Wij zijn weer terug en wat was het leuk!! Nog bedankt voor je tips, Kuki!! oke, ik ben denk ik aangestoken met het disney virus dus wil in juni eigenlijk weeer.. Maar jeetje wat duur!! Hebben jullie nog tips over welke periode het wat goedkoper is? En zijn er miss nog dagen goedkoper om te boeken? Ik bedoel is vertrekdag op een zondag bv goedkoper dan een dinsdag? En waar boeken jullie? Via een reisbureau of gewoon via de site zelf?
Meid, leuk dar he het gevonden hebt hier. Qua leeftijd zit je goed. Onze oudste was eerste keer ook 4. Tweede was alleen town 9 mnd . Je ging binnenkort dacht ik toch? Of feb? Weet het ff niet meer. Kerst tijd is druk daar is fp echt aan te raden. Feb valt reuze mee wachtrij gemiddeld 15 a 20 min is mijn ervaring. Ivm kou. Zou ik eigen wagens met zakken meenemen das lekker warm en je kunt er eventueel wen kruik in stoppen. Smiddags miss ff naar kamer rust momentje in plannen. Dat vond ik met kleintjes erg fijn. Welk hotel zit je? Qua atracties is kompleet fantasyland aanrader met kids. Al kan peter pan heftig zijn ivm donker. Autopia is ook leuk. In studios ratatouille en de shows en park ook de shows natuurlijk. En mochten de kids niet bang zijn voor characters dan zijn de foto punt punten ook aanrader. Kijk van te voren waar je wilt iets en reserveer indien. Nodig. Voorkomt hoop gestress en gewacht. Veel plezier met voorbereiding. Babyr. Super dat het zo leuk was. Hm in juni is hoogseizoen dus duur. Je kunt wachten op aanbiedingen. Of zoals veel hier een jaarkaart aanschaffen. Wij hebben dit ook sinds okt en zijn toen wk geweest we hadden hem er meteen al uit. Want ook dat is hoogseizoen en scheelde ons 1000 euro met via Disney en nog langer ook. Heb vergeleken met 5 dagen want dat was onze planning. Het vergt even wat tijd met uitzoeken maar het kan dus goedkoper. Door die pas hebben we ook overal korting dus nog meer bespaard.
Bedankt voor jullie uitgebreide reactie! We gaan 3 dagen, en zitten in kyriad hotel. Ik neem idd onze eigen kinderwagens mee,,voorzien van voetenzakken regenkappen etc! Ik ben bekend met de disney prijzen (dit word mijn 4e x dat ik naar disney ga) maar de eerste x met kinderen haha. We nemen ook zelf drinken etc mee! We gaan in maart. (Van maandag t/m woensdag) dus hoop dat de drukte dan nog een beetje mee valt. Foto's met de figuren zit er niet echt in ben ik bang. We gaan best vaak naar plopsaland, maar mijn dochter wil echt niet met ze op de foto! Haha.. van een afstandje vind ze t geweldig.
vroegboekkorting heb je vaak leuke kortingen mee en wat ook goedkoper is als de omliggende landen geen vakantie hebben, dus echt in het laag seizoen. En anders een jaarkaart kopen en los ergens een huisje/ hotel nemen.
Het goedkoopste zijn vanaf medio januari en de hele maand februari. Ik zou zeker een jaarkaart overwegen als je nog vaker wil gaan! Wij hebben onze jaarkaart echt versleten!
Meid, hoop voor je dat drukte dan nog meevalt al zou dit begin mrt wel gaan. Vanaf nog half maart beginnen se paasvakantie. Bij 3 dagen is planning verstandig. Met kleine kindjes. Mijn tip is dus pak de. Kaart erbij en stippel vast een route uit. En zorg dat je de tijden van parades van te voren weet. Zodat je niet van de ene kant naar de ander loopt.
Welk hotel is aan te raden voor lang weeekend feb? Ik wil het toch proberen als het me goedkoop lukt wil ml miss wel. Kids hebben Saar ergens twee dagen voor weekend vrij dus dan zou 4 dagen kunnen. Was al aan het wachten op 60% aktie lekker dichtbij is toch ook wel fijn was mijn idee. In cheyenne bijv.
Bij ons is cheyenne en Santa fe altijd goed bevallen zijn ook al een keer Kyriad en die daarnaast ligt weer even de naam niet meer ging toen om de 5 à 10 minuten een busje naar het park. Vorig jaar feb. Zijn we met veel korting naar Disney gegaan in hotel Santa fe drie dagen beviel weer goed! Wij gaan zelf dit keer voor het eerst naar David crocket
Er is nu een nieuw hotel geopend vlakbij(bij kyriad ed geloof ik), is het B&B Hotel en moet goed betaalbaar zijn.
Suus, heb even op internet gekeken; naar vakanties in europa. En de dagen dat wij gaan is er nergens vakantie. (nederland/ duitsland / belgie, frankrijk en spanje) Verder heb ik niet gekeken. haha Ergens anders had ik gelezen dat maandag en dinsdag zoiezo niet zo druk zijn? Klopt dit? Zijn er meerdere parades? Ik dacht 1 parade aan het einde van de middag? Ik weet het niet meer zo goed. TE lang geleden dat ik ben geweest!
Ik heb geboekt bij stipreizen. 3 dagen hotel, ontbijt en 3 dagen toegang disney voor 360 euro (voor ons gezin)
meid,in maart is er als het goed is ook weer swing into spring. dan heb je ook drie keer per dag een wat kleinere parade met afgelopen keer marry poppins denk dit keer weer weet het allen niet zeker ben er nog niet zo mee bezig nu. leuk aanbiedinkje had je dan. voor ons is alleen entree niet nodig hebben alle vier een dreampas sinds oktober. zijn dus echt alleen hotel nodig. merlijn, ze waren idd wel druk aan het werk overal om disney heen viel ons op. zal eens ff op zoek. paar minuutjes auto is ook nog niet zo erg. al vind ik echt op park toch net ff dat beetje magie meer hebben.
Ooh gaaf een abo op disney! Als je 2 x per jaar gaat heb je het bedrag er al uit zeker? Misschien kan je een hotel vinden op vakantie veiling?
Jaarkaart heb je idd na 2 dagen er al uit! Goedkope hotels zijn heel simpel te vinden. Zo hebben wij van 24 t/m 26 december (afgelopen jaar) in Novotel overnacht voor in totaal 142 euro. En dat is inclusief ontbijt en dus voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Ook hebben we al 2x een stacaravan gehuurd op Camping Le Chene Gris, ook voor dat soort bedragen.
Hier kan je alles erover vinden: Jaarkaarten | Dlp-kaarten En dan heb je 2 verschillende soorten kaarten, de Dreams en de Fantasy. Wij hebben het afgelopen jaar de Fantasy gehad, het scheelt wel, maar een Dream is onbeperkt en een Fantasy kent blockdagen, waarop je niet gratis naar binnen mag. De exacte data staan ook op die site aangegeven. Ik heb een Jaarkaart gehad van 24 oktober 2014 tot 23 oktober 2015 en in 2014 waren bijv. beide kerstdagen toegankelijk met de Fantasy-kaart. Wij hebben dan ook Kerst 2014 volledig in Disneyland doorgebracht!! Er was toen een extra actie en we hebben toen 4 jaarkaarten, d.w.z. 3 volwassenen (mijn man, ik en mijn 12-jarige zoon die helaas als volwassene wordt gerekend) en 1 kinderkaart voor 500,00. We zijn alle vakanties geweest op de jaarkaarten, herfstvakantie 2014 (dagje heen en weer), kerstvakantie 2014 (3 dagen, verblijf in Novotel Marne la Vallee), Voorjaarsvakantie 2015 (dagje op en neer, schoolvriendinnetje mee voor 29 tijdens de B.A.F.-dagen), Meivakantie 2015 (4 dagen, waarvan 1 blockdag, die doorgebracht in Parijs zelf, verblijf op Le Chene Gris), zomervakantie 2015 (2 dagen, verblijf in Novotel Marne la Vallee), Herfstvakantie 2015 (3 dagen, verblijf op Le Chene Gris). Ikzelf, maar ook vele andere dames hier hebben bij Martijn (van DLP-kaarten) hun jaarkaarten besteld. Hij is een stuk goedkoper dan via de officiële site en het zijn gewoon de echte kaarten. Ik was ook een beetje huiverig omdat het over zoveel geld gaat, maar hij verkoopt de officiële kaarten.
Hoi dames, Wij gaan 15 maart met onze kleine man voor drie dagen naar disney. We zitten dan in hotel seqia lodge. Ik had nog wel een paar dingen en hoop dat jullie antwoorden voor ons hebben! - onze zoon is als we gaan 1,5 en een beetje zijn er veel dingen waar hij in mag ? Op de site kom ik er niet e het uit helaas - hoe zit dat met de tolwegen? Kan je contant betalen en moet het gepast ? - als we gaan tanken kunnen we dan met contant geld betalen of met onze ing pas of heb je een creditcard nodig? En kan je bij elk tankstation tanken? - en weet iemand wat we in de Tom Tom kunnen invoeren voor adres zodat we bij het juiste hotel uitkomen en niet bij de algemene parkeerplaats van disney. Sorry voor de vele vragen , hoop dat jullie me kunnen helpen
Meid, abo hebben wij er allang uit idd hihi . Zijn in herfstvakantie 8 dagen geweest waarvan 7 in Disney . Toen zaten we ook op camping deze was toen 360 voor wk en de kaarten koste 570 wij hebben alle vier dreamkaarten was 50 euro meer dan fantasy. Maar we willen miss naar halve maratoh en dat zijn blockdagen. . Ook wij hebben op aanraden van hier bij Martijn besteld en hoewel we niet in Nederland wonen hadden we ze vrij vlot. En inwissellen was ook geen probleem. Je krijgt dan bij shoppen en restaurant ook nog eens kodti g dus dubbel pret hebben echt veel bespaard. Jumphola, wat een leuk vooruitzicht. Ligt aan de grote en de angstfactor van je kind je . Zijn veel dingen. Kompleet fantasialand sws. Als het goed is staan er bij de atracties op site toch wel lengtes bij of familie. Tilwegen kan kontant hoeft niet gespast al is dat wel sneller. Tanken kan overal, bij Disney zelf is bij santa de tankstation niet duur en handig voor terug reis. Onbemande zou ik niet doen. Daar reserveren ze geld op je rekening en verrekenen ze later. Maar je denkt dus nog 100 te hebben maar kunt er niet bij erg vervelend als je af wilt rekwnen in restaurant. Adres is vast te Google n geen idee.