Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Maar broodjes/krentebollen die zou ik voor de eerste twee dagen idd mee kunnen nemen maar daarna zijn ze toch niet lekker meer???
    En een vriezertje zit toch niet op een hotelkamer....

2. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    wij smeerden extra broodjes van het ontbijt en die namen we dan mee. :)

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Meen je dat nou echt? :$
    Gezien je reactie (met de smiley) vindt je het nog leuk/normaal ook...

Ik zie dat wel vaker mensen doen in hotels maar ik ga echt heel eerlijk zeggen dat ik dat echt op en top asociaal vind.. Sorry hoor maar het is gewoon niet netjes voor het hotel.. Ik heb zelfs een keer tegen een gezin er iets van gezegd.. Die namen gewoon een half buffet mee in hun tas..
    Daarnaast, je weet toch als je op vakantie gaat dat het geld kost voor de lunch... Dan zou je ook gewoon naar de supermarkt in Val d'europe kunnen gaan en een zak puntjes halen..

Ik kan er geen begrip voor opbrengen, sorry hoor

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    In Val d'europe ( 5 min met de auto) zit een winkelcentrum met een grote supermarkt.. :)

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.671
    1.429
    113
    De krentenbollen en brood van mijn bakker kunnen we echt wel 4 dagen goed houden en anders tussendoor even langs de winkel ;).

6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ja ik vind het wel redelijk normaal ja.
    We hebben vaak voor 2 dagen zelf mee en de laatste dag smeren we dan wat extra in de zin van 1 broodje of croissantje per persoon.
    Het halve buffet doe ik ook niet, maar ik betaal genoeg dus dat ene broodje per persoon vind ik niet wereld schokkend nee.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

effe inhaken hoor maar wijn hebben dat de laatste x ook gewoon gedaan hoor:)
    En we hebben genoeg gekocht daar in het park dus ik denk echt niet dat ze moeilijk doen over die 6 broodjes die je meeneemt!
    Sommige mensen eten het halve buffet op smorgens daar kun je dan ook wat van zeggen ofnie?

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb het adres van een Carrefour in de buurt opgezocht waar wij gewoon een keer boodschappen gaan doen. De super in val déurope vind ik niet praktisch omdat je je auto moet parkeren en dan het hele winkelcentrum door moet om bij de (mega) supermarkt te komen. (en das een pokke eind lopen) bij de Carrefour parkeren we voor de deur, blijft ml met de uitgeputte kinderen zitten en schiet ik snel door de supermarkt heen.

9. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Waar zit ie ergens, kon het zo snel niet vinden?

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
  11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Spannend Juut:D, hier nog 14 nachtjes;)

Ik baal alleen als een stekker, want ik kreeg gisteren mijn werk rooster en nu moet ik do, vrij en zat werken en zo gaan we weg. Geen idee wanneer ik nu moet gaan inpakken. Ik hoop dat ik er nog onderuit kan die zaterdag:x

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    die aanbieding is idd netjes welk hotel zit je dan??? die van ons is nu 5 dagen vor 494 das exclusief resevering en verz. 4 dagen was in onze periode even duur dus tjah dan maar 5 heh hahaa.

wij nemen dd ook altijd sultana`s ed mee voor de snelle trek tusendoor niet dat we dan elke keer een ijsje of donut oid moeten halen. of ladingen snoepjes omdat ze ineens honger hebben want dat is toch op de raarste tijden altijd.....
    die broodjes smorgens doen wij dus ook gewoon hoor. maar wel gewoon met mate we pakken er ook niet extra voor. gewoon pp 2 of 3 broodjes smorgens en wat we niet opkunnen (de kids hebben nogal eens een groter oog dan maag) die nemen we mee. vind dat beter dan weg gooien. de ene keer eten ze bijv wel alle en de andere keer maar een half broodje das thuis niet anders. en thuis gaat het ook in een zakje en dan met de koffie ipv een koekje eerst het brood. maar om nou idd het halve buffet op te scheppen en in zakjes te stoppen nee..... maar vind dat ook altijd erg zonde in all you can eat restaurants daar hebben zoveel mensen ook ltijd zon groot oog en zon kleine maag. hoeveel daar dan weg word gegooit vind dat echt zonde.

wij haalden eerder wel water ed bij dat tankstation bij santa fe die is in ieder geval goedkoper dan disney zelf. ranja gaat hier ook altijd mee op vakantie en heel veel halve liter flesjes voor iedereen. want ben niet van plan om elke keer bij dorst een flesjes van 5 euro te halen. ook al ben ik op vakantie ik kijk toch echt wel naar mijn portemonee....... lunchen moeten wij toch in ieder geval ml die kan niet op ene paar sultana`s dus die hotdog van 8 euro moeten we dus echt vak halen....... ;)

jee meiden nog heel kort dan is het al zover voor jullie echt super zeg. welke hotels zitten jullie ook alweer??

tinkerbel aj das idd krap dag met je werkschema. zou idd mooi zijn als je in ieder geval de zatmiddagvrij hebt om in te pakken.

13. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wie weet hoelang het duurt voor je een bevestigingsmail krijg van disney zelf??
    Heb daar afgelopen dinsdag telefonisch een boeking gedaan en zou een bevestiging mail krijgen met ook de bank gegeven erin ivm met overboeking van het geld, maar helaas tot nu toe nog niks ontvangen....

14. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik kreeg de mail redelijk snel erna al.

misschien hebben ze een typfout gemaakt?
    ik zou wel even bellen.

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zou idd ff bellen wij kregen hem na telefonisch kontakt ook vrij direkt. en je moet de eerste betaling ook binnen 10 dagen doen dacht ik dus dan is het wel handig als je degegevens hebt. gewoon weer bellen dus...

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Is hier iemand al eens rond kerst/oud en nieuw naar Disney geweest? Is het dan erg druk en goed te doen met het weer?

17. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
  18. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Ik zal morgen eens gaan bellen dan

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.671
    1.429
    113
    Heb je geen reserveringsnummer gekregen? Wij konden met ons reserveringsnummer inloggen op de site en daar stonden netjes alle gegevens.

@veronique. Stuiterdruk ;), en weer tja dat is niet als hier afwachten, heb er eens gelopen eind november met -5 maar ook al eens met 15 graden, elfde periode, dus je kunt er niks van na vertellen.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    geen dank vlinder! vond m zelf ook wel handig!

wij zijn steeds in de herfst geweest of rond de carnavalsvakantie..
    nog nooit rond kerst.

en over een week en 1 dag gaan we! :) wij zitten 5 dagen in sequoia lodge, echt super de luxe voor ons...(altijd santa fe of explorers)
    de voorpret is nu alweer zo groot!

tinkerbel is het nog gelukt met je werk? zou wel fijn zijn natuurlijk!

Deel Deze Pagina