Zo, ik heb zojuist onze zomertrip naar Disneyland geboekt! Kreeg vanmorgen een mail van Accor dat er weer 40% korting op verblijf was met gratis ontbijt, dus meteen geboekt! Nu 81 euro voor 1 nachtje met ons 4, inclusief ontbijt. We gaan van 15 op 16 augustus! Dus 2 dagen DLP. We zitten weer in Novotel Collegien, daar zaten we met de kerst ook (met exact dezelfde aanbieding), deze Novotel vinden wij gewoon echt heel goed!
hallo dames ik ben dus op zoek naar ervaringen. we willen met kerst naar disney en we hebben 3 kinderen dan zijn ze bijna 5 ( op 2 weken na ) en 2,5 en 1 jaar waarschijnlijk gaat die van 1 niet mee. mega koud en blijft waarschijnlijk bij oma. maar wat nu welk hotel hoe is het eten? dat soort dingen ! Help
Boeken: bij Disney zelf is vaak het goedkoopste als je een Disney hotel wilt. Anders als hotel buiten Disney ook kan kunnen de andere dames hier je wel vertellen Hotels: davy crockett is fijn met meerdere slaapkamers, maar je moet dan 10 minuten met de auto nog naar het park. Santa fe: goedkoopste en Cars thema, 25 minuten lopen Cheyenne, goedkoopste in wild west thema, tweepersoonsbed en stapelbed. 25 minuten lopen Sequioa: bomen/Bambi thema, wat duurder, 15 min lopen Newport bay, zee thema, wat duurder en 15 minuten lopen. New york hotel, thema new york. Vrij prijzig en 10 min lopen. Disney hotel, victoriaans thema. 3 minuten lopen en duur. Bij allemaal op davy crockett na zit ontbijt inbegrepen. Alle hotels op cheyenne na hebben kamers met twee tweepersoonsbedden. Wat is je budget en welke data wil je gaan?
En vanaf alle Disney hotels rijdt er een pendelbus naar het park, behalve vanaf Davy Crockett. Die pendelbus is gratis, je bent er vanaf Cheyenne (daar hebben wij verbleven) in enkele minuten. ben je van plan binnen een jaar nog een keer te gaan, dan zou ik jaarkaarten overwegen.
budget.. is op zich niet zo heel belangrijk. maar het disney hotel zelf willen we niet periode die wij gingen heb ik ff snel gekeken en kwam ik rond de 1300 euro uit! hahah nou voor 3 dagen vind ik dat net iets te .. zaten inderdaad te denken aan chayenne daar heb ik vroeger gezeten
Omdat je dan veel goedkoper uit bent. Je kan dan een hotel naar keuze boeken, ook buiten DLP, dus kan je zelf je prijs in de hand houden. De DLP hotels zijn allemaal erg duur, is gewoon zo. Je hebt met je jaarkaarten de toegang voor een jaar lang al betaald, dus je kunt gaan en staan wanneer je wil. Ik schreef hierboven al dat ik net gisteren weer een hotel heb geboekt, 82 euro voor een nachtje inclusief ontbijt. De toegang zit daar dan al apart bij omdat wij jaarkaarten hebben. We zijn tot nu toe nog iedere vakantie naar DLP gegaan in het afgelopen jaar. In totaal zijn dat 9 dagen als ik me goed herinner. Een dagkaart voor 2 parken is normaal iets van 80 euro, wij hebben die jaarkaarten al na dag 2 'eruit' gehaald.
Hangt er helemaal vanaf welke je wil. Je kan heel veel info hier vinden (hier hebben de meeste dames van hier met jaarkaart het ook gekocht, ik ook); Welkom bij DLP - kaarten |
als ik de jaarkaart voor ons moet bestellen ben ik 409 euro kwijt. want de jongste 2 zijn nog gratis.. ik heb gekeken als ik 2 nachten en 3 dagen hotel plus park zou doen ben ik rond de 500 euro kwijt en dan alleen met ontbijt,,
jaarkaarten zijn ook alleen aantrekkelijker als je van plan bent binnen 1 jaar nog vaker naar Disneyland te gaan. Als je maar 1x gaat, moet je gewoon goed de site van Disneyland zelf in de gaten houden op een mooie aanbieding. De beste aanbieding die ik ooit zelf heb gehad, was die van 40% korting en kinderen t/m 11 jaar gratis (mijn oudste was toen nog 11). je kan je aanmelden voor hun nieuwsbrief, dan krijg je de aanbiedingen direct in je mailbox. Ook op het Disneyforum worden altijd alle aanbiedingen gemeld.
Misschien als je nu boekt dat er nog vroegboekkorting is, met de kerst zelf is redelijk duur. Wij gaan de laatste week nov doordeweek wel, en zijn voor 2 volwassenen en 2 kids 516,- kwijt, voor 5 dagen en 4 nachten in cheyenne met ontbijt, bij disney zelf geboekt. Wil je in het weekend zal de prijs wat hoger liggen.
Met de kerst is zeer beslist duurder! Wij hadden toen al de jaarkaarten dus hebben toen Novotel aan de A4 geboekt (van 24 tot 26 december in hotel en DLP geweest). De hotels buiten Disneyland bieden regelmatig hele goedkope overnachtingen aan incl. ontbijt.