Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik wil in oktober met mn 2 kids naar disney. iemand een tip voor verblijf? niet te duur. sta-caravan of iets in de buurt is prima. hoeft dus niet perse van disney te zijn.

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Je hebt dus eigen vervoer? Dan zou ik zelf gaan zoeken naar mooie aanbiedingen.

Wij hebben zelf al eens in Novotel gezeten, hotel, was toen nog geen 75 euro per nacht incl. ontbijt. Prima bevallen, nog geen 10 minuten van het park af.

Afgelopen Meivakantie zaten we op Le Chene Gris, is een camping met stacaravans. Ongeveer 20 minuten rijden. Ook prima bevallen. Toen 3 nachten voor 200 euro.

Er zijn hier ook dames die in een B&B hebben gezeten, ben de naam even kwijt, die schijnt ook heel goed te zijn.

In het algemeen: er zijn onnoemelijk veel overnachtingsmogelijkheden voor elk budget. Ga voor jezelf na hoe lang je wil, wat je wil en wat je budget is...

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    De b&b heet clos des gardons. Voor 4 personen betaal je €90,- per nacht. Voor 3 personen betaal je denk ik minder. Even op de site kijken. Via hotelcombined kan je zien welk hotel de goedkoopste aanbieder heeft. Zo hebben wij al eens goedkoop in hotel explorers gezeten. Als je een week gaat is een huisje huren ook een optie. Wij hebben laatst in Vaudoy en Brie gezeten. Een halfuur rijden van Disneyland. Te boeken via Novasol.

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Is de vroegboek korting er nog? Dan boek je rechtstreeks bij Disney en dat is momenteel het goedkoopste denk ik. Betaal je bijv voor 4 personen 5 dagen Santa fe 500 euro, afhankelijk van de periode. Dat is dan verblijf plus entree.

5. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Noukje

Is dat hotel explorers wat? ziet er wel leuk uit en het zwembad ook.

Wij willen ook in de herfstvakantie voor 4 of 5 dagen!
    Zal eens moeten bellen voor de prijzen denk dat zelfs Cheyenne en Santa Fe duur zijn... denk dat die 35% niet veel zal doen en dat het nog heel duur zal zijn..
    Iemand ervaring hoe duur deze hotels zijn icm 35% korting?

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Explorers is op zich een prima hotel met een leuk zwembad en een binnenspeeltuin. Ik vond het binnen in de gangen niet heel schoon. Vies tapijt etc. Kamers zijn op zich prima. We sliepen met zn vieren op een kamer (tweepersoonsbed en twee eenpersoonsbedden). Ontbijt was goed. Niet heel uitgebreid maar wel lekker.

7. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Moet je gewoon even op de site invullen en anders even bellen.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    had ik inderdaad gezien maar ik wil een jaarkaart kopen. liefste via die site die hier steeds genoemd word. volgens mij kan je niet entree betalen en dan bijbetalen voor een jaarkaart toch?? (jaarkaart in disney zelf bedoel ik dan).

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland

Volgens mij heb ik daar iets over gelezen, maar weet ik niet meer wat. Wat wel sowieso kan, is dat je een jaarkaart koopt met iemand bij je die al een jaarkaart heeft. Dan krijg je 10% korting op een jaarkaart. maar ik geloof dat DLP-kaarten dan nog steeds goedkoper is. :D

Na twee dagen Disneyland heb je je jaarkaart er al uit (wij zijn inmiddels al 8 dagen geweest en hebben er nog minimaal 4 in de planning). Je moet echt gaan zoeken op aanbiedingen, zelfs last minute heb je nog hele goede deals.

10. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

Ja inderdaad, ik zit 5 dagen in cheyenne met de vroegboekkorting voor €516,-(4 personen, wel in november), denk ook dat je met vroegboekkorting nog iets leuks kan vinden

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Okt is zelfs met vroeg boek nog duur ;) weet er alles van hihi vier man over de duizend euro. Nov is dan idd weer minder want dan is er niks bijzonders. Heen seizoen en geen vakanties. Deze periodes is dus meestal los buiten Disney goedkoper. Die 500 euro red je dan niet.

12. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Dat wist ik verder niet dat oktober dan nog zo duur is, wij hebben idd nu voor november gekozen vanwege geen vakanties, maar wel in het kerstseizoen, ideaal.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Precies dan kan het wel. Jammer genoeg kunnen wij echt niet meer buiten vakanties om. Anders deed ik dat ook. Maar onze oudste mag niet meer die heeft al vaak vrij gehad ivm werk van papa. En het laatste jaar school mag ze niet meer. :( erg jammer anders wist ik het wel...

14. Cathelijne1986

Nog 5 dagen :D 🎉🎉🎉

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Leuk cathelijne, alvast veel plezier

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Super cathelijne dat is niet zo lang meer.

17. Cathelijne1986

Het is nog steeds te lang :D
    Ik ben niet zo geduldig aangelegd haha! Heb er wel zin in :)

18. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Leuk! De foto's die ik voorbij zie komen op fb zien er al leuk uit!
    Jammer dat ik pas een week later ga anders kon ik je weer eens zien!

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Geduld cathelijne geduld :)

Snap het wel hoor helemaal de laatste dagen gaan dan traag.

Volgens mij heb ik ml bijna zover dat het le grinse word. Wil alleen zelf nog ff wachten want de aanbieding van nu is tot 8 juli en wie weet komt er nog een leuke straks.

Voor nu is deze voordeligst

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Nu exht bijna cathelijne, veel plezier

Deel Deze Pagina