Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Mamma van 2 boefjes:

Ons uitgave patroon voor de vakantie:

5 dagen Sequoia Lodge (montana room) 1100 euro

Avond eten 5 keer eten in restaurants: 350 euro
    Luch: 230 euro

Dit is voor 2 volwassenen en 2 kinderen die gratis zijn in het park maar wel moeten betalen in de restaurants.
    Kinderen die onder de 3 jaar zijn eten overal gratis;)

Maar wij zijn echte disney lief hebbers en ons motto is als we gaan doen we het goed. Dus dit butget is erg ruim:)

2. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Als jullie via disneyland.nl boeken kunnen jullie jullie boeking dan ook op die pagina zien als jullie daar een account hebben?
    Ik heb wel telefonisch geboekt...

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Dat is bij ons ook wel ongeveer het uitgavepatroon...
    Wij begroten voor het eten ongeveer zo:
    lunch per dag 30 euro
    tussendoor per dag 15 a 20 euro
    diner per dag 80 euro

Hier ook een jaarpas.. maar wij slapen vaak in partner hotel.. scheelt wel weer iets namelijk

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    @tinkerbell, dat gratis eten klopt niet helemaal hoor. Als jij eenbuffetrestaurant kiest betaal je niet voor de kinderen tot 3 maar zit je in een restaurant met tafelbediening en je kind wil een bord patat dan moet die toch echt betaald, je kunt gratis een potje olvarit krijgen in de tableservice restaurants, maar een kind van bijna 3 zet je geen potje meer voor en de rest moet je dan toch echt betalen ;).

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @buddy stuur je wel ff pb.

@mama van 2boefjes, wij hebben dit keer ook voor het eerst via disney geboekt. anders altidj bij globe en arke gedaan maar ark heeft het nu nie meer andes waren we aar altidj erg tevreden. nu via disney was ook heel simpel ff een telefoontje beste mensen spreken gewoon ned..... ;) namen en geboortedatums doorgeen en adres ( in ned) plus email en hups je hebt geboekt. het kan ook zonder creditcard dan moet je dus binnen 10 dagen een aanbetaling doen en de rest 30 dagen tevoren. onze reis is nu inclusief annuleringsverz zijn wen odig ivm werk man) een kleine 500 euro voor 5 dagen in cheyenne. voor daar reken ik sowiezo net als elke vak. minstens 100 euro pd en omdat het disney is warschijnlijk nog wat meer. daarbovenop komt nog diesel en tol. en dagtripje parijs dit keer

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    buddy, je kunt dan idd inloggen en het zien met je reserveringnummer. die type je ergens in en dan kun je alles zien ook of je betaling binnenkort dan binnengekomen is.

7. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Mama suus je pb terug.

Verder hebben wij nog niet echt een budget opgesteld maar dat kan nog.
    Bij ons duurt het nog even voor we gaan.
    Dus nu zijn we flink aan het sparen voor extras daar in het park.
    Onze kids weten ook nog van niks die komen er pas achter als we ze s nachts wakker maken.
    De oudste is als we gaan net 2 weken 6 jaar en moet s maandags nog gewoon naar school en dan gaan we s nachts.
    Als we ze wakker maken zullen ze waarschijnlijk algenoeg weten want zo deden we het vorig jaar september ook....

Hoe oud zijn jullie kids en hoe vaak zijn jullie al geweest??

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Zoonlief wordt bijna 5.. ( vieren zijn verjaardag in Disney )

Ik en manlief zijn inmiddels 5 keer samen geweest waarvan de afgelopen 3 keer met zoonlief.. Hij is geweest in dec 2011 ( toen was hij net 3), april 2013 en juni 2013..
    Komende bezoekje is over ongeveer 1,5 week

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Onze kids zijn nu bijna 5 en 6,5 en gaan voor de derde keer met ons mee. Eerste keer was zoontje 1,5, dochter 3 tweede keer was zoontje ruim 2,5 en dochter 4.
    Daarvoor al een heel aantal keer met z'n tweetjes geweest en nog verder terug in de tijd zat ik met mijn ouders in davy crocket..toen was het net open.

Oe ik heb zo'n zin! Ik hou net als tinkerbel al dagen het weer in de gaten, maar het verandert steeds!

Heb voor na ons tripje deze leuke scrapbookkit besteld:
    SAY CHEESE! Nieuwe datum volgt | Workshops | Bron & Co
    dan kan ik de foto's heerlijk gaan scrappen na thuiskomst! :) zomaar een cadeautje voor mezelf..

Voor tijdens het tripje ook niet echt een bepaald budget. Wij hebben wel al een jaar een disneyspaarpot staan waar we wel eens wat instoppen, ben benieuwd hoe vol ie inmiddels is. Alle rondslingerende eurootjes enzo, en soms wat verjaardagsgeld

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij hebben bij Disney geboekt voor 5 doordeweekse dagen in een rustige periode. Ons budget is 650 euro voor het verblijf, maar wij eten wrs niet in een restaurant en al helemaal niet elke avond. De lucky nugget in frontierland is goed zat, gewoon menu met vis of vlees met friet, groenten, frisdrank en een toetje voor 15 euro pp. In fantasyland kun je pizza krijgen met sla, drinken en toetje eveneens voor 15 euro. Er zit een Mac in de village..
    Verder nemen we veel mee, drinken, broodjes, fruit, komkommers, worteltjes voor de vitamines.
    We slapen in Davy crockett dus we zullen ook weleens zelf koken. (Ja het is vakantie maar dat doe ik liever dan met oververmoeide kinderen wachten tot je een zitplek hebt in een restaurant, en Davy crockett heeft een vaatwasser)
    Ik geef mijn geld liever uit aan souvenirs :D

Als we gaan (31 maart) zijn mijn kinderen 2,5 en 4,5. Ik voor de zevende keer, kinderen voor het eerst en man voor de tweede keer.

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Supermarkt:
    Carrefour
    17 place de l'europe
    77700 bailly romainvilliers
    Open 8.30-20.00uur
    Coordinaten:
    48.850 latitude
    2.820 longitude

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ja sorry is mijn fout, ik vertel het verkeerd. Wij zijn natuurlijk met 2 kinderen. Even niet bij stil gestaan, ik bedoelde meer dat vorig jaar mocht ik alleen betalen voor de oudste en kreeg ik voor de jongste een extra leeg bordje en mochten ze delen. ;)

13. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wij willen ook zelf van alles meenemen.
    Onze kinderen zijn geen grote eters dus we zullen ook niet echt in dure restaurants gasn eten.
    Een keer de mac een keer pizza enz enz.
    Ik geef net als cathelijne ook liever geld uit aan souvernirs en de kids komen echt niks te kort qua eten

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Hakuna matata vinden wij ook altijd leuk, lekker en niet duur ;). En als je daar direct na de parade gaat eten komt er geregeld een character voorbij zoals rafiki en timon ;). Al 2x daar getroffen wel is waar met mooi weer buiten op het terras maar het is ene poging waard :)

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik zit af en toe me te verlekkeren op het disney hotel.
    ik hoop toch zo dat we die prijs mogen winnen, nog 16 dagen stemmen.
    vervelende is alleen dat iemand uit de top 6 het wint.
    laten wij nu op 1 en 2 staan, maargoed dat betekent niet dat je het wint. kans van 1/3..

16. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    En met wat voor wedstrijd kun jij die winnen dan??

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    specsavers superhelden :D

18. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Zal voor jullie duimen...
    En wanneer zou je dan kunnen gaan?

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    onze kids zijn dit keer 4 en bijna 8. de vorige keer waren ze 9 mnd en net 5.
    voor de kids word het dus 2e keer. voor man 3e keer . en voor mij.... ff denken. 1e keer huwelijksreis. 2e keer met mijn oma en nichtje. en 3 keer met mijn moeder. 4e keer dus met kids en dit wrd dan dus de 5e keer......
    hier idd ook een vakantie potje maar die heb ik elk jaar. een sparpot die niet los kan alleen met blikopener. probeer nu elke dag dat ik werk 10 euro erin te doen. en de meeste 2 euro munten die ik heb gaan erin. zo hoop ik al aardig wat bij elkaart te hebben tgen die tijd.

20. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Zo'n blik hebben wij ook.
    Altijd makkelijk kan ik er ook niks uit halen.
    Voor sommige is het al bijna zover spannend!!

Deel Deze Pagina