Suus: ik ga dit jaar ook weer een nachtje in premier class slapen zodat we lekker uitgerust kunnen beginnen. Het is inderdaad een simpel hotel en de bedden zijn indedaad niet erg luxe, maar goed je bent er alleen maar om te slapen toch.
snap het ook hoor is toch geweldi je kind zo zien te genieten. hadden we toen met onze jongen van 9 mnd al. helemaal geweldig hoe hij reageerde op de fantilusion toen. tinkerbel. bevalt premiere jou wel? ik ben dus aan het kijken en die campinile is nog goedkoper ook hihih. doen wel zonder ontbij dan ook. want denken er toch over de dag ervoor te gaan en dan 1 van de hotels te gaan eten aangezien het ontbjt bij deze 9,50 is. nou dan eet ik net zo lief in het disney hotel hihihi. dat moeten we dus nog ff bekijken. we neigen nu ook wel meer naar een dag eerder al is het dan wel lastig dat we pas om 12 uur kunnen rijden ivm school van de oudste. de dag erna moet ze ook al vrij hebben en 2 dagen is toch lastiger. al ging het dit jaar vrij makkelijk toen we naar berlijn gingen hihihi. al zouden we rond ene uur of 7 a 8 savonds dan ook wel aankomen ds ergens valt het nog wl mee. ff eten en slapen hihihi
Suus; wij komen al jaren in Premier. gaat prima voor 1 nachtje. En ontbijt is echt belachelijk duur altijd vindt ik. zeker als je met een gezin bent van 4. dus voor de eerste ochtend gaat er gewoon lekker een zak krentenbollen van thuis mee! Des te sneller kunnen we inchecken en het park in. op de dag van incheck mag je namelijk ook al gebruik maken van de extra magic houres.
ok das ook fijn om te weten dat je dan al eerder mag. hoe laat is dat ook al weer al om 8toch??? of zit ik nu weer mis hihi is alweer ff trug. denk dat het toch wel fijn is zo een dag eerder en gewoon overdag rijden ipv smorgens vreg. kids zijn dan toch uit hun ritme denk ik. vorige keer om 5 uur gereden ze ze heben toen haast niet meer geslapen ook duncan niet en hij was toen 9 mnd. was allemaal te spannend. al zijn het ook geen hotel slapers hahaha maar goed dan nog lijkt he me id fijner een dag eerder geen gestress lekker rustig aan en een compete dag in disney ipv een halve waarbij je vrijwel niks doet dan alleen beetje rondlopen. hihihi ooooh heb dr zoooon zin i whahah waarom duurt het toch zo lang. al is dat ook wel beter kunnen we nog ff sparen. als het me lukt wil ik namelijk toch inventions doen. maar dan moet het sparen wel lukken. hihihi gaat nu van elke dag die ik werk 10 euro in vakantie pot hahaha komen we al een heel eind mee. tot die tijd
ja wij doen het ook niet meer hoor, we zij nu 2 trips met de kids om 4 uur weggegaan midden in de nacht. en door alle spanning enzo slapen ze inderdaad niet meer in de auto. Stel je voor dat je het mickey bord mist, ha ha. is inderdaad vanaf 8 uur. is de kamer waarschijnlijk niet klaar maar dan laat ik alle troep gewoon lekker in de auto.
dat die kamer niet klaar is maakt mij ook niet uit. al is de kans bij ons dan we aanwezig dat hij klaar is want zitten buiten alle vakanties. zolang we onze kaartjes maar hebben en lekker uitgerust het park in kunnen. al is het alleen meer vo onszelf want die lange autorit is ook niet erg handig vlak voor een dagje park. we wisselen altijd wel af zon stuk maar het blijft vermoeiend 6 ,5 uur rijden. dan is ff uitrusten een fijne bijkomstigheid. nu nog zien of het met werk van ml uitkomt. en of onze madam de eerste dag van disney vrij kan krijgen. al wil ik dit pas in jan aanvragen. ze waren op school namelijk heel duidelijk dat een dag eerder op vakantie gaan omdat het goedkoper is geen optie is....... maar zien dus de rommel in de auto laten deden we toen idd ook wel. buggy voor de jongste bovenop en eruit en dan gaan......... kaartjes halen en lekker genieten.
jeetje wat een verschil zeg afgelopen weekende was campanile nog 42 nu ineens 68 pff stom hoor........ maar goed dan wacht ik wel weer tot ie weer goedkoper word hahah hebben jah nog ff.
volgen jaar willen wij met de kinderen (2 en 4) voor het eerst ook naar Disney. we zitten aan de vakantie periodes vast. Wat denken jullie dat we voor een dag of 4 kwijt zullen zijn eigen auto-appart/huisje/hotel en intree park? ik kom na even snel zoeken toch al gauw uit op zo'n 900 euro. Kan dat kloppen?
idd, disney is niet goedkoop in de vakantieperiodes, helemaal niet in de zomer. wij hebben geluk dat we andere vakanties hebben omdat we in het buitenland wonen. zelf heb ik naar disney gebeld die hotline dan. en kon ook gewoon de goedkopere aanbieding krijgen van andere landen. dat kan veel schelen. bij ons was dit al 100 euro verschil.
yep ben al flink pakjes drinken aan het inslaan en alle spullen vast hier en daar stiekem kopen. Mijn man en ik praten nu maar in het engels tegen elkaar over ons disney tripje zodat de verrassing geen gevaar loopt. Zit te bedenken waar we allemaal willen eten en wat het grapje me allemaal een beetje gaat kosten. heb net deze week gehoord gekregen dat mijn contract op mijn werk met jaar verlengd is dus ja dat moet gevierd worden
Wij hebben besloten dit jaar Disney toch niet over te slaan en gewoon lekker in november de kerstsfeer nog even mee te pakken Normaal slapen we in Kyriad maar nu met de Disney aanbieding willen we in een Disney hotel alleen twijfelen we tussen Sante Fe en Cheyenne. Welke raden jullie aan? En weten jullie of het mogelijk is om een campingbedje te reserveren?
Cheyenne! zonder twijfel. Santa fe zit totaal geen sfeer in. Wij hadden ook toen 2 jaar geleden een camingbedje gereseveerd bij cheyenne. was geen probleem.
heerlijk hoor tinkerbell. als het goed is gaan we in de herfstvakantie. maar moet ik eerst nog even accoord van mijn ex hebben helaas. dus ik vrees met grote vrezen dat het pas voorjaarsvakantie word. maar hoe dan ook gaan we binnen nu en einde jaarpas nog een keer!
cathelijne lang nog he????? pff probeer me er nu gewoon minder mee bezig te houden dan gaat het sneller voor bij hahaha. debzy, heb echt geen idee welke van de twee was nog niet in cheyene ga volgend jaar voor het eest naar die. eerder was santa fe namelijk goedkoper dus gingen we daar altijd heen. maar nu is de prijs hetzelfde dus gaan we ook een keer die proberen. je leest idd veel over de sfeer die schijnt super te wezen je waant je echt in het wilde westen. dat vind ik er dan ook wel weer leuk aan een echt thema. santa fe is ook leuk hoor maar wel simpel een beetje wat kleurtjes en dan houd het op. campingbedje mits op tijd gereserveerd is geen punt. wij hebben de eerste keer onze eigen meegenomen paste makkelijk in onze toen nog nieuwe auto.en vind dat dan toch fijner. youngflower. jeetje lastig hoor dat je dan op toestemming moet wachten. lijkt me erg vervelend. zal voor je duimen.