@one of a kind, heb bah vakantie gaat altijd te snel, goede reis terug. @la85, dat is sws nog niet te boeken . En tja december is een erg dure maand dus dan zeg ik zo vroeg mogelijk boeken met de vroegboekkorting.
Je hebt vroegboekkorting, dat scheelt best wat, meestal kan je een maand of 7 van te voren boeken, dus je moet nog even wachten.
one of a kind, balen is dat toch he zon anticlimax vind ik altijd die rit naar huis haha.\\ la85, december is sws een hele dure mnd goedkoopste in die mnd kun je begin van d mnd voor de vakanties aan. als ht je alleen om de kerstsfeer gaat kun je beter nog in november gaan. dan is het ook nog redelijk betaalbaar. de akties zijn elk jaar ong hetzelfde. dus als je nu al vast in de gaten houd kun je zien of er nog wat komt. of dat je volgend jaar beter vroeg kun boeken. kerst en oud en nieuw zijn voor gewoon arragement schandalig duur en ook veel restaurants hebben dan een duur menu. daarna zijn idd jan feb en mrt het goedkoopst ook gewoon in voorjaarsvakantie. er is dan niet iets speciaals behalve eind mrt kan het zijn dat dan swing into spring weer is dat weet ik zo gauw niet. ook met jaarpas kun je niet erder boeken. de enige manier is dat je al een boeking had en die vrzet. (ervaring in ;-( ) dan berekenen ze een ong prijs en ik moest toen bijv een dag extra en 100 euro meer ofzo als mijn oorspronkelijke. vond ik toen geen probleem. verder hebben jaarpassen voordeel in restaurants en shops. en je kunt goedkoper slapen in partner hotel bijv of zoals velen op ene camping. nadeel hiervan is dat je elke dag met ze auto moet. deze ervaring weet ik nog niet gaan we binnenkort uitproberen. opties genoeg.
Dank voor jullie reacties, daar kan ik wat mee! Het is zo dat zoonlief jarig is in december en ik voor zijn verjaardag wilde gaan.. maar laat dat nou net precies voor de kerstdagen zijn Misschien moet ik inderdaad toch maar wennen aan het idee dat het beter is om in november te gaan dan want om nou een fortuin neer te tellen (bij wijze van) gaat me ook wat ver.
1 weekje was lang genoeg. 1 dag niet geweest. Jammer dat vanalles dicht was of een breakdown had. Volgend jaar augustus weer.
Ah bedankt! Dat dacht ik al maar wist het niet zeker meer. Anders zou je de eerste dag al bijna "kwijt" zijn, maar dat is dus niet zo. Iemand ervaring met de vip fastpass. Werkt dit in werkelijkheid ook?? VIP FASTPASS® Nooit meer in de rij gedurende je verblijf met onbeperkte toegang tot de FASTPASS® ingang. Als gast van de suites of de Castle Club ben je zo binnen bij de attracties de VIP FASTPASS®-service (alleen verkrijgbaar bij Disneyland® Hotel, Disney's Hotel New York®, Disney's Newport Bay Club® en Disney's Sequoia Lodge®).
la85, das dan idd een overweging waart want als je de prijzen bekijkt nu voor nov of kerstdagen dan kun je zelf wel zien wat het scheelt. kan hel erg veel zijn. de prijzen zouden niet veel verschillen met nu. houd gewoon rekening met paar tientjes meer dan zit je goed. de meeste dingen worden jah elk jaar duurder hihihi. one, jah spiderman wil onze jongen ook heen. wij gaan dan idd ook 8 dagen denk dat we er dan ook wel ff klaar mee zijn. normaal gingen we 4 dagen. wij gaan sws 1 dag parijs doen. nu al plannen dus voor volgend jaar hihihi lekker hoor
Ja Suus denk ik ook hihi. Normaal gingen we nog in December maar we hebben toch ( ouders en ik) besloten dat niet te doen.
Wij willen met 2 gezinnen gaan, dus 2 kamers boeken. Ik las dat je tijdens de reservering de kamers aan elkaar kunt koppelen. Kan je er dan van uit gaan dat je ook echt 2 kamers naast elkaar hebt? Of beter telefonisch boeken??
Wij konden in de loop van het boekingsproces invullen of we samen met anderen gingen en of we dan naast hen wilden overnachten. We moesten dan de naam van de hoofdboeker opgeven e.d. One of Kind; superlieve foto's, heerlijk mannetje! ♥
Mag ik ff opscheppen? Gisteren de magische 40 bereikt *snik* en een klein stukje taart gegeten. Maar desondanks........ *wijst naar ticker*
Van harte gefeliciteerd!!! Altijd vreemd he weer een jaar erbij vanaf 30 vind ik het al minder hihi. Hier "pas" 33 geworden even voor Dilara mmmm.
@one of a kind, leuke foto, spiderman is zo leuk!!! En niet gaan met de kerst , het kerstseizoen is echt super super super mooi, echt magisch, ik zou er nog eens over denken. @kuki, gefeliciteerd en goed bezig met afvallen.
Het is gewoon best een hele uitgave, alles bij elkaar zijn we toch dan 500 a 600 kwijt. Helaas zit het niet allemaal hier zo mee financieel en mijn ouders kunnen niet voor alles verantwoordelijk gehouden worden hihi. Hebben al onze jaarkaarten gekocht. EN er is zoveel gesloten was echt jammer DIlara heeft het meeste buiten gezien want veel was of dicht of zooooooo druk. En daardoor hebben mijn ouders ook zoiets dan maar over paar jaar
Dit was wel echt prachtig op het kasteel Waren wel echt geschokt over "Frozen a royal welcome" iedereen zat een half uur klaar. De koets was langs en klaar