Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    young flower, goede reis gehad? hopelijk valt het weer toch wat mee op het moment.

komende wk wor het bij ons eindelijk doorgehakt. er is nu nog wat tussengekomen. ons meisje moet een op waarbij ze 6 wk uit de running is. dus daar moeten we nu ook nog rekening mee houden. als we dit kunnen uitstellen tot 2e wk herfstvak dan word het okt en gaat ml naar cursus. mocht het niet mogelijk zijn en ze willen liever eerder op doen. tjah dan moet ml miss toch nee zeggen en gaan we toch eind mrt. al ben ik al helemaal ingesteld op oktober nu haha

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    okay nu vraag ik me wat af. laatst was het arrangement wat we nu willen 1026 van de wk was het 1008 nu is het 1058 allemaal zelfde dagen zelfde tijd. waarom????? vind ht erg onstabiel.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Waarom geen idee :D, disney werkt met dagprijzen en is soms erg oninzichtelijk ;).
    Maar deze weeek dus knoppen hakken, ik ben benieuwd en toch niks ernstigs met je dochter?

@young flower, hoop dat jullie hetzelfde weer hebben als wij hier het is hier droog en heel soms iets sneeuw dus prima te doen.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    vreemd toch he dat gewissel. maar we hebben nog ff hahaha tot 16 feb is de aanbieding nog dus tot die tijd kijk ik elke dag haha als hij weer op het goedkope zit dan meteen maar bellen haha.

nee valt redelijk mee. ze heeft knikplatvoeten en nu blijkt haar pees te kort te zijn en die willen ze verlengen. ga nog wel even meer info inwinnen hoe en wat want is toch beste op. waar ze dikke 6 wk zoet mee is.

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    het was helemaal goed. Het weer deed erg goed mee. weinig regen gehad. en alleen wat natte sneeuw. donderdag kwamen we rond negen uur aan. Kids helemaal gesloopt. vrijdag lange dag op het park gehad. maar echt super. op het disney forum staat een trip report voor de dames die daar ook zitten.

we kregen een aanbieding voor de fotopass met 10 euro korting dus mooi gedaan en is echt een aanrader. zo fijn. wij hebben 45 foto's geschoten helemaal goed.

vrijdag bij cafe mickey gaan eten en gisteren bij rainforest. Nu helemaal gesloopt op de bank. Heb daar wel slecht geslapen helaas gewoon omdat de kids aan het draaien waren hele nacht. normaal geen last van. dus alle tassen staan er nog om morgen uit te pakken.

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    klinkt geslaagd hoor. druk maar geslaagd. waar sliepen jullie dan?
    zal me toch ook eens verdiepen in die fotopas. las op duitse namelik dat dan alle fotos ook nog weer per stuk extra kosten. en dat hetok nog al eens fout gaat. kom je thuis zijn er geen fotos bijv.

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb ze gewoon nu van de site gedownload en kan ze zelf laten ontwikkelen. dus die kosten heb je niet.

en ik heb de ervaring dat ze altijd checken bij de attractie of de foto er goed op staat. ik mis iig geen foto's

wij hadden een aanbieding via de disneysite gekregen dat we hem nu voor 39.99 konden kopen. dit zijn ook de enigste kosten die wij hadden iig

8. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    We sliepen trouwens in hotel new york

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    okay en dat kan altijd zo? vond het namelijk nogal duur zoals die duitsers het beschreven met nog 4 a 5 euro per fotot erbovenop. zoals ik het las dan.

kan je verslag niet vinden trouwens zit ik wel op goede forum te kijken> keek op mouse ears of eb je een compleet andere naam dar. zie wel blaine overal voorbij komen namelijk hihihi

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik zat ook al te kijken maar kon het verslag niet vinden...

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Heb je een linkje young flower?

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    okay kom ineens weer tot nieuwe ontdekking haha , tjah ben blond dus de rest wist het vast wel. maar je kunt nu dus ook kamer uitzoeken op internet al. nu ben ik benieuwd waar de sandaard kamer bij cheyenne zit die is dus 40 euro minder dan 1 aan e rio grande wat zit er dan voor verschil in? die dichtbij de facaliteiten is net zo duur als die van de rio grande.

en de standaard kamer van sl is 190 euro meer wat heb je dan voorverschil? en hoe zijn die kamers. eert stondalleen de forest club erop als prijs en die vind ik gewoon geen optie maar nu dan die standaard miss wel. ook omdat er nog zwembad bij is en jullie dus zeiden van het ontbijt ed. ml makt hetn niet meer uit die vind het belangrijk dat we nu eindelijk eens heengaan haha. dus dat scheelt. nadeel vind ik wel dat sl een stapelbedden heeft dus de kids moeten of allebei 1 bij ons en samen in 1 bed. dekens zijn wel 2 toch bij die bedden??? en kunnen ze ook uit elkaar?

zo was weer eens aan het overdenken hihihi

13. Cathelijne1986

Aan de rio grande betekent minder ver lopen. Dichtbij de faciliteiten is rumoerig heb ik gelezen.

In sl in inderdaad 1 groot deken per bed, ik neem nig een extra deken mee voor de zekerheid.

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    rumoerig zitten we ook niet op te wachten hihihi. rio grande vind ik ook overdreven. lopen is geen punt haha.

wat lastig dat je daar dan maar 1 deken hebt. dan word het idd 1 meenemen want de kids met zn 2 onder 1 dat word gemopper ze slapen beide zo onrustig. kan me herinneren van santa fe dat het er 2 waren. is toch veel praktischer. bijv als je met vriendinnen gaat ofzo.

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @mamasuus, haha ja ik ben voor het gemak overal dezelfde naam ;). Anders moet ik telkens denken wie ben ik hier :D.

@houng flower, jij zit duidleijk oo een ander disneyforum da ik wantkan je verslag niet vinden.

@photopass, wij hoefden niks extra te betalen en allefoto's stonden er netjes op. Thuisgewoon gedonwload en klaar.

16. Cathelijne1986

Santa fe heeft er toch eentje per bed?

Ik heb al vaak gevraagd hier naar het slapen in 1 bed, maak me er nog steeds zorgen over :D maar ik wil zo graag naar sl dat ik het erop waag :) Ik neem ook melatonine mee dus slapen doen ze toch wel.

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Mijn ervaringen van het beide kinderen laten slapen in een twee-persoonsbed? Heel simpel, ze zijn zo bekaf dat ze toch wel slapen! :) Ik vraag meestal wel om een extra deken/laken bij de receptie, is me nog nooit geweigerd.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    cathelijne hihihi weet ik nog idd, onze kindjes kunnen het dus echt niet. in oosterijk afgelopen jaar ook weer maar daar heb je dus twee dekbedden en hele brede ook. dus dan gaat er een kussen tussen de hoofden en de dkens er goed ingstopt in het midden. daar konen we dan eerst jongste nerleggen die slaapt zo. mar jah in hotel is dat weer anders.

kuki, dat werkt bij die van ons juist averechts hihihi dus zijn ze zo moe dan worden ze heel erg aktief. erg lastig dus. en ze slapen dus beide zo druk dat benen en armen echt overal heen gaan behalve op hun eigen helft haha. maar extra deken is dus mogelijk? hmm goed idee

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hoi allemaal! Even een vraagje voor de ervaren Disney gangers ;)
    Wat geven jullie ongeveer uit op een dag? Ik wil graag een budget bepalen maar heb echt geeeeen idee! Ik ga alleen met mijn zoontje van 3.
    Aankomende zondag gaan we al :D

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    chiggy, je kunt het zo duur maken als je wilt. voor avond eten rekenen wij bijv al 100 met ons 4. hier anders een link met de verschillende restaurants kun je zien waar je wilt eten en wat je dus ong kwijt bent Disneyland Paris Restaurant Menus • DLP Guide - Disneyland Paris restaurants, menus, dining, places to eat

en dan is het nog eventuele souveniers die je mannetje vast wil hebben hihihi en anders mama miss wel. :) daar zou ik in totaal zo nog 50 voor uittrekken ligt ook geheel an je eien budget natuurlijk wantook hier kan het zo gek je wilt. ik geef dar persoonlijk nooit zoveel aan uit maarjah er zijn dr altijd die het wel doen.

Deel Deze Pagina