ik snap je hoor.. zie dat je kids ook al ouder zijn. Toen ik met zoonlief van (destijds 3 jaar) was vond ik SQL beter omdat je makkelijker een slaapje ging doen.. Of even tussendoor naar de kamer om op te warmen/ uit te rusten voor het eten... Dichterbij de Village is ook fijn ivm eten. Heeft denk ik ook te maken met de leeftijd van je kids.. Zoon is nu 7 maar heb nu een dreumes van 16 maanden. Daar zou ik toch zo dicht mogelijk mee willen zitten ivm bovenstaande. Wij twijfelen nog of we dit jaar gaan of dat we een jaar overslaan en dan 1 keer naar Disney hotel.. Soort van bucket list dingetje..
ja, dat begrijp ik ook wel weer! De eerste keer dat wij met de kinderen naar DLP gingen, was onze jongste al 5 jaar oud. Die had dan geen middagdutjes meer nodig. Als ik een jonger kind had, zou dat inderdaad wel iets zijn waar ik over na zou moeten denken. het Disneyhotel staat zeker op onze lijst van "to-do", maar ik schrik altijd zo enorm van de prijzen! Wij willen in 2017 nog eens in de kerstperiode terugkomen. Die prijzen zijn nu uiteraard nog niet bekend, maar als ik dan kijk voor bijv. het eerste weekend van december 2016 en dan gewoon 2 nachten, betaal je al meer dan 2000 en dat kan ik gewoon niet over mijn hart verkrijgen. Dat vind ik echt zo belachelijk! Voor dat geld ga ik 3 weken op zomervakantie.
ik heb nu een aanbieding gevonden voor de feb van 2017 .. 4 nachten disney hotel voor 1650 euro.. nog steeds veel geld maar het overwegen wel waard.. 5 hele dagen in het disney hotel Dochter is dan bijna 2,5 jaar oud dus alweer een stuk ouder dan nu (1 jaar en 4 maanden) *is nu al happy maar gaat er nog wat dagen over slapen*
Dat is inderdaad een hele mooie prijs! Januari en februari zijn sowieso de goedkoopste (en rustigste) maanden. maar ik kan nu niet zomaar meer veel vrije dagen krijgen voor de kinderen, ze zijn allebei leerplichtig dus dat is altijd een heel gedoe, zeker met de oudste die op het VO zit.
dank voor de vele reacties! Ik denk dat wij voor SQL gaan, inderdaad omdat we iets meer comfort willen en dichterbij met ons kleintje. 5 dagen is lekker lang dus dan kunnen we ook een ochtendje daar zwemmen of smiddags terug voor een slaapje. Mamak, hoe zie jij de tarieven van 2017? Ben wel benieuwd wat het dan zou kosten.
Kuki, ook in 2017 is nog eea dicht, waaronder pirates. Als je wil gaan na de renovaties moet je toch echt eind 2017/2018 denken Duurt echt lang, hopelijk is het het waard.
haha, ik kan maar boeken tot en met december 2016. De week voor kerst zou het nog geen 1500 euro zijn in het Disneyland hotel voor ons en zoon. Wij gaan zeker niet naar het Disneyhotel dus ik zal je plekje niet bezetten haha.
mamak, voor mij hoef je niet bang te zijn hoor vind dat nog teveel haha. en daarbij is het voor ml dan voor paarjaar vast weer voorbij. aangezien we dus binnenkort willen en ik wil hem nog proberen over te halen nog een keer haha. hij is nu in de veronderstelling dat je de jaarpas na twee keer eruit hebt daarom wil hij nu nog eens. maar jah die hadden we de vorige keer al makkelijk eruit met onze 7 dagen park hihihi
Heel raar, in eerste instantie kan ik maar tot december en als ik verder ga wel tot maart 2017. Januari is nog goedkoper, maar misschien te koud. november of januari...
woehoe, hotel geboekt!!!!!! nog paar weekies en wegaan ook weer 4 dagen. heb er zin in heb er zin in. we gaan naar dat nieuwe BB hotel bij disney. 3 nachten 250 incl ontbijt en shuttle bus. ben benieuwd lees er veel positiefs over.
blaine, ik ook haha. alles nieuw vond ik alvoordeel. was iemand van duits forum die er nu heen ging wilde eerst die ervaring nog afwachten maar er waren bij expedia niet veel meer over op die datum en ach voor het geld kon ik het niet laten haha. ontbijt zou wel zonder hartig zijn maar goed dat kunnen we best drie keer. bus rijd niet heel vaak en moeten we nog uit proberen. er stond 1 reactie dat die maar tot de grote parkeerplek gaat.. wat niet rg is want met de aut is het niet anders. en elke keer voor3km jeauto opstarten is ook niet echt goed. wifi is gratis ook pluspunt ben benieuwd welke kwaliteit deze heeft. gaan halfweg cathelijne