ben benieuwd hoe het begin oktober met de wachtrijen staat. ben wel van plan om iig 1x van EMH gebruik te maken maar was niet van plan om 3 uur in de rij te gaan staan voor die prinsessen zeker niet alleen met 2 kids. dus ik zeg heel wijs niet tegen dochterlief dat er een prinsessenpaviljoen is en ik kijk eerst ter plekke wat te wachttijden zijn. en dan beslis ik wel of we erin gaan staan of niet. iemand een idee hoe laat die paspe-nog wat open is? waar je de voorlopige kaartjes om kan ruilen voor een definitieve..
@damay, normaal is de prinsessen ook echt niet zo lang wachten hoor maar dat was toen omdat anna en elsa er waren, dat is ook tevens de reden dat anna en elsa niet meer te zien zijn in het paviljoen ze zijn zo geschrokken van de extreme wachtrijen daar is de "attractie" niet op berekend en hun zijn er dus weer snel uit gehaald, echt ten ondr gegaan aan hun eigen succes. Check van te voren even welk systeem ze hebben, geloof dat je op dit moment een reserveringskaartje moet gaan halen daar staat een tijd op met hoe laat je terug mag komen, normaa is het echt niet zo extreem qua wachten. @mamasuus, ik weet niet anders dan dat buzz mee doet , en dat is zekr de moeite om vroeg voor te gaan hihi
Klopt, wij hebben in de meivakantie toen een kaartje gehaald voor Merida. Maar dan nog sta je eerst wel lang!! in de rij voor dat kaartjes systeem hoor! En dan krijg je idd een kaartje met een tijdstip en hoeveel personen je bent.
Whaaaa ik heb kaartjes gewonnen voor disney on ice!! Ben echt helemaal blij en hyper, we gaan er echt heen dit jaar ooh ben zo blij zit echt helemaal te stuiteren, disney on ice wauw wat lijkt me dat geweldig!!!
aah echt wat leuk!!!! dus jij hebt ze voor mij weggekaapt haha. zag vandaag winnaar op fb voorbij komen
@mamasuus, nou deze is pas vanavond bekend gemaakt dus heb ze niet voor je weg gekaapt . Maar ik zei al,verdorie is niet wat geworden en toen ineens toch een leuk berichtje @linnim, hihi zag je langs komen dat ik gewonnen had? 24 december mogen we dus dat is een super begin van de kerstdagen
@blaine. Ja zag voorbij komen wie er gewonnen had. Zag later ook dat kidsproof ook een winactie had voor disney on ice
Er waren heel veel winacties voor kaartjes heb er in ieder geval met veel mee gedaan haha. Dank jullie wel, we zijn er erg blij mee, volgens Quinten zou het nog mooier zijn als de show bij disney was dan konden we daar mooi de kerst door brengen hihi, de kleine boef.
Had die van on ice zelf gezien. Leuk hoor. Grappig, zag staan dat ze op camping ook haloweensfeer hebben in wk dat wij er zijn. Ook de entertainment. Wel leuk miss dat we de zat dat dan ff meepikken want willen dan op tijd inchecken en ff goed nachie slapen. Aangezien het smorgens al vroeg vertrekken is.
Daarom hebben wij toch maar besloten al vanaf vrijdag te boeken. Wij vertrekken vrijdagnamiddag/avond rechtstreeks naar de camping, zodat we dan zaterdagmorgen niet zo vroeg eruit hoeven maar gewoon vanaf de camping naar Disney kunnen. Dat ene nachtje extra kostte me 27 auro.
Nou wij mogen ook al een heel klein beetje gaan aftellen, nog een week of 8, voorpret genoeg al. Elke avond als ik de kindjes naar bed breng vertellen ze me waar ze allemaal in willen haha
Kuki, das ook handig idd. Bij ons alleen niet haalbaar. Kids zijn nog naar school en ml naar werk . Ach jah we hebben toch 8 dagen hihi. Lang genoeg Merlijn jee zo leuk
hier inmiddels een aftel/streepkalender opgehangen voor dochterlief. werd helemaaaaal gek van de vraag hoeveel nachtjes het nog was nu is het wat duidelijker voor haar. en voor mij stiekem ook
Ik heb het weer teruggevonden op het disneyforum waar ik altijd zit, de emh in studios zijn van 1 november t/m 7 november. Dit is ivm in gereedheidbrengen van de kerstdecoratie verplaatst van disneyland park naar studio's
Hier idem hoor! Mijn jongste zit tot 15:15 u op school, mijn oudste tot 16:00 u. Ik werk zelf altijd tot 12:30 u en mijn man begint die dag iets eerder, zodat we hopelijk uiterlijk 17 u. kunnen gaan rijden. We zaten de hele tijd te twijfelen of we dit nu wel of niet zouden doen, maar voor dat geld hebben we het toch maar gedaan. Kunnen we in ieder geval 's ochtends een (klein) beetje uitslapen (tuurlijk, de kinderen slapen liever uit dan dat ze meteen naar Disneyland kunnen...).
Kuki, hoe werkt dat dan met later inchecken? Want staat toch tussen 16 en 19 uur? Vrijdagmiddagdrukte lijkt mij niks wij moeten 7 uur rijden zonder stops en met file dus meer door Ruhrgebied hier. Is wel echt goedkoop idd en snap je punt. Als wij korter waren gegaan dan stond dit ook op mijn lijst. Ff dagje eerder. Damay, haha hier hadden ze dat zelf al gedaan.
Ik had tevoren gebeld met de reisorganisatie of dat kon. Was geen punt, ze hebben een nachtportier. Maar of ik het ook bij de boeking aan wilde geven. Dus toen ik ging boeken, ik op zoek naar een opmerkingen-veldje. Niet te vinden, dus ik na mijn boeking maar gebeld en aan de hand van het reserveringsnummer hebben ze het er alsnog bij gezet.