Bedankt meiden voor jullie reacties Ik ga nu helemaal overstag en zal een Dream jaarpas kopen voor ons gezin Super leuk en natuurlijk de voorpret is ook leuk
@baylee, oo de pas staat een datum en voor die datum moet je hem om hebben gewisseld voor een definitieve pas, meestal heb je daar ongeveer 6 maand de tijd voor. Jepas gaat pas echt in opmhet moment dat je hem omruilt, en inderdaad eerste keer betalen met parkeren omdat je dan nog geen pas hebt . En dlpkaarten is zeker betrouwbaar Qua leeftijd, tja wij gingen voor het eerst toen Quinten anderhakf was en toen genoot hij er al van al weet hij daar nu weinig meer van haha, maar hij is nu 5 en vind het aktijd geweldig en wik er het liefst gaan wonen .
La85 onze jongste was 9mnd en genoot al van de kleuren en geluiden. Hij lachde de hele dag. Sliep er zeer weinig maar was er niet huilirig van. Ik denk dus echt alle leeftijden. Onthouden doen ze het dan nog niet . Onze meid was toen 4 en weet nu nog vlagen ervan (bijna 9 nu)
Davy Crockett, was nu een aanbieding via de Disney site zelf want als we in een hotel op het park zouden gaan dan zijn we 200 euro meer kwijt en het is maar voor 1 nachtje.
dames, ik heb jullie advies nodig. Mijn dochter van 3 jaar is helemaal gek van Mickey, en ik wil voor haar dus echt de eerste keer verblijven in het disney hotel en niet buiten het park. Ook omdat we nog een baby van 1 hebben, dus kunnen we makkelijker even een middagdutje doen voor de kinderen, lunch opwarmen etc. Nu wil ik eigenlijk ook een jaarpas kopen, alleen lijkt het alsof ik het hotel alleen kan boeken icm toegangskaarten eraan vast? Dat lijkt me dan wel zonde! Weet iemand wat voor mij de beste/goedkoopste optie kan zijn. We willen denk ik ergens in september midweek gaan (2 of 3 nachten?). Tips wat we het beste zouden kunnen doen heel erg welkom!
nee hoor, dan moet je gewoon de reserveringslijn bellen en zeggen dat je jaarkaarten hebt. Dan zoeken zij de room-only prijs voor je op. Ben je van plan om binnen een jaar nog een keer naar DLP te gaan? Dan zou ik een Jaarkaart overwegen. Ga je maar 1x, dan zou ik een arrangement met hotel en toegangskaarten doen.
nee, ook als je hem nog niet hebt (hebben wij toen ook voor gebeld). Gewoon bellen, zeggen dat je een Jaarkaart aan wil schaffen en dus nog geen pasnummer hebt, en vragen of ze voor je kunnen zien wat de kamer kost op die-en-die-datum als je alleen een room-only wil.
Eens met kuki . Niks meer aan toe te voegen behalve dat je dus wel je jaarkaart moet hebben met inchecken dus je zult eerst het park in moeten om je jaarkaart te laten maken en kunt dan inchecken in het hotel.
Dames, ik lees regelmatig mee en jullie hebben mij vorige jaar van goed advies voorzien tav attracties ed voor mijn dochter. Nu gaan we weer met vrienden en hun dochter. Nu zou ik graag de photopass aan willen schaffen. Ik heb een bon voor 20 euro korting dus komt hij op 30 euro. Omdat je diverse kaarten met scancode krijgt kunnen we samen doen en komt het dus op 15 euro per stel. Heeft iemand ervaring hiermee? Welke pizzatent is het beste in Disney/disneyvillage/studios? Alvast bedankt voor de genomen moeite. Groet, Tallie
@tallie, de photopass in rond half oktober-december meerdere keren uitgebreid besproken hoe hij werkt, voor en nadelen dus ik adviseer om even terug te bladeren . Het is flink wat info en heb geen tijd en zin om alles opnieuw te typen . Pizza geen idee dat lust ik niet dus die slaan we altijd over . Ben nieuwsgierig hoe jij aan de kortingsbon voor de photopass komt, wij gaan bijna en met 20 euro korting gaan wij er nog een keer weer voor
We hebben onze dochter net verteld dat we volgende week zaterdag naar disney gaan... ze geloofde het gewoon niet.
Wij gaan ook over een paar weekjes. Voor het eerst! Ben er heel lang geleden zelf wel een je geweest. Onze zoon is 4, hij verheugt zich er enorm op! Heb het hele topic niet gelezen, maar wat is een echte aanrader qua attractie voor een kind van 4?