Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Inderdaad natuurlijk ook boterhamzakjes mee! En ik neem altijd iets van een pakje snoetenpoetsers mee. De kleine uitdeelzakjes chips zijn ook handig, die verkopen ze in DLP trouwens ook maar ik weet dat ze daar een paar euro per zakje (zo'n klein zakje dus!) durven te vragen!

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Dankjewel voor de fijne tips allemaal!

Ik hoor trouwens van iedereen die weet dat we gaan dat onze zoon te klein is? Denk dat wel meevalt toch? Ik bedoel ik snap dat hij nog even moet wachten om in de achtbanen te gaan maar er is zat te doen voor hem

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Ik vond het mooie toen Quinten zo klein was die blik vol verwondering, die blik bij het zien van mickey of winnie the pooh, de lampjes het kijken naar de parades hij keek zijn ogen uit en was helemaal blij, dus ik vind dat het prima kan :), maar die opmerking kregen wij hier ook veel, nu nog dat ze zich er later toch niks van herinneren nou dat valt reuze mee ;).

Ooh en rugzak met eten en drinken mag gerust, geen alcohol, geen glaswerk, geen scherpe voorwerpen als messen enzo, en fruit zou ik gewoon van huis mee nemen en oo de hotelkamer even klaar maken, ik vind mee smokkelen van het ontbijtbuffet altijd zo vreemd voor die paar euro wil ik niet gaan lopen moeilijk doen bij het buffet.

4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Denk dat onze knul het ook erg leuk gaat vinden en ach als hij zich er niks van herinnert jammer , maar goed excuus om nogmaals te gaan :D

Op de kamer klaar maken is idd een slimmer idee haha

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Hebben nu nog jaarkaart dus tjah maar gebruik van maken nu ;)

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Wat eten betreft nemen wij ook altijd mee. Sultana bolletjes snickers snoepjes en ieder eigen fles drinken. Waar je wel lekker kunt lunchen is earl of sandwich ook nog redelijk gezond. Verder is het veel. Fastfood en duur voor lunch. Videopolis helemaal.

7. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Wij zijn denk ik een van de weinigen die niet zoveel meeslepen ;), wij hebben nooit zoveel zin in veel sjouwen haha.
    Nemen 2 flesjes drinken mee, wat van die haribo snoepzakjes en wat bifiworstjes, verder kopen we alles daar.

je kindje van 1,5 zal zeker zijn ogen uitkijken, de oudste 2 zijn al 2 keer geweest en heb de jongste toen thuis gelaten, de jongste gaat in 2017 ook mee(is dan 3 jaar), ik vind dat ze er dan wat keer aan hebben en minder gesjouw.

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Scheelt wel dat wij nog alles aan of onder de buggy kunnen hangen of leggen anders zou ik ook niet blij worden van dat gesjouw hoor.

M'n oudste zoontje was net 3 toen hij voor het eerst mee ging hij vond het geweldig! De jongste is toen niet meegegaan.

9. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    3 vind ik een mooie leeftijd, maar eerder vind ik persoonlijk niks, dan snappen ze ook meer en houden het net wat beter vol

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Onze baby van 9 mnd vond het ook prachtig hoor hij keek toen zijn ogen uit. Slapen deed hij in wagen mrt lig functie :) . Vind het persoonlijk geen optie om 1 gezinslid niet mee te nemen op vakantie. Maar das ieder zijn ding.
    En jah hij herinnerd zich er niks meer van. Maar des te meer reden nog eens te gaan ;)
    Qua gesjouw vond ik het meevallen bij kleintjes heb je idd de buggy. En zijn ze groter draagt papa de rugtas :) geen gesjouw dus. We hebben 1 tas. Zon grote voor wandelen met buikriem Ed en daar past alles in. Zelfs nog extra broek voor kids.

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    de oudste ging met een jaar naar disney, samen met haar 1 jarige nichtje. ze hebben genoten! als je die koppies zag schitteren:)
    ze vonden alles geweldig. de ontmoetingen met de figuren, de parades, attracties enz.
    en lekker in de buggy. dat hebben ze uit gehouden van 9 tot 20.00 uur.
    met een slaapje van 1,5 uur tussendoor.

de jongste is pas mee geweest. ze was net 2. ze vond het helemaal geweldig en ze snapte het wel degelijk. ze heeft het nu nog over mickey en dat goofy met haar ging dansen enz. :D

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou m'n jongste zoontje was toen nog net geen 3 maanden vandaar dat we hem toen niet mee hebben genomen. Hij is nu net een jaar en gaat nu wel mee. Hij slaapt indd dan lekker in de wagen of ik trek me even terug met hem.

13. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Weet iemand of het aan te raden is om een standaard kamer om te boeken naar een golden forrest kamer in hotel Seqoia Lodge

14. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

Het is allemaal net wat luxer, is net wat je zelf wilt...
    Ga je met de kleine tussentijds terug naar het hotel om te rusten? Zo niet zou ik het lekker bij de standaard kamer houden(maar das mjjn mening ;) ).

15. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mijn jongste was 2 de eerste keer en is er nog vol van. Hij verheugt zich enorm op de volgende keer. Maar het zal ook van je kind afhangen denk ik. Zijn gejuich toen hij met Mickey op de foto mocht vergeet ik echt nooit.

16. Cathelijne1986

In 2017 is ook nog eea dicht! Oa pirates of the caribien. Als wij gaan (over 7 weken) zijn alleen btm, boomhut, Peter pan en treintje dicht.

Over extra broodjes meenemen van het ontbijt: word je dan niet raar aangekeken? Wij gaan voor het eerst in sequioa ipv davy crockett.

17. Cathelijne1986

Dit dus inderdaad, maar het zijn bijna allemaal kleine dingen. Als bij buzz dicht zou zijn zou ik erger vinden.

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Nou BMT en PP zou voor ons toch wel een groot 'probleem' zijn, aangezien deze twee attracties wel in onze top staan! Daarom gaan wij dus voorlopig even niet.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Vind zelf vooral btm jammer. Maar laten we eerlijk zijn het is ook wel nodig. Want jeetje wat maakte dat ding een lawaai laatste in de herfst. Zat er stuk minder relax on. Pp heb ik geen probleem mee. Vinden we niet zo geweldig. Railroad daarentegen vind vooral jongste leuk. Pirates zouden we ook jammer vinden.

Ben druk op zoek naar hotel heb nu een b&b gevonden probleem is alleen weer de cc. Maar via omweg zou het ok met ideaal kunnen ;)

20. Cathelijne1986

Ja btm vind ik jammer. Pp is van de acht keer dat ik in Disney was maar 1x open dus die mis ik sowieso niet, ben het gewend ;)

Deel Deze Pagina