Wij gaan naar het explorer hotel, weet iemand hoe streng ze zijn met zwemkleding? er staat dat alleen strakke zwembroeken mogen. die hebben mijn mannen dus niet. als het ze er streng in zijn schaf ik ze nog aan, maar als ze er niet op letten vind ik het zonde om te kopen.
Ja daar zijn ze streng in. Wanneer je het zwembad in gaat moet je in de hal eerst een formulier met je gegevens invullen. Je wordt er dan op gewezen dat de mannen geen short mogen dragen. Het zwembad is wel erg leuk!e Er zijn een aantal glijbanen.
Oke bedankt! dan gaan we die nog even aanschaffen. Hebben jullie ook nog tips, waar we aan moeten denken met een baby van 10 maanden? waterkoker enzo voor de flesjes..
tammie je kan ook het beste een fles bronwater meenemen voor de flesjes want het water daar bevat meer chloor geloof ik dan handig is om te drinken. (of dat moet tegenwoordig verbeterd zijn)
Er staat een waterkoker op de kamer. Om thee en oploskoffie te zetten. Ik zou een flessenwarmer en flessen bronwater meenemen. Is een stuk hygiënischer.
En anders kun je kan water halen bij bijv tankstation bij santa l fe dat deden wij toen. Want voor flesjes van paar dagen ben je best wat water nodig. Wij hadden flessenwarmer mee en elk restaurant heeft wel een magnetron staan. Wij deden ook smorgens zijn flesje bij ontbijt opwarmen. Dus als wij aten deed hij dit ook . Duncan was toen 9 mnd.
Woehoe nog 1 mnd tot onze eerste keer haloween tijd . Hebben er zin in. Heb bij action al van die diademen met spookjes Ed gehaald , want als ze zoiets willen daar brtaal ik me scheel .ook licht geven de hoorntjes hihi. Kleurboeken van Disney en portemonnee met Mickey . Verzamel steeds Meer.
Mijn ouders hadden voor allebei lichtgevende sterren met sprieten gekocht bij de bazaar. Was mooi 's avonds en beiden vonden het geweldig
Ook zo leuk. Ons meisje had de vorige keer Disney zon rond draai ding. Afgrijselijk duur maar wel erg leuk
Al geruime tijd volg ik dit draadje over Disney. Wij hebben nu uiteindelijk geboekt ( 14 t/m 18 december ). Nu heb ik twee vraagjes. Wat is jullie ervaring met half- / volpension? Is het ontbijt met Disneyfiguren bij Mickey's café echt zo'n tegenvaller? ( lees dit op meerdere forums ).
Ik heb net onze herfstvakantie geboekt. Wij zitten voor de aller-aller-allerlaatste keer op onze jaarkaarten van 16 t/m 19 oktober in Disney. We verblijven op Le Chene Gris. Had liever in Novotel weer gezeten, maar het prijsverschil van meer dan 200 vond ik te groot. We nemen wel onze eigen dekbedden mee, we hadden het in de Meivakantie echt koud in de stacaravan. We zitten nu in een Bali, toen in een Waikiki. Ach, het is toch maar voor het slapen tenslotte! Heeft er iemand al eens in de Bali gezeten op Le Chene Gris? Hoe zijn deze? Er zit in geen can de stacaravans daar een oventje of zo he?
Kuki gezellig kunnen we achter elkaar aan rijden hotels zijn duur he die periode? Vind ik ook teveel schelen. Camping wk was 360 en hotel kwam niet onder de 600 dus dan niet.. Aah extra genieten dus dat laatste weekendje. Gelukkig is hij vanaf dan welke dag tot 2200 los dus lekker lang griezelen. Honey sorry ook geen ervaring met pension. Daarover hoor ik alleen wel goede dingen. Je moet alleen wel ff checken welke restaurants geopend zijn. Heb veel gelezen dat van de standaard er maar vier van de 7 geopend zijn. Das dan zonde miss. Mickey ook geen idee vind het zelf te duur. En mijn kids vinden de figuren niet interessant.