Tja ik ben graag eerlijk, als je het financieel gezien kunt bekijken zou ik zeggen diner bij inventions, iets duurder maar geweldig luxe buffet en geweldig leuke character en ook de interactie was er erg leuk ze deden zelfs showtjes voor de kinderen. Dat vond ik echt de moeite waard, kost uit mijn hoofd 55 euro voor volwassenen en 34 voor kids ouder dan 3. Wij waren toen precies oo de tijd van dreams en zaten bij het raam en konden vanaf daar heel dreams zien echt prachtig
is dat buffet bij inventions smiddags hetzelfde als savonds maar dan zonder de characters? vind het echt een groot prsijverschil. gisteravond weer eens aan het snuffelen geweest (man keek toch voetbal) hem leek inventions ook wel wat. ook qau prijs eerst dan. tot ik het optelde en dus met zn 4 op ong 170 euro kom zonder drinken. en dan te bedenken dat een glaasje fris al over de 5 euro is. echt belachelijk kunnen ze 5 flessen van kopen........ lijkt me wel erg sjiek daar maar de prijs houd mij nu wel erg tegen. aangezien onze kids echt niks eten miss allebei 6 patatjes, nugget en ijsje. heb nog meerdere buffets gezien. heeft iemand ervaring met agrahbah of stars in de studios? al neig ik nu steeds meer naar tafelbediening omdat ze dus niks eten en vind dan ook die 20 euro die ik voor hun betaal echt teveel. al vinden wij zoiets altijd wel leuk. vanalles proberen. en bij tafelbediening kunnen we ze dus miss samen een bord laten nemen. bestel namelijk haast altijd voor hun een leeg bord erbij hihihi. ze zijn dan 4 en 7 jaar maar wil perfect. weet nog dat ik de laatste keer disney bij santa fe ook voor ons meisje niks heb betaald ook al moest ze wel. gewoon verteld dat ze niks eet. en mocht toen wel. maar jah ze is nu 7 krijg het vast niet weer voor elkaar hahaha. dat ene broodje wat ze dan neemt....... dr word altijd zoveel weggegooit door mensen die hun oog groter hadden.
Ja brunch is hetzelfde als diner alleen dan zonder characters. Qua eten vond ik het zeker de moeite waard vooral manlief veel luxe als lamsrackjes en dat soort dingen. Voor een keer zeker leuk en wij zijn dus inderdaad gegaan net voordat meneer 3 werd dus hoefden alleen voor ons te betalen en daar ging natuurlijk nog korting af dus toen was het goed te overzien
mamma suus@: wij gaan nu voor het eerst bij plaza gardens eten, dat is ook buffet. Daar hoor ik alleen maar goeie dingen over. zal eens kijken of ik foto's kan vinden. Blaine@: nee inventions doen we niet, mijn oudste geeft er namelijk niks om. het zou echt alleen voor die kleine meid zijn, die vind ze geweldig. dus dan spaar ik liever nog een jaartje door dat ik een keer met haar naar dat prinssesen diner kan, die franse tent. au nog iets
plaza garden heb ik gister idd ook gezien lijkt me ook wel wat. al heb ik daar ook veel nagatiefs over gelezen mbt wachten. ook al heb je gereserveerd maar dan ook vooral na parade ed. maar goed wij eten toch altijd wel op tijd. en ziet er idd ook goed uit. baal dus alleen altijd enorm dat onze kids zoiets er echt niet uit halen. anders was het voor mij elke avodn el buffet vorm voor ieder at wils zul je dan denken........ behalve voor mijn kids dan whahaha. geef de oudste een stukje droog brood en ze is tevreden hoeft niet eens patat te zijn......... ze doet niet zo moeilijk als je eht zo bekijkt maar aan de andere kant is het wel flink balen dat ze dus niks lust en ook niks eet. uit eten is echt een ramp. ben ook genieuwd hoe dit zaterdag gaat dan gaan we met zn 4en uit eten voor onze 10e trouwdag die we morgen hebben. hoop dat ze eet hahaha
heb trouwens fotos gezien van die prinsessen .... aaaaah wat een engerts zitten daartussen hadden beter heksen kunnen zijn whahaha. lijken echt niet op de echte charakters. van een afstandje miss maar dichtbij ieuw. was ook een hele dikke assepoester. (nu heb ik niks tegen dik hoor ben zelf ook niet dun , maar het hoort gewoon niet) of sneeuwitje met een heel hard gezicht terwijl die liefjes hoort te zijn. heb trouwens veel fotos op tripadvisor gevonden.
Fijne trouwdag Er zijn hele mooie prinsessen maar ook erg lelijke . Wij hadden vorig jaar een hele mooie rapunzel en een mooie belle maar zie ook wel eens wat lopen dat je denkt ieuw haha
jullie hebben het ook steeds over die prinsessen stand ofzo he... waar is die dan??? heb het in al die keren nog nooit gezien en ook geen lange rij ergens. mocht het dan namelijk niet zo druk zijn en het is een knappe hihihi dan kunnen we er miss een foto aan wagen. dan wel het liefst met jasmine komt ie ook wel eens???? aangezien ons meisje daar naar vernoemd is hihihi ze vond het 3 jaar trug ook zo gaaf dat ze naar haar zwaaide vanaf de parade hihih kreeg zelfs een handkusje
Prinsessen paviljoen is naast it's a small world, en de wachtrij is binnen dus die ze je niet . Maar ze hebben tegenwoordig een nieuw systeem dan met je eerst in de rij om een tijdskaartje te halen bij the old mill en mag je op die tijd terug naar het paviljoen, je weet dus niet van te voren welke prinses je zult treffen binnen. Jasmine is best geregeld buiten maar dan we in de studio's daar zit ze in de parade en voor of na de parade is ze dus geregeld buiten met alladin bij hun attractie
Hier ook een Disney fan! Wij willen begin mei gaan,Zijn zelf al heel veel geweest ben er zelfs ten huwelijk gevraagd. Gaan nu voor het eerst met ons zoontje en neefje. Iemand tips voor niet te dure hotels? Wel in de buurt graag zijn zelf paar keer bij Cheyenne en Explorers hotel geweest. En met kids van dan 2 en 6 jaar 2 of 3 dagen?
whaha nou heb daar nog nooit actie gezien naast its a smallworld echt heel appart moet je dan weten denk ik. al zijn dat er vast veel als ik die wachttijden hoor. wat leuk dat ze dan in studios loopt daar gaan we dan ook eens rondhuppelen rond die tijden. wie weet zien wedr dan nog. al ben ik niet zo brutaal als die italianen ed dus denk toch dat foto dan moeilijk word hahaha. @char. ze hebben nu een aktie bij disney 3=2 of 4=2 zit je voor 5 dagen voor 704 voro 4 dagen is het ook die prijs. wij gaan nog net in de winteraanbieding die is 200 euro geodkoper. das in cheyenne. maar vind je 2 dagen niet wat kort met klein kids? je bent dna meer aan het reizen dan aan het genieten. het is dan jah maar 1 nachtje. de eerste dag kom je aan dus na lange rit nog ff het park in en dan de volgende dag moet je aan het einde van de dag alweer weg. veel rust heb j dan niet. helemaal met kleintjes want dan ga je al langzamer is onze ervaring.
Dankjewel voor de tip! Ik denk dat het indd beter is 3 dagen te gaan had zelf ook al het gevoel dat voor twee kleine kinderen 2 dagen te kort is. Cheyenne is ons ook altijd goed bevallen dus misschien dat we daar wel voor gaan.
Altijd minimaal 3 dagen. Anders is het echt te kort, zeker met kinderen omdat je tempo toch lager ligt. Wij wilden ook 3 dagen gaan maar met die winter actie was 5 dagen even duur, dus ja... We gaan er dus 5 en slapen in Davy crockett.