Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihihi heb hem idd ook in de spam gevonden.... duurde f voor ik zo slim was daar te kijken........ ;)

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik schrijf daar ook onder de naam Olivia. Kreeg de bevestigingsmail eigenlijk gelijk.

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Jaaaaaa ik vertrek dinsdag 5 dagen magic circus. Was nog 1 kamer. Yessssss heb er zin in

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo das vlot veel plezier dan alvast.

5. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ja zat al maanden in de planning hoor maar gister pas akkoord van mijn ex gekregen

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh jah was ook zo heb je dd wel gezegd. beter dat het dus nu doorgaat. helemaal fijn. extra veel plezier gewenst dan volgende wk.

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Leuk Young Flower, veel plezier alvast!

Il heb ook zooooooo'n zin!!! Nog een paar maandjes :D

8. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ja ik heb er echt zin in! Ben heel benieuwd naar het hotel. Iemand hier ervaring ermee? Hoe is het zwembad? Kids zijn helemaal blij. Jongste is ook nog eens jarig in Disney dus helemaal feest

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Wij hebben vorig jaar in magic circus gezeten en vond het een prima hotel, goed voor elkaar en netjes, ontbijt was ook prima.zwembad geen idee :D.
    En veel plezier

10. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Mamak ik kwam zaterdagochtend vroeg samen met mn dochtertje wat fondant halen ;) Ik weet toevallig dat jij het bent omdat ik daar achter kwam na een aantal van je berichten hier!

Mama Suus we hebben die losse nacht Santa Fe geboekt bij ebookers.co.uk en betaald met creditcard. Zagen zelfs periodes dat een nacht maar 40,- euro kosten.

Young Flower heel veel plezier alvast en ook nog een feestje daar :) dubbel zoveel pret!

11. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Voor degene die bijna gaan: veel plezier en wel verskag brengen als jullie terug zijn.
    Ik ben nu blij dat wij niet binnenkort gaan me jongste heeft zijn voetje op 2 plaatsen gebroken dus zit nu in het gips en kan niet lopen.
    Wij mogen nog een paar maandjes wachten net zoals suus en cathelijne.

Is dat bij santa fee alleen voor de nacht en dan 60 euro per persoon of voor een hele kamer?

En wie weet waar ik het juiste adres van disney kan vinden of de breedte en lengte graad???
    Onze tomtom kent niet alles en ik kan het zo vlug niet vinden

12. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Nee dat is 60,- voor de hele kamer. Dus 2 volwassenen en 2 kindjes.

Wat een toestand voor jullie en vooral voor jullie kleintje :( sterkte en beterschap!

13. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Live vanuit de magie...
    Alles gaat hier goed..

Wat betreft magic circus... Hotel is prima... Zwembad hebben wij een klacht over ingediend.. Oud, vervallen en het ergste het water was ijskoud destijds... Zoonlief kwam er met blauwe lippen uit

14. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    En valt het weer mee mamak??

Hoelang mag je nog??

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Weer is prima hier... Hoorde dat jullie regen hebben..
    Wij hadden vandaag zelfs zon..

Gister aangekomen en nachtje residence du parc gedaan EN diner in Disney afgesloten met Dreams
    Vandaag Disney hotel ontbijt, Disney en ingecheckt in dream castle.. Vanavond gezwommen nu lekker op bed..

We blijven tot maandag in dream castle en slapen maandag avond nog in relais Spa chessy..
    Dinsdag weer naar huid

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    klinkt goed mamak lekker genieten. las trouwens dat ze in het loop van het komende jaar elke hotel van gratis wifi willen voorzien dat zal wel handig zijn zeg....

buddy, aj wat pijnlijk hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?? idd fijn da hij nu ff tijd nog heeft om bij te herstellen.

debzie, zo dat valt dan echt mee. ga me er toch eens in verdiepen dan. is toch handiger. een dagje eerder. maar jah moet het eerst nog met school regelen dat ze die eerste dag vrijkrijgt hihihi pas als we dat hebben kijk ik verder.

veel plezier gewenst voor de mensen die er nu zijn!!!!!

17. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Wij gaan vannacht om half 5 rijden:D
    De oudste is echt zenuwachtig hihi.
    Ik ga zo alles inpakken en verder houden we een lekker rustig dagje.

Tinkerbel veel plezier!

Buddy oohh jeetje beterschap met je kleintje.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jullie ook veel plezier hartjes!!!! blijft ook spannend he voor de kids.....

19. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Heeeeel veeel plezier hartjes...

Onze kleine kwam van de trap af en dacht dat hij al beneden was terwijl hij nog een tree moest dus kwam helemaal verkeerd terrecht.
    Vanmiddag ook bijna de hele middag op de spoedeisende hulp gezeten omdat zijn gips nat was geworden.

Tinkerbel jij ging toch ook bijna???

Niemand het adres van disney???

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    GPS-informatie
    Om uw TomTom of ander navigatieapparaat in te stellen kunt u veelal gebruik maken van de voorgeprogrammeerde POI’s. Deze Point Of Interests geven een overzicht van tankstations, restaurants, etc. maar bevatten vaak ook de ligging van attractieparken en hotels. Mocht Disneyland® Paris niet als zodanig voorgeprogrammeerd staan, dan raden wij u het volgende adres aan te houden voor nauwkeurige navigatie:

Avenue du Parc in Chessy of
    Boulevard du Parc in Coupvray of
    Avenue Paul Seramy in Marne la Vallee
    (de postcode voor bovenstaande adressen is 77777)

Even googlen buddy :) dan heb je het zo!
    Wel rot van je zoontje zeg!

Deel Deze Pagina