Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.683
    1.444
    113
    Kijk dat kan inderdaad kloppen is elk jaar zo;). Dat is inderdaad iets anders dan in oktober, vond het al zo raar :).

@mamasuus, even bellen voor een late check in dan kan dat vaak wel geregeld.

@damay, elke ochtend bij het wakker worden direct hoe veel nachtjes nog haha. Alle kids zijn ook hetzelfde.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    elke ochtend? maak daar maar minsten 10x per dag van:D

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Aha, teveel gedoe ,:p wij gaan de zat gewoon rustig beginnen. En zondag vol erin hihi dit weekend ff bellen naar restaurant lijn wat reserverinkjes plaatsen.
    Het is onze grote vakantie van dit jaar we hebben dus tijd zat. Lekker rustig aan. Gelukkig is park elke avond tot 22 uur geopend...

4. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

Komt goed, is zo ontzettend leuk Halloween en wat eerder donker weer, zo sfeervol om daar in het donker te lopen ook!

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Dat lijkt mij idd ook zo sfeervol al die lampjes savonds :) zag vandaag programma voor bij komen. Zo leuk. Hebben er zin in. Al heb ik nog geen idee dar het al zo dichtbij is nu. Hebben jah zooo lang gewacht.

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Misschien al eens gevraagd maar welk adres voeren juliie in de tomtom in voor de camping chene gris? En welke naar disney? Begreep van mn nichtje dat ze door de tomtom steeds naar een naarbij gelegen straatje geleid werden... ik ben al geen held qua vinden van de weg en zeker niet in een vreemd land:)

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    voor disney geef ik altijd onderstaande in

Adres: Boulevard de Parc
    Stad: Serris/Coupvray

laatste stukje let ik wel altijd even goed op de borden

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.683
    1.444
    113
    @mamasuus, lekkerdat het al zo dichtbij komt, de versiering ziet er weer erg mooi uit zag ik al. En in het donker is zo mooi rond lopen daar, ik wil ook!!!! :(

@damay, ik pak mijn navigatie en zet hem op zoek in de buurt van voor dinsey dus attractiepark parijs en plop daar is disney hetzelfde trucje herhaal ik nog een keer met campings in de buurt van marne la vallee en plop daar is le chene gris ;). Daarnaast staat vooral disney echt wel goed aangegeven en camping ook dus kan echt bijna niet mis gaan. Als je de mega grote borden disney mist kan echt niet :D. Van afstand roept er hier al iemand ik zie tovenaar mickey tovenaa mickey kijk mama kijk dan toch ik zie hem we zijn er bijna we zijn er bijna :).

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Je kan ook altijd even Le Chene Gris invoeren bij Google maps, dan kan je precies zien waar het ligt. Het is echt naast het station van Faremoutiers-Pommeuse.

Als je vanaf Disneyland komt, ga je de A4 op richting Meaux (normaal ga je de A4 op richting Parijs, als je terug zou gaan naar Nederland bijv.). Dan pak je afslag 16 (Disney was afslag 14) en ga je de D934 op richting Coulommiers.

Die rij je af tot je rechtsaf de afslag naar de D15 ziet (ik weet even niet hoeveel km dit precies is, ik schat een km of 10). Daar staat o.a. Faremoutiers en Pommeuse vermeld, maar ook Le Chene Gris. Na ongeveer 300 meter ga je rechtsaf de D25 op en die rij je dan helemaal uit tot je het spoor komt, DIRECT na het spoor rechts zit de camping al. Maar de hele weg wordt Le Chene Gris ook overal aangegeven hoor.

Ik weet werkelijk niet meer wat wij in de Tomtom hebben ingevoerd.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Jee plaza garden is gereserveerd . Wel iets later dan we afgesproken hadden hihi word 1800 . Was het daar niet dat je zelfs als je gereserveerd hebt nog in de rij staat? Hoe ver tevoren moeten we er dan wezen?

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    als ik dat truukje hier met de tomtom doe dan krijg ik een camping 33 km verderop:D camping du bois de boulogne.
    nergens chene gris te vinden. laten zoeken op pommeuse waar die camping zou zitetn maar ook hier niks. denk dat hij een update'tje nodig hebt...
    heb wel de coordinaten van disney gevonden, nauwkeuriger kan niet.

begreep wel van iemand dat ik het parkeerterrein van het treinstation over moest om bij de camping te komen. en dat het een steil weggetje richting camping was.

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Dat klopt want de camping ingang ligt echt recht tegenover het stationsgebouw. Zodra je het spoor over rijdt, moet je direct rechts. Op de parking is de weg nog niet steil, maar het stukje precies door de hekken van de camping en de receptie is wel heel steil.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ha meiden,

Wij gaan in de herfstvakantie voor de laatste keer met onze jaarkaarten een week naar Disneyland. Heel veel zin in het Halloweenseizoen! Nu denk ik er over om wellicht een photopass aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen met die pass? Is het de moeite waard? Zijn de foto's met de disneyfiguren mooi of kan ik net zo goed zelf foto's maken? En hoe gaat het in zn werk bij de attracties? Oh ja, en krijg je bij aanschaf van de photopass korting met de fantasy jaarkaarten?

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.683
    1.444
    113
    @noukje, ja ja en ja haha. Wij hadden vorig jaar met halloweeen de photopass en vonden het zeker de moeite waard, hebben veel,foto's en ook met ons allemaal met de figuren dus dat was wel,erg leuk normaal staat mama er zelden bij op ;). Wij troffen bij 1 figuur geen fotograaf dus daar zelf gemaakt maar meestal zijn de foto's erg mooi, en net iets beter belicht als bij je eigen camera vooral bij meet mickey en prinses paviljoen.
    Bij de attracties ga je gewoon in de rij, geeft je pas af en zegt welk nummer er op moet en klaar hij komt er op.
    Ik kreeg met mijn dreampass korting erop dus jij met je fantasy ook vast ;), maar ben alleen verbaasd dat je hem nog niet hebt ze hadden van het voorjaar de actie voor jaarpashouders dat als je de photopass kocht hij een jaar geldig was ipv 2 weken dus had verwacht dat je hem toen wel,had gehaald. Maar als je meerdere dagen gaat, zeker zoals mamasuus, zou ik hem zeker aanschaffen wij vonden het super en waren er erg blij mee.

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Jee, idd staat ook op mijn lijstje met things to do de eerste dag.
    Hoe zit dat eigenlijk met de kwaliteit van de fotos kun je ze goed laten afdrukken bij bijv Hema oid? Ik las iets over het niet kunnen bewerken dus als er bijv een andere persoon mee in je karretje zit. Dat zou groot minpunt zijn.

16. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik wil ook de photopass! Kan ik hem samen met vrienden delen? Er zitten 2 pasjes in toch?

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ blaine: thanks voor je reactie. Klinkt goed! Wij zijn in de meivakantie wel geweest (hadden al vroeg vakantie, was geloof ik de eerste week van mei) en heb niks gelezen over die actie. We gaan in de herfstvakantie een volle week. Er zijn wel twee blokdagen maar dan blijven er nog 5 dagen over, haha. Mama staat hier ook weinig op de foto aangezien ik degene ben die altijd foto's maakt, haha

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ blaine: die actie voor jaarkaarthouders was vanaf 26 mei jl. Wij waren er al vroeg in mei, helaas!

Dit staat op de website van Discover The Magic:

Vanaf 26 mei 2015 is Disney PhotoPass+ tevens beschikbaar voor jaarkaarthouders met een geldigheid van 1 jaar (de reguliere versie is 10 dagen geldig). Alle jaarkaarthouders kunnen de service, bestaande uit één kaart, aanschaffen met korting. Dream jaarkaarthouders betalen €39,99 per jaar, terwijl Fantasy en Francilien jaarkaarthouders €44,99 betalen voor een heel jaar. Het pakket is onder andere verkrijgbaar bij New Century Notions – Flora’s Boutique in het Disneyland Park.

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.683
    1.444
    113
    @noúkje, klopt actie was later inderdaad meer naar achter geschoven wij waren er ook te vroeg ;).

@cathelijne, 3 pasjes zelfs 1 formaat bankpas en 2 kleine formaat ah pas die aan je sleutelbos gaat.

@mamasuus, kwaliteit is goed van de foto's voor afdrukken en tja bij pirates staat nu eenmaal de hele boot erop ze kunnen wel iets zoomen maar alleen je eigen gezin zien gaat natuurlijk niet ;). Net als bij btm staat er 1 karretje op zit je bij anderen in het karretje dan zie je die ook, dat is ook logisch natuurlijk.

20. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij gaan in november, maar kan iemand een prijsindicatie geven als je een foto los wil kopen bij een attractie?

Deel Deze Pagina