nog 2 weken! dan zitten we er. gisteren aan de kids verteld en ze hebben er nu al zin in. vandaag ook maar even gereserveerd voor cafe mickey voor de vrijdag. na dreams zodat we die 2x kunnen zien dit keer.
Wij hebben twee kamers in Santa fe geboekt voor eind feb. Duurt gelukkig niet zo heel lang hebben enorm veel zin in word voor ons neefje en onze zoon de eerste keer!
Disneyland Park Space Mountain Dumbo the Flying Elephant Phantom Manor Captain EO eind maart is dit dicht. en dumbo blijf ook in april nog dicht wat gaan ze daar mee doen dan?? las net van btm maar kan het nu niet vinden. stond dat hij waarschijnlijk al eerder dicht ging en dan steeds korte periods ipv alles in 1 keer
Oh, laten we hopen dat BTM open is als wij gaan! We hebben gisteren onze dochter verteld dat ze haar vriendinnetje mee mag nemen naar DLP. Die was op dat moment bij ons, ik heb een mooie Disney-uitnodiging gemaakt en toen haar moeder bij ons was, hebben we die gegeven. Nou, ze ging bijkans door het plafond! Echt zo enthousiast! Ik riep al: hysterie (and magic) everywhere!!! We gaan 27-2, weliswaar een dagje, maar dat maakt dan niet uit Nog precies 6 weken voor ons!
@kuki, hihi leuk zo'n reactie beter dan een ooh ja leuk . En nog maar 6 weken dat is al aftellen . @mamasuus, volgens mij niks bijzonders bij dombo gewoon onderhoud en hij is niet heel april dicht want als wij gaan is hij open . Hmm hoop wel dat btm open is als wij er zijn maar daar ga ik wel vanuit, april onderhoud is al bekend gemaakt dus gaan ze vast niet wijzigen (hoopvolle gedachten) want Quinten roept dat hij er toch nog graag een keer weer in wil omdat hij het misschien toch wel leuk vind
klopt dumbo is half mrt tot half april ong toch? van btm hoop ik idd ook niet vind dat voor kids toch echt een leuk ding. en zelf stiekum ook wel hihihihi zelf zit ik nog tot half fevb in onzekerheid. ml wil nog wachten omdat die cursus maar plek heft voor een bepaald aantal dus miss gaat dat dan wel niet door en kunnen we toch in mrt pff zoooo lastig allemaal. wil het nu gewoon weten maar jah kan nog niet nog langer in onzekerheid en nog steeds de kids niet inlichten grr. al wil onze oudste niet eens heen haha "ben je gek "zei ze. "het is daar gevaarlijk" ons mutsje volgt dus ook journaal. kuki, jee super moment lijkt me dat. zo`n meisje gelukkig maken is toch echt leuk.
Volgens mij zelfs maar tot begin april maar weet ik ook niet zeker uit mijn hoofd . Pfff je blijft afwachten jij, ik zou zeggen zo lamgzamerhand ik ga gewoon en zie wel of je mee gaat . Dit is toch te gek voor woorden nu zit je dus te hopen te veel inschrijvingen en dat hij niet mee mag doen . Wat een gedoe zeg. En haha die dochter van jou wij volgen geen nieuws zekf dus zoonlief krijgt ook weinig mee, vind het niet nodig hem op deze leeftijd al kennis te katen maken met alle ellende in de wereld enw ordt er zelf ook zo verdrietig van. Vorige trip in oktober mocht hij voor het eerst mee in btm en riep toen we eruit kwamen ik vond er niks aan vond het te eng in het donker en ga er nooit meer in, nouja prima gaan we nooit meer, komen we thuis zegt hij mama ik wil graag in de snelle trein die in het donker gaat kijken of ik het toch niet leuk vind ik weet nu dat hij veel langer in het donker gaat dan ik dacht, dus prima doen we hem nog een keer . En nu hopen dat hij hem leuk vind, meestal is hij wel van de achtbanen maar op de een of andere manier was dit hem niet .
Kuki , Wat leuk dat je haar zo gelukkig hiermee hebt gemaakt! Mijn neefje woont bij me moeder en willen hem ook in het zonnetje zetten vandaar dat hij ook mee mag met ons hij is zoooo blij! We zijn er ook de 27e gaan namelijk 26,27 en 28 feb.
Blaine, onze meid is ook al bijna 9. Dus jeugdjournaal hoort erbij nu. Na klokhuis hihi. En ook natuurlijk nog papa die militair is dan krijg je denk ik automatisch wat meer mee. Ben het wel met je eens hoor dat ze die ellende niet hoeven mee te krijgen nog. Hihi dus toch het treintje nog eens proberen. Wil onze jongen ook meenemen erin al vond die dat dingetje in de julianatoren al niet leuk hihi. Dumbo was dacht ij tot obg half april 18 ofzo. Char, leuk dat neefje ook meegaat met jullie. Gelukt dus net de grote groep? Of heb ik dat weer gemist?
En leker handig niet met de auto hoeven is ook handig met zo'n grote groep char @mamasuus, op die leeftijd kun je er inderdaad niet meer onderheen maar nu nog even wel . Ooh die in de julianatoren vond Quinten erg leuk maar die mocht harder maar hij vond btm te veel herrie maken, hij houd niet van herrie . Maar hij zegt nu zelf ik wil nog een keer kijken of hij echt niet leuk is dus we zulken zien en als hij hem wel leuk vind gana we gewoon een paar keer vaker . Lang leve de fp . Net vroeg hij nog mama hoeveel nachtjes slapen nog want ik wil zo graag naar disney ik heb er vannacht al over gedroomd.
Char das wel lekker dan. Santa de is goed genoeg. Zijn er elke keer nog geweest. Vond het een fijn hotel. Vind het alleen wel jammer dat ze daar nu dan ook buffet hebben savonds vond het altijd wel fijn opscheppen en betalen wat je dus had. En niet betalen en dan opscheppen. Blaine, wat snoezig dat hij zo graag weer wil. Kan ik hem een hand geven droom er ook al over haha. Zag net positieve cijfers staan voor Disney. Al vind ik het wel snel nu al eerste kwartaal te noemen maar goed . .. heb er ook geen verstand van.
hoop echt dat geruchten over btm niet kloppen dat zou betekenen dat hij eind feb miss al dicht is. miss zelfs eind deze mnd al....... vind dat toch wel heel erg snel en erg jammer als hij dicht is als wij er zijn. vind dat toch wel een echt ding dat erbij hoort......