Suus wat leuk! Mijn oudste gaat nu naar de spielkreis en na de zomer naar de kindergarten.. en de jongste gaat dan naar de spielkreis
kiga zijn wij sinds kort uit. dat was stuk makkelijker met vakantie. nu is het plicht dus altijd in vakanties weg. en das erg prijzig kan ik je vertellen..... dus probeer nu zo vaak naar disney te gaan buiten de seizoenen haha. wij zijn eerste keer geweest toen oudste 4 was ook lekker buiten vakantie
@jumphola, wij hebben een creditcard speciaal voor tanken en tolwegen altijd dat geknoei met contantgeld bij de tolweg vonden wij niet handig en die rij is langer en schiet minder hard op, met cc kun je bijna elke rij pakken pasje erin en hup door rijden. Qua tanken kun je eigenlijk ovral wel tanken alleen het systeem verschilt nog al, van vooraf betalen (heb ik zo'n hekel ik tank vol maar weet toch niet hoeveel er precies in gaat) tussen via de paal eerst pas erin dan tanken acteraf betalen en alleen met cc of alleen contant . Het is altijd weer een verrassing, maar meestal wijst het zich vanzelf wel, en als je bij de grotere tankstations stopt is het altijd bemand en kun je gewoon pinnen of contant betalen, de klene binnen de steden tankstations hebben soms kuntstige systemen. Als er gee lengte bij staat zit er geen lengte restrictie aan over het algemeen, de kleintjes mogen al best in veel dingen en veel is ook al echt leuk voor ze. @mamasuus, en anders goedkoop hotel in de buurt er zjn genoeg goedopere ketens te vinden in de buurt.
Wij gebruiken in frankrijk ook de creditcard voor de tolwegen en tanken. Echt ideaal! gaar een stuk sneller!
doen moeten wij maar snel zo een card aanschaffen, iemand een idee waar we dat het beste kunnen doen. Buiten Disney om gaan we hem namelijk niet gebruiken.
Zit er idd aan te denken om een cc aan te schaffen , willen in de toekomst vaker naar disneyland gaan , en gaan binnen Nederland ook vaak weg en dan is zo een kaart erg handig denk ik. Ik zorg er voor dat we gewoon bij een bemand station gaan tanken. Ja ik hoop dat hij al in veel dingen mag ! hij is nergens bang voor dus dat moet wel goedkomen
wij hebben cc en we hebben afgelopen zomer maar een tolbadge aangeschaft voor de tolwegen moet zeggen werkt ideaal!
Wij hebben geen cc en willen er ook geen 1. Contant hebben wij nooit meer dan 1 auto voor ons gehad bij tol. Als je nou echt in zomer richting zuid Frankrijk gaat zal het vast handiger zijn maar voor die paar keer vind ik het overdreven en te duur. Aangezien je de meeste kaarten toch ook betaald of hoge rentes.
ik heb gewoon met mn bankpas betaald.... in dat cc ding gestoken en poortje ging open. paar jaar terug ook gedaan en dat werkte toen ook. is ook gewoon afgeboekt.
waarom is de laatste week van feb een druk bezochte week? heb ff gekeken maar er is maar 1 zone in frankrijk die dan vakantie heeft en dat is A en engeland maar verder nergens. heb geen zin om alsnog 45 min ergens te staan in feb haha. er is namelijk ook vrij veel voor kids dat dicht is die periode. Disneyland Park Peter Pan's Flight Disneyland Railroad Pirate's Beach Adventure Isle La Cabane des Robinson Big Thunder Mountain Pocahontas Indian Village Thunder Mesa Riverboat Landing deze staan er gesloten. dus ff beetje uitrazen is er niet bij.
Daarom gaan wij voorlopig ook niet naar DLP. Er is te veel dicht wat onze kinderen leuk vinden. Wij wachten tot 2017, dan bestaat het park 25 jaar.
Weet iemand of ik trouwens gewoon een rugzak met wat eten en drinken mee het park ik mag nemen? Heb gehoord dat er niet veel gezonds te krijgen is in het park
Ja natuurlijk! Wij hebben altijd 2 rugzakken mee vol met brood, snoep, snaai, fruit, drinken..... Vroegahh mocht dat inderdaad niet. Er is echt wel gezond(er) eten te krijgen, het kost alleen kapitalen daar! Mocht je een jaarkaart hebben, krijg je in de disneyrestaurants natuurlijk wel weer korting, maar dan nog is het enorm duur. P.S.: neem geen broodmes of schilmesje of zo mee, die zijn niet toegestaan!! Dus je broodjes tevoren helemaal klaar maken.
Hahah dat zijn wij dus ook van plan , word de eerste keer. We slapen in seqoia lodge dus we willen daar vandaan ook wat fruit enz meesmokkelen
Wij nemen altijd een auto vol met brood, fruit, snoep en chips mee en smeren dan 's morgen na het ontbijt de broodjes op de kamer.
Wij nemen ook altijd erg veel eten en drinken mee en s ochtends in het hotel smeer ik altijd extra broodjes om mee te nemen (neem boterhamzakjes mee) Ik denk trouwens dat wij dreamkaarten gaan aanschaffen volgend jaar! 😃