Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Ja klopt. Blij dat we de sluiting voor zijn.
    Wij gaan nu voor de 2e keer met onze jaarkaarten

Veel plezier alvast

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij gaan in November of December dan weer.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    bedankt voor de link! Erg handig.
    Welke zijn jullie eerder goed bevallen?

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Welke wij altijd wel doen is ... hm naam vergeten die bij pirates. Hij is wel duur maar de sfeer is zo leuk. Dit keer slaan we die over omdat we een keer in de jungle willen weten. (Jeetje nog niet wakker weet de namen niet) verder laten wij meestal in het hotel. Bufalobil vind ik persoonlijk geld niet waard.
    Annette schijnt ook goed te doen staat op ons lijst je net als plaza garden.

5. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Annette's is leuk om een keer te doen. Wel aan de prijs.
    Zelf vinden we plaza gardens een fijn restaurant, keuze genoeg en ideaal voor een grote eter zoals mijn man.

Agabra staat nog op mijn lijstje maar wil ik pas doen als mijn dochter wat ouder is. Ze is momenteel heel kieskeurig qua eten

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.679
    1.441
    113
    Annets is inderdaad goed. Erg lekkere burgers, maar redelijk aan de prijs vor een broodje burger denk je dan als je de lijst ziet maar het zijn heerlijk verse burgers en stukken kip.
    Rainforest (de jungle ;)) is inderdaad ook altijd leuk, ook qua aankleding, nadeel niet te reserveren dus het best even een rustige tijd uitzoeken om heen te gaan.
    De broodjes van earl of sandwich zijn ook aktijd lekker.
    Chez remy bij ratatouille is heerlijk maar wel prijzig.
    Inventions, leuk, gezellig, heerlijk, character dining dus flinke prijs ;)
    Cafe M, tja eten mwah, sfeer leuk maar erg druk en hectisch, kids vinden het vaak leuk vanwege de charaters, als volwassene kan ik voor dat geld wel iets anders uitzoeken,
    Hunters grill, in sequoia lodge is erg goed en redelijk prijs,
    King ludwigs vonden wij ook zeker oke al hoor ik daar ook andere verhalen over, wij waren toen tevreden.
    Blue lagoon, bij piraten, ziet er van afstand altijd leuk uit nog nooit geweest omdat ik het menu niet lust :D
    Auberge d cendrillon, eten met prinsessen, moet geweldig zijn maar met een jongetje nog nooit gedaan en het menu staat me ook nooit echt aanm is franse keuken dus rare liflafjes, en behoorlijk prijzig.
    Lucky nugget saloon, zeker een aanrader, qua prijs kwalitiet kijkt het fatsfood maar met tafelbediening, sfeer binnen erg leuk.
    Hakuna matata, fastfood maar wel lekker altijd, al hebben ze net ee nieuw menu dus geen idee hoe die is.

Hmm ben er vast nog wat vergeten, maar even een idee, van hoe of wat. De wat duurdere dingen, als inventions, prinsessen, cafe m, blue lagoon en walts is reserveren van te voren zeker aan te raden net als voor buffetten als plaza garden, hunters grill agrabab enzovoort

7. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wij aten altijd counter service. En dan bij Casey de heerlijke hotdogs, bella notte ook erg leuk in stijl van lady en vagebond met pizza en pasta. En hakuna matatta was ook echt onze favo en dan de kip met de hakuna friet.
    Ergens anders aten we vaak nooit hahaha (voor die 4 dagen deden we gewoon lekker makkelijke n zo goedkoop mogelijk)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Hier kan ik wat mee! Bedankt!
    En micky is dat iets? Zag ik er ook staan..

9. Pkat2917

Pkat2917 Lid

5 aug 2012
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb even een vraagje. Over twee weken gaan wij een weekje naar Disney en slapen op Le Chene Gris. Zo'n zin in! Alleen jammer dat Pirates en Small World dicht is, daar is mijn dochtertje zo verliefd op. :(

Wij slapen in een Waikiki. Ik heb al gezocht op een inventaris daarvan, maar kan zo snel niets vinden. Is er bijv een koffiezetapparaat aanwezig? Kan je daar campingbedjes huren, of kan ik die beter meenemen?

Wij willen ook graag gaan eten bij Rainforest Cafe, zou tijdens parade een goede optie zijn qua drukte, of zijn er andere tips?

Bedankt! Ik vind dit zo'n leuk topic. ;)

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Pkat. Inventaris staat toch op hun site? Koffie staat er niet bij. Erwas er wel hier iemand die een dolce gusto erin had. Maar ga er niet van uit dat dot standaard is. Wij halen dus ff een machine voor tientje hier in de winkel.

11. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Paar blz terug heb ik de inventaris gepost

Er is geen koffiezetapparaat aanwezig.
    Hoe het met babyspullen zit kan ik je niet vertellen.
    Gaan jullie ook jaarkaarten aanschaffen?

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.679
    1.441
    113
    @pkatje, tijdens de pararde is hetnooit druk met eten dus goede tijd, of vroeg eten om 17.00 is er ook nooit iemand :D.

@wendy, dat is cafe M, zoals wij hem noemen, tja wij vinden het 3x niks, eten is matig, service is vaak matig, vorige keer eens goed naar dat was de 4de x al dat we er waren en de eerste keer dat we leuke bediening hadden, het is er altijd druk en rumoerig maar kinderen vinden het vaak leuk vanwege de figuren wij doen dan liever inventions of niks, hangt af van budget ;).

Die bij meet mickey heeft ook lekkere vis, maar is beperkt open, naam even kwijt :).
    En zit nu in twijfel of het lucky nugget is of silver spur steakhouse, die zitten naast elkaar en 1 is duidelijk counter service en bij de ander bediening aan tafel.

13. Pkat2917

Pkat2917 Lid

5 aug 2012
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt!
    Ik ga eens kijken, dan heb ik met mijn neus gekeken haha, kon zo snel geen inventaris vinden. ;)

Wij hebben in juni de jaarkaarten besteld via DLP (bedankt nogmaals voor de tip!) en zijn deze eerste weekend van juni toen gaan omwisselen in Disney. Vandaar ook dat mijn dochtertje zo verliefd is op Pirates en Small World. Elke dag zingt ze de liedjes nog haha.

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij zaten in de Meivakantie op Le Chene Gris in een Waikiki en die had een Dolce Gusto!!

Wij gaan altijd graag eten bij Hakuna Matata. Is redelijk normaal geprijsd en gewoon lekker (voor een "snackbar"). Wij nemen met zijn 4 altijd 3 menu's zodat we met elkaar delen.

Wij zijn met de kerst bij Agrabah wezen eten. Het eten is prima, lopend buffet, maar omdat ik voor mijn (toen) 12 jarige wel een volwassenenprijs moest betalen (ik dacht 49 euro pp) en hij bijzonder slecht altijd eet, vond ik het daardoor erg duur. Het is wel leuk hoor!

En denk eraan, overal waar je binnen de parken eet (dus niet in Village) krijg je met je jaarkaart korting! Dus ook bij Hakuna Matata en Agrabah.

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.679
    1.441
    113
    In de village ook bij veel dingen wel jaarkaart korting, sws bij cafe M, bij rain forest en annettes en bij steakhouse en bij earl volgens mij ook. Bij de mac en sportcafe niet en bij king ludwig ook niet geloof ik

16. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Wie kan ons helpen? Ik wil heel graag met mijn 6 jarige dochter van 117cm uit m'n hoofd en mijn partner naar Disneyland Parijs. Het liefst willen wij met de Thalys omdat vriendlief dat graag een keer wil meegemaakt worden.

De december periode valt af vanwege zijn werk, maar verder zouden we elk weekend/vakantie weg kunnen.

Wat raden jullie ons aan? Liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk.:D

Ik zelf ben er 2 X geweest, maar dat was met de auto en een goeie vriend betaalde alles:D:D dus zeer genoten, maar wil een keer graag met mijn dochtertje.
    Hoeveel dagen zouden jullie gaan? Waar hebben jullie geboekt? Of hebben jullie tips?

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    dank dank! Ik ga eens goed de menu's bekijken maar neem jullie ervaringen zeker mee!

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    FF kort want ik zit op mijn telefoon;

Sowieso in januari is het het goedkoopst. Als je arrangement neemt, zou ik voor cheyenne of Santa Fe kiezen (de goedkoopste hotels van Disney). Goed aanbiedingen in de gaten houden (tv reclame of aanmelden voor hun nieuwsbrief). Ik zou echt 4 dagen gaan (3 nachten).

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere

de eerste drie maanden van het jaar zijn het goedkoopst. en dan cheyenne of santa fe. momenteel is er dacht ik de aanbieing met 2 dagen en nachten gratis . je kunt deze gewoon bij disney zelf boeken op hun site. trein kun je daar ook toevoegen maar daar heb ik gene ervaring mee. en zoals kuki zegt 4 dagen is met kids echt het prettigs. dan kun je alles rustig bekijken en doen en miss nog eens. kijk wel ff op de sluitingskalender in bijv jan zijn veel dingen een paar dagen dicht ivm klein onderhoud en kerstsppul weg halen

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Vaak heb je in november/december voor boekingen vanaf januari (nadat de kerstsfeer verwijderd is): 40% korting en kinderen t/m 11 jaar gratis.

Deel Deze Pagina