@debzie wilde e dan een dag eerder in het hotel?? is dat niet vreselijk duur??? ben daarwel benieuwd naar. wij zijn ook aan het bedenken want voor ons is het dus ong 6,5 uur zonder de pauzes vorige keer zijn we dus om 5 uur vertrokken smorgens. en waren er rond de middag. maar de kids waren zo opgewonden dat ze niet geslapen hebben zelfs onze jongen van toen 9 md niet. terwijl hij anders altijd sliep in de auto. ik heb dus al wel gekeken voor andere hotels op aanraden van de meidne hier. maar ook deze zijn weer allemaal met creditcard betalen. nu zit ik te denken om miss een prepaid creditcard te doen dan heb je ook geen onverwachte kosten want er staat allee op wat je erop zet. maar weet niet of die overal geaccepteerd word. @tinkerbel, groot gelijk meid lekker genieten je voldoet aan alle voorwaarden je hebt overal bevestiging gekregen dus nu lekker voorpret. die is altijd zo leuk lekker alles uitzoeken qua eten ed. altijd goed hoor.
Suus@ ik heb toen eens een visa 3v kaart aangeschaft. dat is ook prepaid. die tip heb ik toen hier eens gekregen in een ander topic.
Die wordt wel geaccepteerd hoor, maar via booking.com kun je ook best wel hotels zonder cc boeken in de omgeving. Of anders via expedia.
die bedoel ik idd tinkerbel. blaine, probleem vind ik dan alleen dat die hotels veeel duurder zijn dan die waar je met kaart moet betalen
ja, ze zijn slim. ze weten dat een hoop mensen opnieuw moeten boeken. al die andere hotels zoals dream enzo die hebben hun prijzen juist verhoogd. die proberen juist de mensen nu te belazeren met hun prijzen nu iedereen zo in de zorgen heeft gezeten over oad.
kan voor 4 dagen 3 nachten nu 347 euro boeken. echt weer een super aanbieding. vorig jaar waren we voor 4 dagen en 3 nachten 317 euro kwijt, ook met de stuntverkoop. als ik alleen voor volgend weekend al wil boeken of weekend daarna ben ik duurder uit, dat is wel jammer! anders had ik dat wel gewild.
das zeker mooi leandrotje! hier vanmiddag een aftelkalender maken samen met dochter.. nog 12 nachtjes!! echt zo'n zin in!
Nou bij mij is nu eindelijk ook alles geregeld en goed. We gaan nu toch met onze Oad reis en Disney heeft die nieuwe boeking voor ons geannuleerd. Ik had Disney gister aan de lijn en hun zeiden dat ze het hele weekend bezig zijn geweest om het bericht van de vouchers op de SGR site te krijgen,het staat nu ook op de Disney boekingssite. Hun snappen ook heel goed hoe verwarrend alles was vooral omdat Oad zo stellig was van het gaat niet door!! enz enz. Zoals mijn reisbureau zei normaal doen organisaties dit niet dus dat Disney dit doet is echt geweldig! Wij kunnen dus gewoon weg en genieten
mag ik vragen waar je dat geregeld hebt?? ik kom namelijk niet uit dan min 900 euro en helaas is me dat echt te veel
Wij gaan volgend jaar 5 dagen naar disney. Nu wil ik het 1 en ander qua eten en drinken van huis meenemen. Hoe doen jullie dat en wat nemen jullie zoal zelf mee???
wij nemen zelf niets mee maar ik zie meer mensen het wel doen.. Sultana's, eierkoeken, krentenbollen, flesjes drinken, verpakte koekjes, snoepjes, cup a soup, drinken voor in hotel, chips etc.. Je kan van alles meenemen..
yup hier ook hoor! scheelt veel geld die je weer aan andere leuke dingen kunt besteden! lekker veel wicky mee, zachte broodjes, pot speculoos voor de kids, snoepjes, krentenbolletjes.. anders lunch je straks 5 dagen met een hotdog van 8 euro haha..en dat gaat wel aantikken!
Wij gaan vaak 3 dagen en vaak eten we dan 2-3 keer mc donald's. Vind de rest gewoon echt te duur. Als we die reis winnen dan wil ik in luxe hotel met half pension als het kan
Wij nemen ook altijd van alles mee, ik heb altijd ranja mee voor ons allemaal en die maak ik elke ochtend klaar in een navulfles en die gaat mee, met een drinkfles, verder bolletjes (krenten en gewoon), snoepjes, kleine zakjes chips, bifi worstjes, sulatana en voor de avond op de hotelkamer heb ik voor ons een fles frisdrank mee (op is op) en een zak chips of nootjes. Wij nemen de spullen mee onder in de wandelwagen. Verder van die kant en klare washandjes, droge kleren voor de kleine man, deken voor als hij wil slapen of als we zitten wachten op de parade, regencapes, en dat was het wel een beetje. Alles kopen vind ik ook veel te duur