Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Duim hier voor goed weer!

Heb er vaak kleinere kinderen in zien gaan in de tower, als hij zelf wil zou ik het gewoon doen, hele gave attractie btw 😊

2. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hoihoi,

Heeft iemand enig idee of ik nog ergens een hotelletje kan boeken voor Disney van 1 mei tot 3 mei voor 2 volwassenen en 1 kind...

Of zal alles wel vol zijn

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    gewoon zoeken, bijv. booking.com

Novotel heeft veel aanbiedingen momenteel.

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

T zal niet vol zijn hoor, gewoon even Googlen of een reisbureau binnen stappen.

Weet iemand iets over een langdurige sluiting van phantom manor? Ik lees geruchten over dat ie heel 2016 dicht zou gaan, maar in feb is btm ook al dicht.. Zou het echt schandalig vinden als ze pm dan ook sluiten :( :(

5. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    @tuc veel plezier

6. tuc

tuc Niet meer actief

Thanks allemaal...deze dag nog doorkomen haha. Zelfs de jongste roept al de hele dag: mouse toe mouse toe. Gek gemaakt door zn zus natuurlijk.

7. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Leuk :D lekkere voorpret

Wij hebben het nog niet verteld, kost me enorm veel moeite om mn mond te houden.

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.678
    1.439
    113
    Veel plezier tuc en ook hier wordt geduimd voor beter weer.

@kuki, helaas pas van begin mei :x, dus wij zijn er net te vroeg voor die actie met de photopass.

@linnim, knap hoor je mond dicht houden hier wordt er volop meegenoten van de voorpret.

@vlinder,mhet is vast niet vol maar je zukt gewoon even moeten kijken en zoeken wat je wilt.

Bijna bijna bijna

9. tuc

tuc Niet meer actief

Jullie ook...hopelijk hebben we geluk

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mond houden is zo moeilijk he!!! Ik heb mazzel: omdat mijn zoon autisme heeft móeten we het hem wel vantevoren vertellen. Maar nu nog niet :D

11. tuc

tuc Niet meer actief

Weet iemand toevallig of er in het park gratis wifi punten zijn?

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.678
    1.439
    113
    @tuc, nee er is helemaal geen wifi buiten de hotels om bij disney

13. tuc

tuc Niet meer actief

jammerrrrr... wij hebben in de b&b gelukkig wel wifi

14. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb een vraagje.
    Wij zitten er aan te denken om in de herfstvakantie weer naar Disney te gaan.
    Nu we er een kleintje bij hebben zitten we te denken om met de Oad Disneybus te gaan.
    Wie heeft daar ervaring mee?

15. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Wij zijn afgelopen oktober geweest met 2 kids van 5 en 3, is hier heel goed bevallen.
    Tijdens de rit worden er disneyfilms gedraaid en beneden in de bus is er een chauffeur extra die met de kids gaat knutselen/tekenen/spelletjes doen.
    Er is een wc, een klein keukentje en een magnetron aanwezig.
    Er word 1 of 2 keer gestopt, afhankelijk van wat de mensen willen, op de terugweg 1 langere stop om warm te eten.
    De bus doet er wel iets langer over dan een auto, zo 7 a 8 uur! Wij zijn toen 4 dagen gegaan, je komt pas tussen 1 en 2 uur aan en de laatste dag ga je alweer om 3 uur, dus er valt zowieso bijna een dag af!

Oja ter aanvulling het is wel een stukje duurder dan met de auto, wij hadden een aanbieding dat de kids helemaal gratis waren(ivm met zoveel jaar bestaan), die aktie is nu over, wij zaten toen met 2 volwassenen en 2 kids voor €700,-, terwijl diezelfde periode nu rond de €1200,- is!

16. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    oja gaat de baby mee, want dat lijkt me niets voor z'on kleintje in de bus en houd er rekening mee dat de kids 4 jaar moeten zijn om mee te kunnen knutselen ed(ivm zelfstandigheid), anders moet je er zelf bij gaan zitten.

17. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Hallo disneyfans!
    Ik heb een vraagje.. ik zit onwijs te twijfelen om a.s. maandag voor 2 dagen naar Disney te gaan. Maar nu heb ik een vraag die best belangrijk is voor mij als alleenstaande mama van 2.
    Mag je in veel attracties met zn 3en in een karretje?
    Anders heeft het niet zoveel nut om te gaan in mn uppie met mn 2 kindjes van 3 en 6 jaar.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Met een baby in een bus lijkt mij persoonlijk niet fijn. Je kunt niet even stoppen bijv. En het duurt vrij lang dan. (Al rijden wij ook al 7 uur)

Daniej , acht banen niet maar jah 3 jarige vind dat vast ook niks. Volgens mij wel in dingen zoals peter pan en pinokio. De meeste dingen die voor de kleintjes zijn is het volgens mij wel mogelijk.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Het is me even ontschoten wie de tip gaf van les clos des gardons...maar deze b&b is echt perfect!!!
    Alles aanwezig, schoon, luxe...echt relaxt terugkomen na een dag disney.

20. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Nee achtbanen was ik sowieso niet van plan hihi.
    Als er nog iemand is die misschien zeker weet dat je in de meeste kinderattracties met zn 3yjes mag dan hoor ik het graag!
    Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina