke dingen toch het liefst met gezin. Stampertje had ik ook graag gezien vind hem zo leuk. "Bloempje?" Hihi Las idd van frozen van juli tot sept toch? Wat zouden jullie doen trouwens qua periode, zomervakantie of toch herfst?// mocht het lukken dan qua geld.
Ligt eraan hoe jullie vakanties vallen tov die van frankrijk. Ik vind Halloween de laatste jaren tegenvallen dus de zomer lijkt me dan leuker. Maar ik zou vooral voor de rustigste optie gaan.
Zomer is wel veel drukker dan halloween, dus ik zou voor halloween gaan, en ik vond het eerg mooi maar was dan ook onze eerste halloween
Even nog een vraag wij gaan nu toch met meer naar Disney waaronder vijf volwassenen en 2 kids nu zaten we te kijken voor de David crocket ranch maar daar kan je maar met Max. 6 personen slapen maar mijn zoontje van dan net drie slaapt niet ergens anders in de groot bed dus hebben geen extra bed nodig, kan dat dan wel? Want als hij nog twee jaar was kon het wel.
De beste vraag is mag het ook? Want er zit niet voor niks een maximaal aantal personen op een huisje dus je komt sws al een entreekaart te kort en denk eigenlijk niet dat ze het goed vinden aangezien het niet meer gaat om een extra baby maar een kind waarvoor je ook gewoon entree moet betalen en die wel een dusdanige leeftijd heeft dat ze normaak gesproken echt wel in een gewoon eigen bed slapen.
@ Char: kijk eens op de website van gite clos des gardons. Wij hebben afgelopen kerst daar een gite voor 6 personen gehuurd. Erg mooie kamer waar je voor 6 personen een volwaardige slaapplaats hebt en waar makkelijk een campingbed bij te plaatsen is. Je hebt dan ook een grote woonkeuken tot je beschikking. Wij betaalden 90,- per nacht voor 4 personen. Misschien een goed alternatief voor jullie? Is op 10 minuten rijden van Disneyland.