Ja hoor het zwembad daar is heel mooi. Wel koud! Schoonmaken: zoals in een hotel, dus valt mee. Stofzuigen enzo hoeft niet. Oh net voor ons dus! Hopelijk droog weer, een blauwe lucht en weinig mensen
Wij gaan 5 t/m 7 Januari naar Disneyland Parijs. Ons dochtertje word 6 Januari 4, en ze is helemaal gek van Disney. Dus ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren (ze weet het nog niet) We gaan naar het hotel Sequoia Lodge, en hebben een Golden Forrest kamer, iemand hier ervaring mee? We hebben er in ieder geval allemaal heel erg veel zin in, manlief en ik zijn ook gek van Disney
Leuk man! Niet zeggen dat je zwanger bent, want dan mag je bijna nergens in! Niet eens in het spookhuis. Echt overdreven
Meen je? Haha nou bedankt voor de tip dat is inderdaad wel wat overdreven. Was zoiezo niet van plan om in de achtbanen te gaan.
En kijk uit met Peter pan als je al een buikje hebt of wat steviger bent. De beugel sluit erg strak. Pirates kun je gewoon in ondanks dat de boot twee keer omlaag duikt. Heb ik ook gedaan toen ik 20 weken was, had nog geen buik
pff, het gaat hier wel echt kriebelen om ook te gaan.. hebben 1 jaar jaarpassen gehad.. Van april 2013 tot april 2014. Alweer (bijna) 2 jaar geleden dus. Inmiddels een prachtige dochter rijker van alweer 16 maanden. Twijfel twijfel of we moeten gaan in de meivakantie... en zo ja, wat? Jaarpassen aanschaffen of luxe hotel met entree erbij.. moeilijk
Ik breek even in, ben normaal een stille meelezer. Wij gaan de 13e voor 4 dagen naar Disney en ik vroeg me af of je op het park zelf eten/drinken mag meenemen in een rugzak (dus flesjes water, koekjes enzo). Volgens mij is het wel eens voorbij gekomen hier in het topic maar ik kan het zo snel niet meer terugvinden