Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Juut, je bedoelt die formule1 hotels? Als er geen portier is kun je met je creditcard inchecken en doet er dus ook niemand moeilijk. Anders wel denk ik.

Wij rijden de dag zelf pas aan, maar het is voor ons ook maar 4 uurtjes.

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yep cathelijne die bedoel ik. thanx
    voor ons is het ook maar dik 4 uurtjes maar het is ergens zo verleidelijk om de disney pret zo lang mogelijk te laten duren haha..
    maar we gaan superlang al eigenlijk, gewoon van ma t/m vrijdag dus gister nog even met mijn man overlegd, en gaan denk ik toch maandagochtend vroeg maar rijden. de dag ervoor is mijn vader ook jarig.

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    wij gaan altijd de avond ervoor rijden.. is 100 keer beter... anders, als je wel in de ochtend gaat rijden en dus rond 4 a 5 uur weggaat, ben je helemaal brak als je in Disney aankomt..

Wij gaan naar B&B Hôtel Marne la Vallée en betalen dan maar rond de 49 euro voor een nacht... vind ik prima.. Het zit op 5 a 10 min afstand van Disney.

Daarnaast vind ik het persoonlijk prettiger rijden in de avond.. Je natuurlijke ritme raakt minder verstoort.. Nu rijd je namelijk langzaam richting het donker... terwijl als je met donker begint en het wordt steeds lichter dan raak ik meer uit mijn ritme...

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Daarnaast gaan wij in de ochtend dan genieten van een heeeeeeeerlijk ontbijt in het Disney hotel.. elke cent waard :)

5. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Van de week gehoord dat onze reis naar Disney via oad gewoon door zou gaan maar vanochtend te horen gekregen dat vandaag alle reizen toch geannuleerd zijn! Kijk het dus allemaal nog even na!! Gelukkig hebben wij weer opnieuw kunnen boeken rechtstreeks bij Disney

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Informatie voor OAD klanten

Beste gast,

Disneyland Paris betreurt de situatie waar haar Nederlandse reispartner OAD reizen zich momenteel in bevindt - Oad een organisatie die de afgelopen 20 jaar miljoenen families in Nederland de magie van Disney heeft gebracht.

Disneyland Paris garandeert dat alle vouchers die al door Oad zijn uitgegeven voor onze eigen Disney Hotels* gehonoreerd zullen worden. Dit betekent dat iedereen die al een Oad voucher in zijn bezit heeft van harte welkom is bij onze Disney Hotels. Deze gasten hoeven geen verdere aktie te ondernemen.

Er worden op dt moment maatregelen getroffen om passende oplosssingen te vinden voor alle overige situaties

We zullen alles in het werk stellen om ook deze gasten in de toekomst te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,
    Disneyland Paris

* Disneyland Hotel, Disney's Hotel New York, Disney's Newport Bay Club, Disney's Sequoia Lodge, Disney's Hotel Cheyenne, Disney's Hotel Santa Fe of Disney's Davy Crockett Ranch

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    dit haal ik net van de disneyland site af, als je dus al je reispapieren binnen hebt mag je dus gewoon komen. wij kregen namelijk ook vandaag die mail van oad dat de reizen geanuleerd zijn maar dit komt van disney zelf af.

8. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ja dat las ik ook inderdaad maar wij hadden nog geen papieren binnen.
    Vind het wel heel netjes trouwens van Disney!

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    dat is jammer inderdaad, zeker heel netjes van ze.

10. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Tinkerbel kijk even bij het Oad topic.
    Ik vertrouw het echt niet!
    Wij hebben opnieuw geboekt.

11. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Ik heb je een pb gestuurd Tinkerbel.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat van disney heb ik idd ook gelezen dat ze het gewoon door laten gaan. vind het erg netjes. ben wel blij dat wij niet van oad zijn. vond het nooit een fijne organisatie en duur.

wij hebben dus ook via disney gedaan. en dan gewoon eerst gezocht en toen gebeld. want via site kan alleen met creditcard. en die hebben we niet. maar als je belt dan kan het ook met acceptgiro en gewoon met aanbetaling en de rest later net als bij een reisburo zeg maar.

lijkt me erg onzeker meiden. hop voor jullie dat deze info klopt en jullie lekker kunnen genieten.

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Als disney zo uitgebreid in het nieuws aangeeft dat ze dit gaan doen voor de mensen die aan die voorwaarden voldoen dan zullen ze dat ook zeker doen. Ik ken disney niet anders als een klantvriendelijk bedrijf dat ten alle tijde probeert het een mooie vakantie voor iedereen te laten zijn. Ze zullen je echt niet laten staan ;).

14. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Nou zo uitgebreid vind ik de info niet.
    Alleen FB en op FB hebben ze later een link gezet naar de Disney site van de tv.
    Op de Disney site waar je kan boeken staat niks.
    Hoorde dat er nu ook een advertentie in het AD stond maarja ik neem liever het zekere voor het onzekere en claim mijn geld terug en hebben opnieuw geboekt.
    Disney blijft dit volhouden en Oad,SGR en het reisbureau blijven zeggen dat de reis niet door gaat dus ja wie ga je geloven.
    Geloof me ik heb 2 dagen me suf gebeld en ik werd echt gek van de tegenstrijdigheden.

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Het staat ook gewoon op de NL disneysite, dus ik zou er inderdaad vertrouwen in hebben. Ook aan de telefoon geeft disney consequent deze info af. Als ik nog geen papieren had dan zou ik ook annuleren maar met papieren was ik gewoon gegaan. Ik boek eigenlijk altijd rechtstreeks bij disney en ze zijn gewoon erg klantvriendelijk en behulpzaam en dat is in deze ook het geval, zij willen gewoon dat mensen zonder stress weg kunnen en zeggen dus kom maar gerust, geniet van je vakantie en de financiën vechten we achter de schermen wel uit, ik zou dat zien als net weer die extra service die zij altijd geven ;).
    Maar snap het als je het niet aandurft

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    na lang bellen en overleggen hebben wij besloten om gewoon te gaan over 3 weken met de oad papieren. we hebben wel voor de zekerheid die tekst uitgeprint zodat we die kunnen meenemen.
    maar mijn man zei gisteren, disney is een amerikaans bedrijf en die zitten echt niet te wachten op een rechtzaak. die zetten dat heus niet zomaar neer. dus ik stond vanochtend op en zei tegen mezelf, vanaf nu is het afgelopen met de stress en gaan we weer genieten van de voorpret;) want vandaag precies is het nog maar 3 weken:D:D:D

17. Cathelijne1986

Mamak, als je zo vroeg zou moeten vertrekken snap ik het.. Wij rijden pas 6.30 uur aan en zijn er dan (incl pauze) om 11 uur. Dus dat gaat prima. Staan we maar een half uurtje eerder op dan normaal.

18. Cathelijne1986

Tinkerbel, goed zo! Het komt vast ook wel goed. Veel plezier alvast :)

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Goed zo tinkerbel, lijkt me een goed besluit. Ze geven dat echt niet zo maar aan. Veel plezier met de voorpret

20. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Moet vast helemaal goed komen Tinkerbel! Veel plezier met de voorpret!

Wij hebben gister ook besloten er een nachtje voor te plakken! Vinden de reistijd toch wel zonde van onze entreedag :D Van de week maar proberen dit te regelen bij Disney :)

Deel Deze Pagina