Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Klopt maar niet alle attracties hebben een fastpass ingang. De drukste gelukkig wel.
    Ik wil heel graag in een keer in castle club, gaan we ook wel een keertje doen.

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Baylee: ja dat klopt van de Ratatouille. Ik laat mijn man altijd rennen als het park opengaat :D Hij moest laatst een kwartier in de rij staan alleen voor de fastpassen. Wij gaan dan ondertussen alvast in een andere attractie.

@ Cathelijne: leuk hoor, ga je een dagje op en neer? En gaan jouw kinderen ook mee?

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Oh, en babyswitch is ook handig en bespaart tijd! Mijn jongste mag (en wil) nog niet in de Crush coaster. Maar onze oudste vindt het hartstikke leuk. Dan gaat één van ons met onze oudste in de rij staan. En dan na afloop wisselen we en gaat de ander met onze oudste nog een keer.

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ja precies die baby switch is erg handig ! Maar ik weet niet hoelaat ze de poorten van de studios open gooien wij waren er iets voor 10 uur en er stond al een rij bij de crush coaster (voor de attractie) dacht ik wacht in de rij en mijn man maar fast pass halen voor ratatouile maar de crush ging open en bordje stond al gelijk op 30 en ging gelijk naar 40 en 50 min dacht daaagggg toen gauw naar ratatouille gelopen voor fast pass want mijn man ging er dus nooit doorheen komen met de buggy...

5. lady1986

lady1986 Actief lid

27 apr 2010
    159
    17
    18
    Klinkt handig die babyswitch! Hoe kun je zoiets regelen?

6. Cathelijne1986

Noukje ik ga met een busreis dagje op en neer, zonder kinderen maar met een vriendin 😊

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Baylee: ja, dat hadden wij laatst ook. Om 10.00 uur stond er al een wachtrij van 60 minuten. Tsja, toch maar gaan staan. Babyswitch maakt dan veel goed.

@ Lady: je kan bij de uitgang van de attractie aangeven dat je wil babyswitchen. Bij sommige attracties krijg je dan een kaart en bij andere attracties kan je gewoon doorlopen. Diegene die dan net in de attractie geweest is moet dit wel aangeven bij de uitgang. Je moet dus meteen wisselen.

@ Cathelijne: leuk, en relaxt zonder kids ;)

8. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij doen hier hetzelfde, ook met bijv. BTM. Maar ook als er weer behoefte is om met een prinses op de foto te gaan, dan gaat eentje hollen naar de rij en de ander gaat ondertussen alle andere attracties af. :D

Voor wat betreft DCR: je hebt verschillende soorten huisjes. Mijn schoonouders namen ons toen mee, dus heb het zelf niet hoeven betalen. Maar wij hadden toen een luxe versie, ff kijken of ik het terug kan vinden. Dat was in ieder geval echt niet armoedig (maar wel duur!).

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Noukje, thnx ik ga me er dit weekende verder in verdiepen. Vind het wel fijn dat je de kosten wat laag kunt houden door koken. Al wil ik ook nog paar keer uit eten want er staan een paar op mijn wish list .

Lady, Davy ben ik nooit geweest maar is gewoon bungalow idee. Met slaapkamer dus papa en mama hebben nog wat aan avond. En je kunt koken zelf dus kosten besparen hierop.

Hotel zit je allen in 1 ruimte dus kids zouden elkaar wakker kunnen houden of jullie of juist niet kunnen slapen hier door . Wij hebben het toen wel gedaan wij hadden 1 van 4 en een baby van 9 mnd. Oudste was vaak zo moe die sliep zo . Jongste moest ik elke avond mee rondrijden in buggy tor hij sliep. En legde hem dan in camping bed . Wij hebben onze eigen meegenomen. Het ligt er dus aan waar je wensen liggen. Wij vonden het dichtbij park zijn belangrijk. En die 3 nachten vonden we niet erg.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Okay heb paar blz gemist op telefoon ;)

Fastpass heb ik nog nooit gedaan. En rennen voor atractie 1 keer voor btm. Als je lang genoeg gaat is het niet nodig. Houd niet van gestress op vakantie :) plan dus minstens 4 dagen is mijn advies dan heb je ruin tijd om dingen te doen die je graag wil . Als je langer dan 40 min moet Wachten dan zoek je wit anders ;)

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik had zoiets ach kom over een paar weken wel terug heb nu toch jaarkaarten ;)

Keek al een half jaar naar de prijzen van 3d/2n en dan in Santa Fe of Cheyenne maar was gewoon echt duur! Nu hadden we voor 10 euro minder 4 Dream jaarkaarten en hebben we 2 nachten buiten Disney geslapen in Suite Novotel (incl ontbijt)

@cathelijne1986
    Heftig zo 1 dagje naar Disney maar wel super leuk natuurlijk :)
    Veel plezier!

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Baylee. Dab kan het idd goedkoper zijn zon oplossing . Daar kijk ik mi ook voor want 5 dagen in okt is niet leuk. Zitten we ruim boven 1000 euro en dat vind ik teveel. Helemaal als je bedenkt dat onze oorspronkelijke reis 500 was voor 5 dagen

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ach, zegt mijn man, wanneer we voor het laatst op de jaarkaarten naar DLP gaan (dat is in de herfstvakantie), zouden we eigenlijk moeten overnachten in het Disney Hotel. Ikke eens even bellen voor de prijzen. We moeten in ieder geval een 4-persoonskamer hebben.

Maar toen die prijzen!! Voor 1 nachtje!!! :$:$:$:$

De goedkoopste is een standaard 4-persoonskamer zonder terras of wat dan ook: per nacht € 560,00!!!

En ik was nog benieuwd wat 1 nachtje Castle Club zou kosten (met uitzicht op het park), ik verslikte me toen ze het bedrag zei: € 1.793,00!!! Voor dat bedrag zit ik aankomende zomer 3 weken lang bij Venetië!!!

ja, het lijkt me heel gaaf om een nachtje in het Hotel te blijven, maar echt niet voor zoveel geld. Daar kan ik gewoon 4 nieuwe jaarkaarten van kopen!

14. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Kuki: :$:$:$:$ daar hoef ik niet eens over na te denken (en mijn man al helemaal niet :D). Dat zou ik dus nooooooit doen! Als je slaapt heb je je ogen dicht en zie je niets van je hotelkamer! (al heb ik ook best de nodige wensen en verwachtingen van een accommodatie).

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Precies! kijk, als ik zou zwemmen in het geld, prima. Maar kom op zeg, dat is toch absurd.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @kuki, :$ :D misschien maar eerst prijzen cheyenne opvragen dan schrik je minder haha. Maar het is gewoon echt ronduit belachelijk wat het kost, dat geld heb ik er echt niet voor over.

@cathelijne, leuk zeg dat je bijna gaat en je gaat nu in het zomerseizoen? Of nog net spring?

@mamasuus, nog steeds aan het rond kijken dus voor oktober? Hopelijk vind je nog een mooie aanbieding.

17. Cathelijne1986

Helaas zomer seizoen Blaine! Ik had graag swing willen meemaken. Volgend jaar dan maar

Castle club is duur ja.. Toch staat het op mijn verlanglijstje en gaan we dat ooit eens doen :D

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @cathelijne, heel eerlijk zomerseizoen lijkt mij zeker zo leuk als swing.... Shows van swing waren mooi maar qua aankleding vond ik het tegen vallen. Ik ben erg benieuwd naar de frozenshow en ook het dorp wat ze er bij maken. En swing komt vast volgend jaar weer.

19. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Wij gaan over 19 dagen 2 dagen naar Disney.

Iemand nog tips voor een jongen van ruim 6,5 wat echt niet te missen qua attracties. Het is echt een durfal dus niks is te gek.

En hoe zit het met een fastpass? Al hoop ik die niet nodig te hebben want we gaan op een dinsdag en woensdag en dat terwijl er nergens vakantie is. Dus hopelijk valt het mee met de drukte.

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Kuki, jeetje wat een schrikeffect. Dan maar een simpelere variant :)

Blaine jah we blijven kijken voor okt. Het zou mooi kunnen eerste wk herfst vak . De tweede week moet ons meisje geopereerd aan achillespees dus lekker ervoor nog ff weg. En als we nu een week kunnen!? Hij doe ik het voor.

Sunni, eigenlijk alle acht banen dan als hij groot genoeg is

Deel Deze Pagina