Is martijn iemand die er werkt? Of is het een organisatie? Ik zal me er morgen eens in verdiepen!!! Suus, ik woon ook niet in ned. (In dld)
Martijn is de eigenaar van DLP Kaarten. Toen wij destijds de kaarten kochten, ging het om zoveel geld dat mijn man gewoon de kaarten wilde ophalen. Dus afspraak gemaakt en hij bij hen thuis de kaarten gekocht. Dat is geen enkel probleem. Lees ook maar eens de recensies op zijn website, dan zie je dat het goed zit!
toevallig ook 4 en 5 febr de kindjes vrij? Ik heb een poos terug gebeld santa fe en cheyenne was 150 euro 3n en disneyhotel was 800 euro 3n Wij willen die studiedagen van de kids ook weer gaan met het weekend eraan geplakt
Zoo wij zijn net terug van 4 dagen Disney ! Kindjes hadden vrijdag een studiedag dus was ideaal vrijdag was het zoo relax en rustig zoo leuk! Zaterdag weer een stukje drukker en gisteren en vandaag was het weer volle bak !
Baylee, bedoel je de zeugnisferien? Die zijn bij ons 28 en 29 jan. Studiedagen zijn half feb Echt 150 euro das niet gek. Toch maar ff bellen dan deze week. Welke bel je dan? Duitse , Nederlandse of gewoon Parijs? Super zeg dat het rustig was is toch fijner.
@suus zeugnisferien ?? geen idee wat dit is ? Hier 4 en 5 feb studiedagen en dan nog 19feb voor de vakantie geplakt en nog 2 dagen na de vakantie geplakt Ja idd gewoon even bellen ik heb de NL reserveringslijn gebeld!
baylee, zeugnisferien heet ook wel winterferien tegenwoordig. in de meeste bundeslandern zijn dit 2 dagen en is het ook meestal pas vanaf grundschule. die dagen hebben ze omdat dan hun halfjaar rapport word uitgegeven. hun zeugnis dus hihi. zat eerst ook te denken dan heen te gaan maar onze oudste zit nu in de 4e klas en moet zich in de zeugnisferien aanmelden bij het gymnasium waar ze heen wil. en das belangrijker natuurlijk. zal eens ff bellen dan idd. naar duitse en nederlandse hihihi zit nogal eens verschil in. laat me altijd doorverbinden van duits naar nederlands aangezien de 09 hier niet kan. en hier is het ook gratis in nederland 90 cent per min dacht ik toch?
zal morgen meteen ff bellen. want wat ik zo via cafe mickey zie is het echt niet leuk daar staat nog 183 euro per nacht das met te gek voor cheyenne. dan is een pakket nog goedkoper.
oo echt welke datum kijk je dan? Op 4 februari staat ie nl op 49 euro Wij zaten afgelopen 3 nachten in Novotel Colegien Marne la Vallee was echt super goed verzorgd incl ontbijt!
Tanken is verschillend Bij vele moet je op voorhand betalen wat je wil tanken bij andere met pasjes halen ze eerst circa 130 euro van je rekening en staat na 1 of 2 dagen het terug erop (een soort borg) bij andere tank je gewoon zoals bij ons. Ligt aan de lengte van je kindje waar hij in kan/mag adres zal ook aan je hotel liggen wat je in moet voeren mss ff googlen?
Maar het word wel van tevoren aangegeven toch bij de tankstations? Hij is 91 cm maar op de site stond niet bij iedere atractie een lengte aangegeven. Adres had ik al gegoogld maar werd er niet echt wijs uit jammer genoeg
18 feb kijk ik voor. das ook standaardseizoen staat er. zijn er dan weer vakanties dan? heb echt geen idee
jumphola , had twee paginas trug al gereageerd hihihi. gemist? dat tanken kun je beste bij bemand station doen dan heb je dat probleem niet. alleen bij onbemande. meid, jahoor kids gaan hier naar school zitten beide op de grundschule nu. verder pb ik wel ff hihi