Misschien als ik weer een aansluiting heb hier dat ik wel een forum bouw. Want vind het zo jammer. Inderdaad alleen maar Engelse sites daar hebben we niets aan
Ik snap niet dat hij het forum niet gewoon open laat staan op alleen lezen.. dan maar geen dingen meer "kunnen" posten.. Maar dan heb je iig de informatie nog beschikbaar... was (en ben) er zo boos om..
Dames er is al een nieuw forum gestart, alle members van die oude zijn daarheen gegaan. Ik ook: MousEars.info
Ja het was wel erg triest een beetje een lekker puh actie ik doe toch wat ik zelf wil tegenover een aantal leden, voor mijn gevoel. Maar het is erg jammer van de info die verloren is gegaan. Maar zoals tinkerbel zegt er is al een gezellig forum weer terug, al kost de lay out me nog even wat moeite
Bedankt meiden! Stom zeg om hem zo dicht te gooien ga nu snel kijken op het nieuwe forum! Even de trip alvast een beetje voorbereiden want voor we het weten zijn we alweer onderweg Leuk Mamak dat jij ook weer gaat! Maar voor mij wel jammer want nu is je winkel de hele week dicht haha en was zaterdag vergeten wat mee te nemen!
Ik heb daar mn eerste tip alweer gekregen en net direct een losse nacht geboekt bij Santa Fe voor 70,- We gaan dus toch een dagje eerder
70 euro valt mee is dat met jaarpas korting of gewoon zo? Want anders zie ik zoiets ookwel zitten een dag eerder.... ipv dat gedoebij andere hotels met creditcard ed. De meesten zijn nu in onze periode ook al 80 euro dan zit ik liever al in de magie Hihi mamak they are watching you.......
hoelang duurt dat eigenlijk? of ben ik te ongeduldig..... hihi heb nog geen mail gehad namelijk en kan ook niet lezen wie wat waar ed. mamak viel spass!!!!!