idd met aanbieding is het nog leuk. zo waren onze geboekte vakanties ook. die we hadden deze mnd was ook niet gek 600 voor 6 dagen in cheyenne. met kids van 8 en 5 jaar. dat was dan nog tot 11 gratis. zelfde reis is nu een keer zo duur. wacht nog steeds op het terugboeken van disney. eerder kan ik toch niks anders ondernemen hihihi. ze hebben nog 1 wk dan zijn de 3 wk voorbij.
20 bedoelt ze denk ik. Wij hadden vorig jaar ook 5 dagen davy crockett voor 500 euro met 2 kinderen, lekker prijsje was dat nu gaan we dan 5 dagen sequioa voor 650 in februari. Anders is het echt niet te betalen! Volle pond gaat m hier nooit worden. Behalve the castle club, dat ga ik echt nog een keertje doen!
Leuke aanbiedingen zie ik voor bij komen dan is het nog eens leuk gaan. @mamasuus, en geld al terug? Of moest er nog een belletje plaats vinden? Mijn zoontje kan al niet meer wachten totdat we gaan hij heeft er zoveel zin in, hij is exht de nachtjes slapen ana het tellen zo lief. @debzie, gelukkig heb je een reisverzekering die zulke kosten vergoed, is nu eenmaal altijd balen.
Nope nog steeds niks, ze hebben nog tot komende vrijdag dan is het 3 weken. Volle prijs is idd echt niet te doen. Zo schattig de kids zijn nu ook aan het sparen voor Disney ze willen echt geen dus.
Ooh grr, denk dat ik maar ff boze mail ga sturen. Nu na 2,5 wk sturen ze een mail waar we gegevens moeten invullen echt niet normaal meer. Van obs verlangen ze binnen 7 dagen te betalen. Maar terug geven ho maar . Grr nu kunnen we nog niet verder. Zo stom
hebben jullie hotel tips voor mij?! welke is leuk voor een meisje van ongeveer 3 jaar en is leuk betaalbaar?!
Ben nog aan het twijfelen tussen februari of kersttijd, iemand wel eens geweest de 3e of 4e week van november(doordeweeks), hoe was het toen met de drukte?
@ mamasuus, ooh dat s wel mega irritant zeg nu pas gegevens i moeten sturen dat duurt dus nog wek even :x. @merlijn, wij zijn 2 jaar terug (slik zolang alweer) geweest van 21-27 november zoiets en door de weeks was het toen erg goed te doen, 10-15 minuten wachttijd maximaal maar veel dingen veel rustiger dus echt wachtrij doorlopen en instappen, de vrijdag werd het al drukker en de zaterdag zou onze laatste dag zijn en toen zijn we naar de emh letterlijk het park uitgevlucht wat een drukte . Maar door de week was het super goed te doen, behalve bij de kerstman die was altijd druk pas toen we voor de 4de keer kwamen (verschillende dagen en tijden) mochten we met onze eac verder lopen andere keren was het nee het is te druk dus eacers zijn niet welkom.
Wij zijn 2 jaar terug in het weekend direct na Sinterklaas geweest, van donderdag t/m zondag. Donderdag en vrijdag was goed te doen, maar zaterdag en zondag was het gewoon mega druk. Sowieso zijn de weekenden altijd veel drukker dan door de week. De kerstperiode (en daarmee bedoel ik dus wanneer DL in kerstsfeer is versierd, dus vanaf november ergens) is het altijd al drukker.
Ik zat is te kijken maar is het echt zo dat een abonnement net zo duur is als dat je 2 dagen disney in davey crocket doet?
Ons idee was maandag t/m vrijdag, wij willen ook liever niet in het weekend omdat het dan altijd nog drukker is. Volgens mij begint kerst in disney al vanaf 9 november, misschien juist beter dan die eerst of tweede week november te gaan, lijkt me inderdaad hoe dichter bij kerst, hoe meer drukte.... Februari is inderdaad rustiger, maar begin november misschien kans op beter weer hebben wij het idee(vorig jaar van 25 t/m 28 okt geweest en toen was het weer super), ben bang in februari voor winters weer en dat is niets voor mijn zoontje. Keuze's keuze's hahaha....
Oja en als je dan weer wat verder kijkt bijvoorbeeld april( heb je weer meer kans op beter weer), maar is dat meteen voor 5 dagen tegen de 900,- aan, terwijl je in november, begin december zit voor 517,- voor hetzelfde aantal dagen...
Zo doen wij het ook. Gewoon zoeken naar een goedkope overnachtingsplek. De ene keer is dat een hotel in de buurt, dan weer een camping, dan weer een gite. De keuze is reuze!
@merlijn, kerst begint inderdaad meestal rond de 7de november ik adviseer niet de eerste week want dan is het er juist weer drukker omdat veel mensen dan nieuwsgierig zijn en dus bewust gaan . Wij hadden toen in november prima weer, natuurlijk is het niet warm maarja dat kan ook niet in november . Wij waen afgelopen oktober en gewoon veel zondr jas aan gelopen zo warm heerlijk. Je moet het gewoon net treffen met het weer.