Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18

Hier ontkom je toch niet aan, of wel?
    Wij gaan in april 5 dagen, dus kan nog even sparen voor het eten;)
    Als jullie tips hebben voor het eten, zijn deze zeer welkom!

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

De kinderen niet, ik slik ritalin. Verklaring weet ik ja :)

Mama suus, dat verschilt per attractie. Soms 3 tegelijk en soms wel 9. Ik snap je wel want het lijkt zo makkelijk, maar je moest eens weten hoeveel erbij komt kijken om met een autist naar Disney te gaan ;) ;)
    Maar ik ben erg blij dat zo'n regeling bestaat. Hopelijk wordt het daardoor wat makkelijker voor oudste.

3. Cathelijne1986

Agrabah!!!

4. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Wij gaan inderdaad ook van 20 t/m 22 november een aanbieding uit de veronica magazine. Wij gaan wel met eigen vervoer. We zouden anders om 3 uur ofzo s'nachts opgehaald worden van de rai en dan nog alle opstappunten af. Dat zag ik niet zo zitten met de kleine. Balen dat er zoveel regen voorspeld is. Ik heb er zelf nog niet naar gekeken

5. Cathelijne1986

Wat iig fijn is dan zijn regenponcho's ipv paraplu's anders krijg je zo'n lamme arm. En heel warm aankleden want door de regen krijg je het sneller koud.

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    @ziezo; wij idd ook van de veronica. Doordat de reis van dit weekend geannuleerd werd door oad konden we die van veronica nog boeken. We zijn nu 25 euro minder kwijt en zitten in sequoai lodge ipv kyriad :D
    Mijn zoontje heeft een legerkleurige jas (mits het niet regent, dan een zwart/gele regenjas :)) dus als je die ziet ben ik het misschien. :D

@Cathelijne; voor zoon al een regenpak liggen en voor vriend en mij heb ik vorig jaar bij de Appie zo'n dikkere poncho gekocht. Ééntje die niet direct stuk gaat als je hem aantrekt ;) De thermokleding en sokken afgelopen week ook gekocht. Als ze over 2 weken nog steeds regen opgeven gaan er extra schoenen en extra kleding mee. Dan kunnen we altijd nog even terug naar het hotel om op te warmen en ons om te kleden mocht het noodzakelijk zijn.

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wij hebben twee keer een week in een huisje in de buurt gezeten. Wij gingen gewoon overdag vanaf opening tm een uur of vijf/zes. In de avond gewoon eten gekookt in het huisje. Scheelt echt een enorme berg geld ;) wij hebben de laatste keer 1 keer in het park gegeten ivm dreams. Voor 4 volwassenen en 1 kind (voor 1 kind niet besteld) met dreams jaarkaart korting al €60,- kwijt voor een beetje fastfood :$ Kan je nagaan als je geen jaarkaart hebt betaal je nog meer...

8. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
  9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik vond Agrabah het niet waard voor de prijzen die ze vroegen. Ja, het ziet er mooi uit, maar 39,95 per persoon, waarbij mijn toen 12-jarige zoon als volwassene wordt geschouwd en dus de volle mep mocht betalen, dat was erg duur. Zelfs met de korting die we kregen met de Jaarpas.

10. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

Op de site staat dat het €27,50 kost, wat vreemd

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Op die site staat ook dat de laatste update januari 2015 was.... :(

Wij hebben toen € 39,95 per volwassene betaald, ik twijfel over wat ik voor mijn dochtertje moest betalen, of dat nu € 14,95 of € 19,95 was.

Het is een redelijk buffet, maar heel veel snoep (spekkies) en chocolade. Waar ik me echt over verbaasde, was dat er geen frietjes bij zaten! Ik herinner me pasta, couscous, kippenboutjes, diverse salades, aardappels en dus heeeeeeeeeeeeel veel snoep!

Ik vond het gewoon het geld niet waard en we zijn er daarna ook nooit meer geweest.

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Dat is echt veel geld Kuki. Als je dan veel keuze hebt en het eten goed smaakt is dat nog niet zo heel erg. Jammer dat het dan tegenvalt. Maar even eerlijk: waar in Disneyland/ Village kan je nou echt heel lekker eten? Wij zijn het nog niet tegen gekomen. Het is overal ontzettend duur in verhouding tot wat je krijgt. Zelfs de cupcakes (afgelopen kerst, van Frozen) vonden wij echt niet lekker. En zo moeilijk zijn wij niet met eten ;)

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    qua eten , vinden wij het in de hotels vaak nog het lekkerst. afgelopen keer 2 keer in chuck wagon gegeten. waren daar 76 euro voor ons 4 kwijt en is buffet vorm. we hadden wel allemaal ook drinken erbij als je als volw zonder drinken doet is het 3 euro ong minder. dit is wel met dreamkorting. bij rainforest was het 80 euro en we hadden allemaal keuze menu. bij plaza garden 96 dit vond ik echt heftig en totaal niet waar voor je geld. hyperon is echt duur. ff lunchen zo 40 plus kwijt das echt niet leuk. voor een koude droge burger en dunne slappe frietjes met vieze mayo.

zelfs koffie doen is al pijnlijk in je portemone haha 20 euro was niks. wij deden dus vaak ff starbucks ergens smiddags. deze is ook prijzig maar stuk lekkerder en meer haha.

cathelijne, snap het dat het een uitkomst is voor jullie. vind het alleen jammer dat het lijkt of er mensen zij die er van provieteren aangezien de groepen zo groot zijn.

14. Cathelijne1986

Ja dat begrijp ik idd ook niet helemaal..

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Remi's is heerlijk eten, hunter grill, inventions, rain forest, annette's en wij vonden kings ludwig ook goed. Dat zijn wel een beetje onze favorieten.
    In het park vinden wij lucky nugget, hakuna matata goed en de vis bij meet mickey in de buurt is echt goed.

Qua eac, grote kans dat al die mensen niet allemaal in de attractie mogen of dat het meerdere groepen zijn, of vreemde situaties zo ga ik nog al eens met een vriendin op pad, beide lichamelijk beperkt dus 2 gezinnen met 2 pasjes ;). want normaal krijg je geen pas voor zoveel mensen. Het meest vervelend is al die mensen die opmerkingen maken over lekker handig en de verontwaardigde blikken, ik zou zeggen ruil eens een paar weken met mij van lichaam eens kijken of men dan nog zo "jaloers" is op de eac.

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hyperion komen wij ook niet meer! Echt zo duur voor troep! De laatste keer was voor ons ook echt de druppel. Eerst ruim 30 minuten in de rij. En het duurde maar voor alles compleet was. Manlief loopt met de bladen naar ons toe, we gaan zitten, hij neemt 1 hap van zijn burger: die is koud. Ik proef patat: koud. Dus hij pakt de bladen en loopt direct terug naar de counter. Zegt die vrouw: "ja maar jullie hebben je eten al ruim 10 minuten geleden gekregen". Nou, mijn man is niet snel boos maar ik dacht echt dat ie iemand over de balie ging trekken!! Hij was woest! Heeft ook gezegd dat ze uit haar nek stond te kletsen, want ze was nog de mensen aan het helpen die direct achter ons in de rij stonden. Uiteindelijk alles vers gekregen, maar daar betaal je dan bijna € 50,00 voor. Dan lopen we wel naar de McD, is uiteindelijk eigenlijk hetzelfde, maar dan voor de helft goedkoper!

Wij komen graag in Hakuna Matata en we hebben de laatste keer in de Sportbar gegeten en dat was ook lekker! Ja, wij zijn dan meer van het snacken dan uitgebreid eten, ook omdat we wel een beetje moeilijke kinderen hebben. Ik zou dolgraag bij Rainforest Cafe willen eten, maar mijn oudste keek op de menu kaart en wist meteen al dat ie niets lustte. :( Nou dan kan ik op de kop gaan staan, maar dan eet hij ook echt niets. Sandwich bar idem, Chef Remy net zo. Ja, dan ga ik geen €€€ neerleggen voor iets dat toch niet gegeten wordt.

17. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

Ik vind blue lagoon, kings ludwig castle, rainforest cafe echt wel goed. wij zitten over 2 weken in cheyenne, daar zit een buffetrestaurant bij en deze moet erg goed zijn, dus die gaan we deze keer proberen.

18. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    We hebben een keer bij billybobs (dacht dat het zo heette, buffet restaurant in de village) dit was erg goed.

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Mwah Rainforest is niks bijzonders vind ik. Wel heel leuk ingericht uiteraard maar het eten vonden wij niet heel goed voor de prijs die je betaald. Man had een biefstuk besteld en dat was echt heel slecht. Service is wel goed. Een medewerker kwam vragen of alles naar wens was, nou niet dus. Man kreeg toen een nieuwe biefstuk aangeboden. Dat viel ons toen niet tegen.

Annetes: ook eens gegeten. Was op zich prima maar ja het blijft gewoon een hamburgertent waar de prijzen hoog liggen...

Blue Lagoon lijkt me erg gezellig om daar eens te eten. Misschien eens proberen als mijn meiden iets ouder zijn en het geduld hebben om aan tafel te blijven zitten ;)

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Blue Lagoon lijkt me ook zo leuk, maar ik vond het echt te duur (weet even niet meer wat de prijzen waren overigens).

Deel Deze Pagina