nou echt he, dat zijn geen leuke geruchten. heeft iets te maken met technisch onderhoud oid. ze zijn ern u druk over aan het discusseren schijnbaar. wij zitten nog in onzekerheid maar kon net eindelijk eens normaal erover hebben met ml. hij heeft het ff laten bezinken denk ik. en we wachten nog kort want anbieding is tot 16 feb dacht ik. en anders word het okt. herfst leek hem ook wel leuk met haloween. we doen dan wel een dag minder dat scheelt toch weer een dikke 300 euro en in de eerste instantie zouden we ook 5 dagen gaan. is denk ik ook wel lang genoeg. voor de portemonee tenminste haha want met die prijzen van tegenwoordig in de restaurants is 100 euro voor avond eten zo weg. duzzzz miss toch weer langer wachten maar dus ook langer sparen. en wie weet dan wel bij infentions eten. al moet ik eerst nog het verschil betalen haha das ook niet niks dikke 400 euro....
Btm komende maand al dicht? En dan voor 13 mnd? Zo das wel een domper voor mensen die eromheen hebben gepland. Zijn er m og meer wijzigingen?
zoals ik het las is het nog in bespreking en word hij dan in 2 keer gedaan zal het ff knippen plakken hihihi is wel in het duits.
Big Thunder Mountain: eigentlich geplant von November 2015 bis Mitte Dezember 2016 aber hier könnte es aufgrund aktuell aufgetretener technischer Schwierigkeiten zu einer (sehr kurzfristigen Änderung kommen, die bedeuten würde, dass die Attraktion bereits Ende Januar 2015 oder Anfang Februar 2015 bis November 2015 für die technischen Arbeiten und dann noch mal von Januar 2016 bis Sommer 2016 für eine neue Gestaltung, neue Effekte und eine neue interaktive Wartezone geschlossen wird. dus miss alleen dec dit jaar los..... zoals de geruchten zijn he is nog geen bevestiging ze zitten nog om de tafle erover Disneyland Resort Paris Blog - Das dein-DLRP.de Blog zum Disneyland Resort Paris hier staat een heel stuk over wie wat waar. zijn mensen die wel midden erin zitten dus redelijk betrouwbaar. wel erg veel dingen dus
Weet je, ik zie het gewoon wel. Het kan natuurlijk altijd sowieso ook gebeuren dat je er bent en dat dan net die dag een attractie een storing heeft en dat die dan ook buiten gebruik is. Als BTM buiten gebruik is, hebben we pech. Dan gaan we wel wat anders doen tenslotte!
Ja dat is ook zo. Btm is sowieso dicht als wij er zijn, jammer maar helaas. Zal er vast nog wel vaker komen
Leuk dat ik dit topic gevonden heb! Heb al aardig wat ingelezen voor ons vertrek eind maart 2015! Zelf al 4 keer in Disney geweest, dit word de 1e keer als mama van 2 kindjes (3,5 en 1,5 jaar oud). Tips wat wel en niet te doen? We zitten voor de eerste keer in Davy Crockett Range.. Ben zeer benieuwd hiernaar!
Als BTM wel dicht gaat en Space M, waar moeten al die mensen heen! Oh mijn god, dan krijg je hele zware wachtrijen bij andere dingen! Nog 5 weken!!!!!!!!!!!!!!!!
kuki , dat is ook wel zo maar leuk is anders. en dat iets je hele verblijf storing heeft is niet erg waarschijnlijk. tink, jee no maar 5 weekies lekker hoor. snoopy, wat leuk met de kids voor de eerste keer. qua tips uuh kijk naar je kindjes wat ze leuk vinden en wat niet. als ze moe is stop je en ander ga je door hihihi. alles lekker rustig aan doen. hoelang ga je? mijn mening is dat je met kinderen je moet aanpassen aan hun tempo dus lekke alles op je gemak geen gehaast en geen gedoe. en qua wel doen is naturlijk heel fantasyland en eventuele parades/shows die er zijn. niet elke avond dreams dat is waarschijnlijk teveel maar ook dit ligt aan je eigen kinderen.
Sluit me helemaal aan bij mama suus qua tips! en ja, je hebt gelijk, als je er gedurende een langere periode bent, is het idd niet leuk als een attractie dan buiten gebruik is. Maar in ons geval gaan we nog wel eens een dagje op en neer en dan kan het gewoon gebeuren.
voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar starwars De zomer van 2015 staat in het teken van de terugkeer van shows in Disneyland Parijs. Naast de nieuwe Frozen show vanaf eind mei in het Chaparral Theater, zal er vanaf 11 juli een nieuwe Star Wars show te zien zijn in het Videopolis Theater. In de aanloop naar de nieuwe Star Wars film The Force Awakens (december 2015 in de bioscoop), presenteert Disneyland Parijs de interactieve Jedi Training Academy, waarbij diverse bekende Star Wars figuren hun opwachting maken. Vanaf 12 januari wordt het Videopolis Theater in het Disneyland Park gesloten voor een upgrade van Café Hyperion en de opbouw van het nieuwe decor voor de Jedi Training Academy. De show in Parijs is geïnspireerd op de gelijknamige show in Florida (Walt Disney World), maar wordt verder uitgebreid. De show wordt gepresenteerd door twee Jedi Trainers (één Engelstalig en één Franstalig), vergezeld door diverse Stormtroopers, R2-D2 (als audio-animatronic), C3PO (via videoschermen) en niemand minder dan Darth Vader zelf. In totaal worden er 12 kinderen per show uitgekozen om getraind te worden tot Jedi Master. Belangstellenden kunnen hun kinderen in de ochtend aanmelden bij City Hall. De nieuwe show brengt een einde aan jarenlange leegstand in het Videopolis Theater, dat in 2009 voor het laatste voor The Legend of The Lion King werd gebruikt. Tom Wolber, de nieuwe Chief Executive Officer van Disneyland Parijs, heeft kenbaar gemaakt dat hij de, voor Disney zo typerende, live shows wilt laten terugkeren naar de parken. Frozen in het Chaparral Theater en Jedi Training Academy in het Videopolis Theater zijn slechts de eerste voorbeelden. De komende jaren zullen shows in beide parken worden vernieuwd en uitgebreid. Jedi Training Academy zal in 2017 namelijk verhuizen naar een nieuwe locatie in het toekomstige Star Wars Land. Het Videopolis Theater brengt in dat jaar een nieuwe grote Disney show op de planken ter ere van de 25ste verjaardag. Bron: DiscoverTheMagic.n
Blaine, dat klinkt leuk onze kids vinden het super .... jammer dat ons meiske niet zo veel engels kan anders kon ze meedoen hihi
@mamasuus, meestal zijn dit soort dingen prima mee te doen met een handje vol engels als what is your name and how old are you . Dus daar zou ik het niet omlaten je kunt aktijd vanaf de kant vertaling roepen .
Pff gevreesde mail is gekomen. Word dus toch een half jaar uitstellen.... Halloween wordt het dus. Hoe was de drukte midden okt meiden? Las wel al ergens dat het park dan ook tot 22 los is klopt dat??
Wij waren er met Halloween en ja, toen was het park open tot 22:00 uur. Ik vond het qua drukte wel meevallen, het was wel herfstvakantie toen en ik had verwacht dat het drukker zou zijn. We waren er maar een dagje (toen hadden we net de jaarkaarten gekocht) dus het was maar kort (maar krachtig!)
Ligt er aan hoe de vakantie in frankrijk valt, die hebben ook herfstvakantie en als ze rond parijs vakantie hebben is het drukker. Begin oktober was er door de weeks rust , maar daar hebek weinig aan. Openingstijden verschillen in oktober per dag, wij hadden begin van de week 20.00 uur dicht en vrijdag en zondag 21.00 uur en zaterdag 22.00. Dus ligt er aan hoeveel drukte ze verwachten hoelang ze open zijn .
Ik ben nog nooit in DL met de kids geweest maar ik vraag me af en jullie als DL kenners kunnen mij dit vast vertellen waar ik een niet al te duur hotel/appartement boek voor 2 volwassenen en 3 kids van 8,5 en 3 jaar Hoeft niet perse een disney hotel te zijn Iemand een idee wat wij ongeveer kwijt zijn voor 3 nachten en 2 dagen rond april/mei?
bedankt voor jullie reacties. door t lezen hier vandaag een extra overnachting geboekt bij exploreres hotel zodat we niet helemaal geradbraakt de vakantie beginnen. over twee maanden zijn we er, geweldig veel zin in! nu zijn we eigenlijk alleen nog op zoek naar een stopplek waar de jongens zich even kunnen uitleven.. bij mooi weer is een parkeerplaats wel voldoende, maar anders zou een restaurant met een ballenbak of glijbaan al uitkomst.. denken zelf rondom de grensovergang belgie-frankrijk dit te doen... jullie tips voor ons?
Wij zijn nu minder kwijt bij een Disney hotel dan een hotel in de buurt want als je voor 16 feb. Boekt krijg je 30% korting en de kinderen tot 11 jaar zijn gratis. We zijn ook al eens in het Kiriad en explorders hotel geweest ook een keer in een hotel wat verder weg ongeveer 30 min. Er vandaan maar weet even niet meer hoe die heette maar die was wel goedkoop.