Wij hebben altijd goed gegeten in rainforest cafe, zo ook in king ludwig castle, daar ga ik altijd een keer eten tijdens mijn disney bezoek. Blue lagoon ook heel lekker, maar wel prijzig. Wie heeft nog een tip voor een restaurant met lopend buffet?
Wij durven het niet meer aan om iets te kopen. Nemen zelf iets lekkers mee. Zo zonde als het niet smaakt en je er wel penning 16 voor betaald
O en waar ik mezelf ook ziek aan kan eten, het snoepwinkeltje in mainstreet heeft spekjes op een stok met chocolade en cocos, zo lekker.....
He he eindelijk na gemopper heb ik het geld terug ... werd tijd. Ik vind de brownies altijd zooo lekker.
@merlijn, hunters grill, bij sequoia lodge dat is goed eten vonden wij . @ eten, die choclat chip cookies zijn zo lekker, heerlijk die halen wij eigenlijk altijd wel, de mickey mouse cakejes is zoonlief dol op, die bosbessen muffin is niet te vreten . Rain forest hier meestal wel goede ervaringen mee, ook king ludwigs al een sgoed gegeten. @mamasuus, fijn dat dat geregeld is, nu kun je verder kijken.
Dank je blaine voor de tip, we gaan 5 dagen, dus wilde een keer een buffet erbij doen (en ludwig castle uiteraard), anders word het 4 of 5 keer friet, dat vind ik teveel van het goede....
Ja ik kan wel roepen inventions is ook een erg goed buffet maar die is zoveel duurder . Wij vonden hunters toen echt goed eten en jullie logeren er ook dus dan is dat dubbelop makkelijk. Wij hebben eens op zondagochtend de brunch gedaan bij steakhouse in de village en dat was ook erg goed, maar zij hebben geloof ik niet altijd buffet.
Wij aten altijd wel een keer bij pirates maar laatste keer vond ik dat te fast food achtig. Zelfs de sausjes zaten in zakjes vond ik voor dat geld niet leuk. Meestal aten we gewoon lekker makkelijk in hotel. Alleen is dat nu ook allemaal buffet vorm vind ik ook jammer.
Ik ook nog niet! Zou er wel eens heen willen, maar wat me iedere keer tegen houdt, zijn de prijzen....
@babyr, heerlijk eten daar, wel zou ik je adviseren om vn te voren even goed na het menu te kijken, want ze hebben verschillende menu's menu a is bijvoorbeeld salade met biefstuk en een toetje naar keuze, menu b is soel met kip, maar dat kan dus niet gewijzigd of onderling geruild en hoor mensen daar nog wel eens over klagen dat ze van menu a,b,c allemaak iets wilken en dat niet kan. Maar het eten, bediening en sfeer was echt super leuk, vooral goed zoeken naar de wc .
We zijn toch weer bezig om te kijken voor de mei vakantie. Hebben jullie ervaring met het eten bij auberge de cendrillon?
@linnim, nee het is behoorlijk prijzig en als ik dan de menukaart zie wordt ik dara niet blj van echt van de gekke franse gerechten vaak ganzenlever nzo erop, dus ik zou erst even het menu checken . Verder moet het wel exht leuk zijn.
De aanbieding is nu 30% korting en gratis halfpension Daardoor hoeven we maar 85 bij te betalen. Ik denk dat mijn dochter het geweldig zal vinden
Nou we hebben geboekt. Het is het disney hotel geworden ipv sql. We gaan eind van de maand. Nu aftellen