Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    En waar boek je dat dan?

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    De Disney hotels en ook de hotels Kiriad en explorders via Disneyland Paris | Officiële Website of peterlanghout ook heeft actie van de dag of vakantie veilingen wel eens aanbiedingen.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Die aanbieding die je noemt is wel tot eind mrt maar boek baar. Erna krijg je de aanbieding 2 dagen en bachten gratis . April mei is een heel stuk duurder dan mrt omdat dit meer bezocht word. Met 2 volw en 3 kinderen is er niet veel keuze want meeste kamers zijn 4 pers. Davy crocket is dan miss goeie optie. Of toch een heel ander hotel/ app als je wat terug leest staan er erg veel tips ;)

Blaine/ kuki het word dan idd half okt ne echt alle landen hebben dan vakantie :( maar jah als het lang los is en we hebben. 5 dagen moet het lukken toch? Op Duitse disneyforum zeiden ze dat eind aug net zo druk is.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Snoopy, geen idee hoe hij heet vast wel iemand die het weet hier. Maar wij gingen ontbijten bij een weg restaurant na Brussel dacht ik. Erg kindvriendelijk met brug over de weg. Stond goed aangeschreven weet ik nog. Gaan we waarschijnlijk dit keer weer heen op heenweg. Miss ook een dagje eerder heen op zondag rojden is rustiger dan maandagochtend hihi.

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik weet geen stopplek, wij rijden altijd via Gent. Ik vind dat veel prettiger rijden dan via Brussel. Overigens vertrekken wij altijd heel erg vroeg en zijn dan nog voor 6 uur 's ochtends in België dus dan hoef ik echt geen stopplek waar de kinderen kunnen uitrazen, ik wil juist dat ze dan nog even lekker verder kunnen slapen in de auto. :)

En 5 dagen in Disneyland? Zou voor mij persoonlijk al veel te veel zijn, na 3 dagen heb ik echt alles wel gezien en gedaan wat ik wilde. Zelfs met kerst, toen het zo ongelooflijk druk was. Dus ik denk echt niet dat je je zorgen hoeft te maken, mama suus! :) :)

Ik bedoel, wij gaan dus 27 februari weer en dan gewoon een dagje, en ik weet gewoon zeker dat we alles kunnen doen wat we willen doen. We proberen in de Meivakantie dan weer een paar dagen te gaan, dus het komt allemaal wel goed.

Iets anders he. Mama suus, ik zou in jouw geval haast gaan overwegen om jaarkaarten te nemen, weet je.... Dan hoef je alleen maar te plannen wanneer je wel zou kunnen gaan en een hotel kan je zelfs een week tevoren nog wel boeken. Dan zit je ook niet iedere keer zo te hannesen als er weer iets met het werk van je man tussendoor komt. Wij proberen in iedere vakantie nu te gaan (en tot nu toe lukt dat steeds) en misschien ook nog eens bij de lange weekenden, zoals Pasen en Pinksteren. We kunnen dan op het laatste moment nog beslissen of we toch een hotel erbij pakken en wat meerdere dagen blijven, dat hotel is echt geen punt. Ik heb wel eens een hotel 2 dagen tevoren geboekt (maar dat was overigens niet ivm een bezoekje aan Disneyland, maar het stikt daar van de hotels, dus daar zou ik me ook al niet al te druk over maken).

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    5 dagen moet lukken hoor ;). Komt goed mamasuus. En als alles vakantie heeft is het inderdaad wel tot 22.00 uur open ;).

@kuki, 3 dagen teveel :$, echt niet wij lopen er met gemak 6 dagen rond, maar doen ook vaak echt rustig aan en zodra we de laatste dag weg gaan is het meestal met ee huilend jongetje omdat hij het nog zo leuk vind en zo graag nog even zou blijven.

@stoppen, tja wij stoppen wanneer het ons uitkomt dus geen vaste plek, dus nee sorry kan je niet helpen.

7. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij doen ook wel rustig aan hoor, maar er zijn gewoon een x-aantal dingen waar onze kinderen gewoon niet in willen. Ik ben nu bezig om ze zover te krijgen dat ze in ieder geval in Nemo gaan en wil toch heel erg graag proberen voor Indiana Jones (ja ik weet dat die over de kop gaat). Sowieso de helft van Studio's willen ze niet in, dat scheelt natuurlijk ook al weer. Overigens doen we wel altijd de shows zoals Animagique en Stitch en zo. :)

Trouwens, de kinderen zijn het dan ook nog niet zat hoor, maar wij (man en ik) wel weer. :) Ik heb dan ook altijd een sippend kind in de auto. Maar de wetenschap dat we snel weer gaan, maakt veel goed.

8. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    @mama suus: Afgelopen oktober geweest met Halloween in de herfstvakantie, was prima te doen (maar was wel 3 van de 4 dagen doordeweek, weekenden zijn altijd druk).
    Wat ik heel fijn vond is dat om half 6 de dagjesmensen grotendeels weg waren, dus rustig in het park en geen of minimale wachtrijen, open tot 22:00 uur, dus kan veel doen s'avonds + het is heel sfeervol s'avonds....

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Kuki, daar hebben we ook aan gedacht maar in dit geval zou het ongunstig worden omdat we dan sws 165 euro kwijt zijn aan annuleren . Dan word het dus nog veel duurder.

Merlijn we gaan dan sws doordewk. Mi week je word het dan ;) savonds populaire dingen doen dus.. . Check :)

3 dagen is mij echt te kort hoor . Minstens 4 dagen wil ik toch altijd :). Ben 1 keer 3 geweest met mijn ma . Lukte wel omdat we geen acht banen Ed deden en zonder kids gaat het ook sneller. Maar lijkt me nu met onze kids wel fijn om 5 dagen te doen alles lekker rustig aan. Overal de tijd voor nemen.
    Jammer dat het nu nog zooo lang weer duurt. Heb er dan strakes gewoon 2 jaar over gedaan sinds eerste boeking haha over voor pret/stress gesproken...

10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij stoppen altijd op een vaste plek bij Aire de asservillers. is 3 uur rijden vanuit rotterdam. en daarna is het nog kleine 1,5 uur.

je hebt daar meerdere restaurantjes waar je uit kan kiezen. goede toiletten en een tankstation.

Hier nog precies een week. zo rond dit tijdstip komen we ongeveer aan heb er zo veel zin in.

wij gaan dit keer 3 dagen. normaal willen we langer, maar dan zijn we aan vakanties gebonden en in het hoogseizoen is een grote no go voor ons. dus dan maar zo hopen dat het rustig is en we alsnog alles kunnen doen.

11. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    oh ja in het zelfbedieningsrestaurant zit een klein speelhoekje het is niet veel maar voor mijn kids 8 en 6 is het toch net genoeg even

12. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Met de wachttijden app geïnstalleerd en wat een korte tijden! Ik denk dat ik zelfs crush kan meenemen dit keer! Echt super heb er zoveel zin in

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @young flower, hoelang moet je nog aftellen? ;)
    En daarom gaan wij altijd het liefst buiten weekenden en buiten hoog seizoen dat scheelt zoveel qua wachttijden, dan kan ik soms zelfs de gewone wachtrij doen en die is natuurlijk altijd veel mooier ;).

@mamasuus, heb je al omgeboekt? En wel jammer dat je nu nog langer moet wachten.

14. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Donderdag eind van de middag vertrekken we

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Ooh dat is nog sneller dan ik dacht, alvast super veel plezier

16. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Super young flower, nog een klein weekje!
    Ben benieuwd naar wat jij vindt van Disney met deze kou, want het is toch wel echt fris buiten! En steeds denk ik eraan dat we volgend jaar feb 5 dagen in die kou rond moeten lopen!
    Maar korte wachttijden hou ik van :D

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    handig die app haha wil ik ook wil ik ook.

nee heb nog niet omgeboekt ml wil nog wachten.... want jah wie weet komt er nog wat tussen die cursus. dus word hier last minute omboeken tenminste voor 16 feb want tot dan loopt die aktie weet niet wat erna komt das zo lastig anders wachte ik nog tot eind feb.

de kou is te doen hoor . was er al 2 keer in jan lekker dikke jas aan muts op handschoenen aan. regelmatig ff een warme chocolade melk doen hihii. en de korte wachttijden zijn echt fijn idd. niet langer dan 4 rondes wachten echt super.

18. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Klinkt goed :)

Wat een gedoe he mama suus.. Zal blijven duimen voor je want dit is toch echt van de zotte eigenlijk..

19. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    tjonge mama suus het zit gewoon niet mee he ik duim dat de cursus word afgelast.

het word tussen de 6 en 12 graden word er nu voorspel dus dat is te doen.

ik ben een giga koukleum dus als het echt koud is loop ik als een michelin mannetje hahaha maar heb liever kou dan regen hoor

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Net eens op youtube gekeken naar space mountain, maar hoop dat het weer de oorspronkelijke wordt.
    De muziek was toen veeeeeeeeeeeel beter!

Deel Deze Pagina