Ik heb de kaarten binnen en ziet er goed uit hoor Contact ging ook goed. Omwisselen doen we in oktober maar heb er alle vertrouwen in.
Iemand iets gehoord dat Pirates of the caribbean sluit van 7 september tot 17 september. Net de dag nadat we aankomen
Dit is het schema van het grote onderhoud, kan best zijn dat daar nog kleine sluitingen bij komen, die staan hier niet in maar zijn ongeveer 2 maand van te voren te vinden op de site van disey zelf of in de app.
@mamasuus, gaaf eindelijk dekogel door de kerk!! Wanneer gaan jullie er nu naar toe? Inderdaad halloween? Vraagje, smile, knipperende oogjes, Zouden jullie willen stemmen op het allerliefste jongetje van de wereld met zijn eerste en grootste liefde (sneeuwwitje). https://www.facebook.com/DisneyOnIceNetherlands?sk=app_129570913824547&app_data=29794
jah blaine geloof het wel hahaha. word dan idd in oktober. de herfstvakantie bij ons. willen dan hele week. in een stacaravan denk ik. en dan ook dagje prijs erbij. worden ook dream kaarten want dan kunnen we volgend jaar met halve marathon ook weer. met fantasy kan dat weekende niet. blockdagen. en dat zou zonde zijn
Zodra je op stem drukt komt er pop up waarin je je naam in moet vullen en pas dan telt hij hem, stemmen zijn niet omhoog gegaan dus hij heeft ze niet gepakt . Als jullie nog eens willen proberen zou lief zijn, moet 20 stemmen hebben en dan ding ik mee naar de prijs, maar het stemmen lijkt telkens niet goed te gaan. Maar alvast erg bdankt voor de poging. @mamasuus, groot gelijk dat je da de dream pakt dan kun je hem mooi met de marathon ook gebruiken, zo ga je nooit moet je jaren wachten en nu ineens 2 trips in de planning, leuk!!!
Ik heb het nog eens geprobeerd maar weet niet of het nu wel goed is, scherm doet het waardeloos op mobiel!
Ja hij draait waardeloos op mobiel, maar staat nog steeds op 7, heb ze al bericht dat de app niet goed werkt . Dut schiet natuurlijk niet op.
@Blaine - ik geloof dat ik gestemd heb! Ik ben dit topic weer gezellig aan het volgen, we hebben net in de uitverkoop geboekt voor de Carnavalsvakantie!
Ja voorjaarsvakantie is echt leuke aanbieding. Zelf zit ik ook nog in twijfel er over, we roepen telkens tegen elkaar nee we doen het niet hoor, zo'n beetje iedere dag, weet zeker als 1 van ons zegt of zullen we de andere direct ja roept dus is nu even een kwestie van aankijken
Ik heb nog 2 stemmen nodig om mee te mogen loten voor de prijs, dus mocht er iemand nog zo lief willen zijn .